اخبار, برندها

«اکسترا دلیشز»؛ نام جدیدترین رایحه ۲۰۲۰ از برند «دونا کارن»

امسال باوجوداینکه شیوع ویروس کرونا اجازه برگزاری بسیاری از نمایشگاه‌ها و رویدادهای مُد و مربوط به رایحه‌ها خوشبو را به برندهای مختلف نداد تا بتوانند آخرین کالکشن ها و دستاوردهای خودشان را رونمایی کنند اما هر یک از این برندها، به لطف وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین توانستند محصولات و مجموعه‌های تازه‌وارد خود را معرفی کرده و حتی به فروش برسانند.

برند موسوم به دونا کارن (Donna Karen) نیز درست در همین حوزه می‌گنجد. برندی که در میانه‌سال ۲۰۲۰ میلادی، می‌خواهد تا نسخه مدرن و جدیدی از رایحه «خوشمزه باش»(Be Delicious) را معرفی کند. درواقع، فلسفه طراحی و به وجود آمدن چنین رایحه‌ای، معرفی یک عطر جدید برای نسل موسوم به «نسل Z» بوده که می‌خواهند زندگی را به‌گونه‌ای دیگر، تجربه نمایند.

رایحه جدید بانام «Be Extra Delicious» درواقع ترکیبی از نت‌های میوه‌ای و آکوردهای گل است که می‌تواند جذابیت و گیرایی خاصی را داشته باشد. همچنین به لطف نت کارامل به‌کاررفته در این رایحه، طعم و مزه آن، بیش‌ازپیش به جذابیت رسیده است.

در نخستین طبقه از هرم نت‌های اصلی یا همان نت‌های گشایشی، می‌توانیم آکوردهایی همچون کمش بی‌دانه سیاه و گلابی را مشاهده نماییم که با دیگر نت‌هایی همچون گل پیونی (Peony)، گل گاردنیا (Gardenia) و هلیوتروپ (Heliotrope) در قلب نت‌ها همراهی شده و در آخرین طبقه از هرم سه‌گانه نت‌ها نیز می‌توانیم آکوردهایی همچون تمشک که در لایه‌ای شیرین از آکوردهای شیرین، جا خوش کرده است را مشاهده نماییم.

هرم نت‌های اصلی رایحه Be Extra Delicious

نت‌های گشایشی: ترنج، گلابی، کشمش سیاه، گل فریزیا (freesia)

نت‌های میانی: گاردنیا، هلیوتروپ، پیونی، سوسن

نت‌های پایه: تمشک، کارامل، امبروکسان (ambroxan)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *