اخبار, برندها

با دورایحه جدید از برند BDK به عنوان «خوشبوکننده مو»آشنا شوید

هر رایحه و عطر متفاوتی، دارای حس و حال خاص خود و فلسفه منحصربه‌فردی است که طراح رایحه، برای خلق آن به کار می‌گیرد. احساسات زیبا و حائز اهمیت نیز ازجمله مواردی هستند که می‌توانند جاده طراحی رایحه‌های برند دیوید بندک (David Benedek) را تشکیل می‌دهند. برند او یعنی بی دی کی پارفومز (BDK Parfums)، اکنون و در میانه‌سال ۲۰۲۰ میلادی، یک تجربه متفاوت با ترکیبی خاص از نت‌های اصلی را از طریق اولین رایحه مخصوص مو خود، ارائه می‌دهد.

برای این سفر هیجان‌انگیز و جالب‌توجه، دو رایحه موسوم به بوکت دی هونگری (Bouquet de Hongrie) و تیوبریوز ایمپریال (Tubereuse Imperiale)، ترکیب‌هایی هستند که از طرف این برند، انتخاب‌شده‌اند.

نتیجه این فلسفه و طراحی جدید نیز، دو رایحه‌ای هستند که مخصوص مو طراحی‌شده و فرمولاسیون آن‌ها نیز بر پایه نت‌هایی همچون پروتئین و گلیسرین گیاهی انتخاب‌شده‌اند که می‌توانند با ترکیب با یکدیگر، هیدراسیون و خاصیت الاستیسیته فیبرهای مو را افزایش داده و حالتی درخشان، نرم و جالب‌توجه به موها ببخشند.

رایحه Tubereuse Imperiale

این رایحه تازه‌وارد از برند بی دی کی پارفومز که توسط طراح حرفه‌ای این حوزه، سسیل ماتون (Cecile Matton)، طراحی‌شده است، یک ترکیب با نت‌های شرقی بوده که گل رُز، مهم‌ترین بازیگر نت‌های اصلی آن است. تمامی طبقه‌های هرم نت اصلی در این رایحه، نشان از منحصربه‌فرد بودن و جذابیت رایحه دارند.

نت‌های رایحه: فلفل قرمز، گل شمعدانی مصری، رُز، گل یاسمن سامباک، ایلنگ-ایلنگ، یاسمن مصری، گل زنبق کشمیری، چوب صندل، وانیل ماداگاسکار، پاچولی یا نعناع هندی، بنزوین (Benzoin)، چوب سرو

رایحه Bouquet de Hongrie

رایحه‌ای که از ترکیب گل‌های فراوان درست مانند رایحه قبلی و دیگر آکوردها، توسط سرجی ماخولیر (Serge Majoullier)، طراحی‌شده است. در طراحی این رایحه نیز از روی گل‌های بهاری قرارگرفته در باغ‌های سرسبز، الهام گرفته‌شده است.

نت‌های رایحه: گلابی، کشمش سیاه، توت‌فرنگی، رُز ترکی، یاسمن سامباک، مُشک، چوب سدر، عنبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *