اخبار

آون مجموعه عطرهای جدیدی ارائه می‌دهد: مجموعه اکسیر عشق

تصویری از اکسیر عشق، مجموعه جدید آون

مجموعه اکسیر عشق به تازگی توسط آون معرفی شده است. این مجموعه قرار است امروز، فردا و برای همیشه بهترین باشد. لازم به ذکر است سال گذشته برند “امروز، فردا و همیشه” در روسیه برترین برند از لحاظ حجم فروش شده است. این مجموعه شامل سه رایحه گل می‌باشد: اولین دیدار با گل رز ترکیه (First Date of Turkish Rose)، افتادن در دام عشق با گل عنبیه و نرولی (Falling in Love with Neroli & Iris)، و پیوند گل یاسمن و گل مریم (A Marriage of Jasmine & Tuberose).

هر کدام از این عطرهای مجموعه اکسیر عشق با داستان‌هایی عاشقانه و لحضاتی دل‌انگیز آمیخته شده است که تا ابد در ذهن دو طرف خواهد ماند. شما نیز حکایت عاشقانه خود را با تمام رویدادهای زیبایش به یاد آورید.

نام این رایحه‌ها احتمالا همانند این عناوین حکایت‌های عاشقانه و تجسم حس بویایی آن‌ها توسط Givaudan، عطرساز ارشد عطر رودریگو فلورس- روکس نام‌گذاری شده است. (او به واسطه‌ی ساخت عطرهایی مانند Arquiste، Aether، Calvin Klein، Clinique، Dolce & Gabbana، Donna Karan,، Elizabeth Arden، John Varvatos، Le Galion، Tom Ford و بسیاری عطر دیگر معروف است.) هر سه رایحه مجموعه اکسیر عشق از رمانتیک‌ترین گل‌ها و مرغوب‌ترین مواد سازنده عطر ساخته شدند تا برای ما یادآور عشق، شیرینی و لذت، قدرت و توانایی‌اش برای تا ابد زنده ماندن باشند.

Falling in Love with Neroli & Iris

تصویری از عطر Falling in Love with Neroli & Iris عضوی از مجموعه اکسیر عشق

در دریای مدیترانه، در منطقه جنوب سویل و اسپانیا جایی که در آن، نسیم گرم راه خود را از میان باغ‌های مرکبات ساحلی پیدا می‌کند. جایی که عطر و بوی مرکبات به وضوح شما را به دل نرولی‌هایی می‌برند که شادی و عشق و یک احساس فوق‌العاده را در یک شیشه‌ی عطر نیز برای شما به ارمغان می‌آورند. آری! نرولی در آنجا پیدا خواهد شد.

یک نرولی درخشان و نورانی در دام عشق یک عنبیه حساس و ظریف می‌افتد. در یک نرمی بنزوئین از او مراقبت می‌شود و در نهایت آواز عشق واقعی و شادی را سر می‌دهد.

 درخشندگی ذاتی نرولی و طبیعت زیبای عنببیه هر دو متفاوت اما در عین حال مکمل هم هستند. درست مثل ما انسان‌ها! هر کدام به تنهایی بزرگوار هستیم اما همیشه با هم بودنمان بهتر است.

نتهای این عطر

  • نتهای پایانی: لیمو، پرتقال ماندارین و برگ نارنج
  • نتهای میانی: نرولین، شکوفه درخت پرتقال و زنبق زرد
  • نتهای ابتدایی: بنزوئین، سدر، گیاه وتیور و مشک

A Marriage of Jasmine & Tuberose

تصویری از عطر A Marriage of Jasmine & Tuberose عضوی از مجموعه اکسیر عشق

تجلیل از بوی گل سفید در کنار به هم پیوستن هماهنگ گل یاسمن و گل باشکوه مریم با کهربا و وانیل اشباع شده است. این عطر و بوی بسیار غنی یک شخصیت فراموش نشدنی را به یاد می‌آورد. چیزی که در تمام زندگی به دنبال آن بودید.

پیوند یاسمن سفید خالص با گل مریم وحشی یک تلفیق متقابل است. به گونه ای که این پیوند به شیوه غیر منتظره‌ای رمانتیک و نمادی از سحر و جادوی عشق است.

ترکیب گل یاس سفید به همراه گل مریم نفسانی برای دسته گل عروس می‌تواند عروسی را بسیار ویژه کند. روزی را بسازد که هرگز از یادها نرود و روزهای به یاد ماندنی پس از آن به وجود خواهد آمد.

نت‌های این عطر

نتهای پایانی: پرتقال ماندارین، یاس بنفش و ترنج

نت‌های میانی: یاسمن، گل یاس و گل مریم

نت‌های ابتدایی: شکوفه درخت پرتقال، عنبر و وانیل

First Date of Turkish Rose

تصویری از عطر First Date of Turkish Rose عضوی از مجموعه اکسیر عشق

انتخاب این گل با ارزش و در عین حال خالص می‌تواند به علت میزان بیش از حد خالصی آن باشد. این گل در میان انواع رزهای موجود، خالص‌ترین آن‌هاست. در دوران امپراطوری رم، مردم بر این عقیده بوند که گل رز، اغوا کننده‌ی حس‌ها است. در افسانه‌ها نیز آمده است که تنها گل رز ترکیه توسط سلطان برای تزئین اتاق مورد علاقه‌اش به کار گرفته می‌شد. لازم است بدانید امروزه اگر گل یاسمن پادشاه عطرها است. به جرئت و بدون تردید می‌توان گفت که گل رز ملکه آن‌ها است.

برای دیدار با یار خود، گل رز ترکیه را فراموش نکنید. بدون شک یار شما چاره‌ای جز افتادن در دام عشق شما ندارد. بوی شیرین گل رز نمادین، زیبا و فراموش نشدنی است. بهترین گل برای زمانی است که می‌خواهید حتی با اولین قرار ملاقات تاثیر طولانی مدتی به جای بگذارید.

نتهای این عطر

نتهای پایانی: ترنج، آلو و توت فرنگی وحشی

نت‌های میانی: گل رز گل‌دار، گل صد تومانی و ماگنولیا

نت‌های ابتدایی: صاندل وود، وانیل و مشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *