اخبار, برندها

با جدیدترین کالکشن دوگانه تابستانی برند هلندی «اسکوچ اند سودا» بیشتر آشنا شوید

برند هلندی متخصص در حوزه مُد و رایحه‌های خوشبو بانام اسکوچ اند سودا (Scotch & Soda)، می‌خواهد تا در میانه‌سال ۲۰۲۰ میلادی، یک رایحه تازه‌واردی را تحت عنوان آیلند واتر (Island Water به معنای جزیره آب) معرفی کند. این رایحه جدید در طراحی خود از روی جزایر استوایی و آب‌های به رنگ آسمان چنین جزیره‌هایی، الهام گرفته است.

درواقع فلسفه پشت طراحی این رایحه تازه‌وارد هلندی نیز این بوده است که بتواند با توان و پتانسیل بالای خود و به لطف هرم نت‌های اصلی‌اش، حس خوب آزادی و احساس درخشان بودن و البته تابستانی بی‌پایان و لذت‌بخش را به فرد، ببخشد.

رایحه آیلند واتر برند تاییتی دریم (Tahiti Dream رؤیای تاییتی) اسکوچ اند سودا، در نسخه زنانه خود، دارای نت‌های اصلی همچون یاسمن شیرین و نارگیل بوده که با دیگر آکوردهایی همچون پاچولی (نعناع هندی) ترکیب‌شده و برای هرچه جذاب‌تری شدن این قسمت از نت‌های اصلی، طراح رایحه، کشمش سیاه بی‌دانه را نیز به آن افزوده است. ترکیبی درخشان و انرژی‌بخش ازگل‌ها، نت‌های چوبی و نت‌های میوه‌ای نیز از دیگر زیبایی‌هایی هستند که برای نسخه زنانه این رایحه در نظر گرفته‌شده‌اند.

نکته جالب در ترکیب این رایحه نیز، قرار گرفتن یک آکورد جدید بانام فیربست (Firbest) است که طعم و مزه‌ای نزدیک به نت‌های چوبی، نت‌های حیوانی و نت‌های شیرین دارد. این رایحه توسط طراح‌های خبره و کاربلد این صنعت، فیلیپین کورتیر (Philippine Courtiere) و آماندین کلرک-ماری (Amandine Clerc-Marie) طراحی‌شده است.

هرم نت‌های اصلی رایحه Tahiti Dream

نت‌های گشایشی: کشمش سیاه بی‌دانه، دانه‌های آنجلیکا (angelica)

نت‌های میانی یا قلب نت‌ها: یاسمن هاوایی، نارگیل، مولکول‌های فیربست، گل‌های درخت کانوبال (Cannobal)

نت‌های پایه: پاچولی، نمک، چوب‌های نادر

اما دیگر رایحه معرفی‌شده توسط برند هلندی که در این کالکشن تازه‌وارد قرارگرفته است نیز بانام تیک می تو هاییتی (Take me to Tahiti به معنای من را به تاییتی ببر) شناخته‌شده و یک رایحه مردانه است. ترنج تازه و مانگو برزیلی با دیگر نت‌های گرم همچون چوب صندل، گل مریم، چوب عنبر، انگور و مُشک ترکیب‌شده‌اند تا بتوانند یک طعم و مزه خاص و منحصربه‌فرد را به ارمغان بیاورند. به‌نوعی می‌توان گفت که این رایحه هلندی، به سبک بودن و انرژی غیرمنتظره خود شناخته می‌شود.

هرم نت‌های اصلی رایحه Take me to Tahiti

نت‌های گشایشی: ترنج، گریپ‌فروت، مانگو برزیلی

نت‌های میانی: گل مریم، چوب صندل، مولکول‌های کانابیسپرول (Cannabisprol)

نت‌های پایه: ویسکی، مُشک، چوب عنبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *