برندها

با رایحه متفاوت «بمب ادویه ای» برند ویکتور اند رالف بیشتر آشنا شوید

هر رایحه‌ای به‌نوعی، درون خود ویژگی‌های دارد که آن را از دیگر رایحه‌ها متمایز کرده و می‌تواند رایحه موردنظر را تبدیل به یک دوست همیشگی برای افراد کند. حال این خاص بودن می‌تواند با کمک مواد اولیه منحصربه‌فرد، گران‌قیمت و جدید بوده یا به خاطر ترکیب مواد اولیه درون هرم نت‌های اصلی یا اعتبار برند و طراحی که آن را ایجاد کرده است؛ اما همیشه، نمی‌توان خاص بودن رایحه‌های خوشبو را به این موارد پیوند زد.بسیاری از موارد نیز پیش می‌آید که بطری عطر و طراحی آن بسیار شیک و خاص بوده و یا شاید بسیار جذاب و متفاوت باشد. به این شکل نیز یک برند می‌تواند رایحه خود را منحصربه‌فرد کند.

رایحه اسپایس بمب (SpiceBomb) نیز درست می‌تواند در همین دسته‌بندی جای بگیرد. در نخستین طبقه از هرم نت‌های اصلی ادوپرفیوم اسپایس بمب نایت ویژن (Night Vision به معنای بمب ادویه‌ای دید در شب)، مرکبات تازه با دیگر آکوردهای ادویه‌ای همچون فلفل تند، فلفل سیاه، بادام‌هندی، میخک و هِل ترکیب‌شده‌اند تا بتوانند انرژی و پتانسیل بی‌نظیر خود را به نمایش بگذارند.

همچنین تازگی و خاص بودن رایحه، علاوه بر وجود این نت‌های ادویه‌ای، به خاطر وجود نت سیب سبز نیز است. در قلب نت‌ها یا همان نت‌های میانی نیز، اتحاد و ترکیبی فوق‌العاده زیبا و خاص از رُزماری، گل مریم، استوقدوس و نعنا تند دیده می‌شود که برای ایجاد تضاد در این لایه، با گشنیز ترکیب‌شده‌اند. طراح این رایحه جدید، برای هرچه خاص‌تر شدن ترکیب نهایی درست مانند بطری نارنجکی آن، از نت‌های چوبی و دیگر صمغ‌های گیاهی در نت‌های پایه نیز استفاده کرده است.

هرم نت‌های اصلی رایحه اسپایس بمب نایت ویژن

نت‌های گشایشی: لیمو، گریپ‌فروت، سیب سبز، فلفل سیاه، فلفل چیلی، هِل، بادام‌هندی، میخک

نت‌های میانی: رُزماری، گل مریم، استوقدوس، گشنیز، نعنا تند

نت‌های پایه: انواع بادام‌ها، پسته، چوب سدر، پاچولی یا نعنا هندی، بنزوین (Benzoin)، گل لادن، کُندر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *