اخبار, برندها

با جدیدترین رایحه‌های تابستانی برند فرانسوی «راجر اند گالت» آشنا شوید

برای تابستان پیش روی سال جاری، برند فرانسوی موسوم به راجراند گالت (Roger & Gallet)، دو رایحه تازه‌وارد جذاب را آماده کرده است که این رایحه‌ها با بطری‌هایی همراه شده‌اند که پرفروش‌ترین رنگ‌های این برند در بازاریابی را به خود دیده و ترکیب رنگ‌های غروب و طلوع خورشید، با درب‌هایی طلایی‌رنگ، می‌تواند از دلرباترین و جذاب‌ترین رنگ‌ها باشد.

رایحه‌های موسوم به فلور دی فیگور (Fleur de Figuier) و گینجمبر روج (Gingembre Roughe)، به‌واقع دارای ترکیبات و نت‌های منحصربه‌فرد، درخشان و خوش‌بو هستند که به‌صورت هنرمندانه طراحی‌شده و تمرکز اصلی نت‌های اصلی نیز بر روی نت‌هایی همچون انجیر و زنجبیل، قرارگرفته است.

اگر شما عاشق زنجبیل و طعم و بوی آن هستید، طراحی حرفه‌ای و مطرح این حوزه، آقای آلبرتو موریاس به همراه آماندی کلرک-ماری، به زیبایی هرچه‌تمام‌تر رایحه گینجمبر روج را طراحی کرده‌اند تا بتوانند در کنار زنجبیل و ترکیب آن با دیگر نت‌هایی همچون میوه، پتانسیل بالایی به رایحه ببخشد.

دیگر رایحه معرفی‌شده نیز توسط طراح، فرانسیس کورکیجان، طراحی‌شده است که درون ترکیبات خود، نت‌هایی همچون مرکبات (ماندرانی و گریپ‌فروت)، زیره سبز، برگ درخت انجیر را در کنار نت‌های سدر و مُشک را دیده که به هنرمندی هرچه‌تمام‌تر ترکیب‌شده‌اند.

هرم نت‌های اصلی رایحه فلور دی فیگور (Fleur de Figuier)

نت‌های گشایشی: ماندارین، گریپ‌فروت، زیره سبز

نت‌های میانی: انجیر، برگ درخت انجیر

نت‌های پایه: نکتار انجیر، سدر، مُشک

هرم نت‌های اصلی رایحه گینجمبر روج (Gingembre Roughe)

نت‌های گشایشی: زنجبیل، ماندارین، انار

نت‌های میانی: گل زنجبیل، لیچی، شکوفه پرتقال

نت‌های پایه: زنجبیل شیرین، چوب سدر، مُشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *