برندها

با رایحه فوق جذاب و متفاوت «ام وی اگوستا» برند «زرخوف» بیشتر آشنا شوید

رایحه‌های خوشبو، در نوع خود و با ترکیبات منحصربه‌فردشان، آن‌قدر جذابیت دارند که بخواهند بهترین و شیرین‌ترین خاطرات را برای هرکسی پدید آورده و همچون یک دوست واقعی و همیشگی، برای فرد، باقی بمانند. حال چه می‌شود اگر یک برند خلاق، بخواهد این جذابیت نت‌های اصلی را با یک صنعت جذاب دیگر که همان موتورسیکلت باشد نیز پیوند زده و زیبایی آن را بیش‌ازپیش افزایش دهد؟

اکنون نیز در میانه‌های سال ۲۰۲۰ میلادی، یک رایحه خیلی خاص به مناسبت سالگرد تولد برند ایتالیایی موتورسازی ام وی آگوستا (MV Agusta)، متولدشده است تا بتواند هفتادوپنجمین جشن تولد این شرکت نام‌آشنای ایتالیایی را جشن بگیرد.

برند فعال درزمینهٔ مُد زرخوف (Xerjoff) نیز می‌خواهد تا در این فصل از مسابقات موتوجی پی و در دومین سال پیاپی، یک رایحه پویا، جذاب، درخشان و درخور این برند حرفه‌ای موتور و مسابقات موتورسواری را عرضه کند.

همان‌گونه که این برند نیز اعلام کرده است: «عشق و شوق به‌سرعت می‌تواند همان کلید دریچه ارتباطی باشد که بین موتورسوار، فرمان موتور و جاده برقرار می‌شود. حال چه می‌شود اگر این شوق به‌سرعت را با یک رایحه‌ای که نت‌های اصلی‌اش را به آکوردهای چرم اختصاص داده است، پیوند زده و آن را بیش‌ازپیش جذاب کنیم.»

هرم نت‌های اصلی رایحه تازه‌وارد برند زرخوف

نت‌های گشایشی: ترنج کالابرین، گل میخک

نت‌های میانی: گل زنبق، ایلنگ ایلنگ، عود خوشبو

نت‌های پایه: سیستوس (cistus)، دانه‌های تونکا، پاچولی (نعناع هندی)، نت‌های چرم

رایحه جذاب، متفاوت و جدید زرخوف ام وی آگوستا، در بطری‌های ۵۰ میلی‌لیتری ادوپرفیوم و با برچسب قیمتی ۲۷۵ یورو از طریق وب‌سایت این شرکت، قابل‌عرضه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *