برندها

با جدیدترین کالکشن صورتی رنگ ۲۰۲۰ برند «پکو رابانه» بیشتر آشنا شوید

پس از رایحه‌های جذاب و خیره‌کننده‌ای همچون آن فیلیپو (Anne Flipo). جین-کریستف هرالت (Jean Christophe Herault)، اکنون برند آشنای پکو رابانه (Paco Rabanne)، یک رایحه خیلی جسور و درخشان را اراده می‌دهد که در ترکیب نت‌های اصلی خود، آکوردهایی ازگل‌های معطر و خوشبو را می‌بیند. درواقع می‌توان گفت که این کالکشن ۲۰۲۰ برند رابانه، به‌صورت کامل، بارنگ صورتی، تهیه و تولیدشده است.

نسخه موسوم به لیدی میلیون امپایر (Lady Million Empire) که جدیدترین محصول تازه‌وارد این شرکت است، درست مانند بطری خود، به درخشانی و زیبایی یک الماس می‌تواند پتانسیل بی‌نظیر خود را رونمایی کند. اکنون این کالکشن با همان شکل و شمایل دیگر رایحه‌های این برند در سال ۲۰۱۹، عرضه‌شده است منتها با این تفاوت که این بار، تماماً بالباسی صورتی، جلوه‌نمایی می‌کند.

در نت‌های گشایشی این رایحه جدید، می‌توانیم آکوردهایی همچون پرتقال، عصاره بهارنارنج و کشمش قرمز را مشاهده نماییم. در قلب نت‌ها یا همان نت‌های میانی نیز، آکوردهایی ازگل‌های خوشبو همچون ماگنولیا، شکوفه پرتقال، اسمانتوس (Osmanthus) و آلو، قدرت بی‌نظیر خود را به نمایش گذاشته‌اند. در آخرین طبقه از هرم نت‌های اصلی یا همان نت‌های پایه نیز، نت‌هایی همچون مُشک و پاچولی (نعناع هندی) به‌عنوان اصلی‌ترین بازیگران این مرحله، وارد کار می‌شوند.

هرم نت‌های اصلی رایحه Lady Million Empire

نت‌های گشایشی: پرتقال، بهارنارنج، کشمش قرمز

نت‌های میانی: ماگنولیا، شکوفه پرتقال، اسمانتوس، آلو

نت‌های پایه: کنیاک (Cognac)، پاچولی، مُشک سفید

 

ادکلن وان میلیون یکی دیگر از کالکشن های پاکورابانه که طرفداران خاص و لاکچری خودش را دارد برای مشاهده این محصول در سایت مندلیف بر روی لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *