اخبار, برندها

ارائه جدید و محدود از برند Zaharoff

خانه مد آمریکایی زهاروف (Zaharoff) در سال ۱۹۹۸ با ارائه عطر (Zaharoff Signature Pour Homme) به صحنه عطر بازگشت. اکنون، در سال ۲۰۲۰ این برند بر اساس ترکیب عطر قبلی، دو نسخه محدود را به عنوان شاخه هایی از همان عطر راه اندازی و ارائه کرده است: ( Zaharoff Signature Royale) و (Zaharoff Signature Noir) که هر دو عطر توسط عطر کلاود دیر(Claude Dir) فرموله شده اند.

ZAHAROFF SIGNATURE ROYALE

جورج زاهاروف (George Zaharoff) درباره این عطر میگوید: ما تولید فوق العاده قبلمان را گرفتیم و روغن مرکبات، درخت عرعر و سیب را به آن اضافه کردیم و ترکیبی باشکوه را با رایحه های چوبی و بالزامیک ایجاد می کنیم. ما آن را در نت های میانی ساده و با برگهای اسطوخودوس، برگهای فلفل شیرین و ماگنولیا نگه داشتیم. با توجه به رایحه هدف مخلوط چوب ترمه، مشک و وانیل، را در نت های انتهایی قرار داده ایم. در بعضی از نقاط سفر خود با این عطر می توانید بوی جیر را استشمام کنید زیرا که این روغن ها روی پوست شما کند و کاو و بازی می کنند!

نت های برتر: هل تازه (گواتمالا)، ترکیب مرکبات (ایتالیا)، درخت عرعر هیمالیا، سیب (ایالت واشنگتن ، ایالات متحده آمریکا)

نت های میانی: اسطوخودوس (ایتالیا)، برگهای فلفل شیرین (جامائیکا)، ماگنولیا (ویرجینیا، ایالات متحده آمریکا)

نت های پایه: چوب صندل (استرالیا)، نعنا هندی طلایی (اندونزی) ، عود (چین)، جیر و مخلوط چوب کشمیر (چوب سدار، عنبر ، مشک و وانیل)

ZAHAROFF SIGNATURE NOIR

جورج زاهاروف (George Zaharoff) درباره این عطر میگوید: ما عطر پایه فوق العاده را گرفتیم و همه روغن های گیاهی را حذف کردیم و فقط با نت های چوب و بالزامیک و فلفل صورتی را با روغن مرکبات، نارنگی و ترنج با رایحه گل فریزیا ترکیب کردیم. برای بردن آن به سطح دیگری از تیرگی، رازیانه و دانه تونکا به عود، کندر هندی و صمغ مر اضافه شد تا رایحه جادویی ایجاد کنید که روحیه و اعتماد به نفس را بالا ببرد و شما را در سفری به عظمت یک عمر ببرد!

نت های برتر: ریحان (ایالات متحده آمریکا)، گشنیز (جنوب فرانسه)، فلفل صورتی (کنیا)، ماندارین (ایتالیا) ، ترنج برگاموت (ایتالیا)

نت های میانی: ریشه زنجبیل (هند)، سدر طلایی (ویرجینیا ، ایالات متحده آمریکا) ، رازیانه (مصر)، چوب سرو (اسپانیا)، فریزیا (ایالات متحده آمریکا)، صنوبر بالزام (کانادا)

نت های پایه: چوب صندل (استرالیا) ، دانه تونکا (برزیل) ، کندر هندی (اتیوپی) ، عود (چین) ، صمغ درخت مر (اتیوپی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *