اخبار

با عطر اتو کِرن کامیتمِنت فلورال آشنا شوید

برند عطرسازی «اتو کرن» (Otto Kern) در زیرمجموعه برند لباس و پوشاک «ماورِر اند ویرتز»، (Maurer & Writz)، فعالیت می‌کند و اگر به صنعت عطرسازی اروپا علاقه دارید حتماً در جریان هستید که این برند عطرهای خاص و خوش‌رایحه‌ای را تاکنون روانه بازار کرده و اخیراً نیز باخبر شدیم که عطر جدیدی از برند «اتو کرن» با نام «اتو کرن کامیتمنت فلورال» (Otto Kern Commitment Floral)، معرفی شده است. این عطر رایحه‌ای دل‌انگیز و ویژگی‌های خاص دارد، در نتیجه به راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت و در ادامه به معرفی کوتاهی از این عطر خوش‌رایحه می‌پردازیم.

ویژگی‌های برتر عطر اتو کرن کامیتمنت فلورال

همان‌گونه که از نام و طراحی شیشه و بسته‌بندی این عطر پیدا است، با عطری زنانه طرف هستیم که رایحه آن از بوی خوش گیاهان گرفته شده و رایحه‌ای دلبرانه و عاشقانه دارد. در سال ۲۰۰۴ برند آلمانی «اتو کرن» مجموعه عطر زنانه و مردانه‌ای با عنوان «اتو کرن کامیتمنت» روانه بازار کرد. نسخه زنانه این عطر به اسم و رسم خوبی در بازار رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد. در نتیجه «برند اتو کرن» به دنبال موفقیت این عطر، نسخه‌ای ملایم‌تر از آن را با نام «اتو کرن کامیتمنت فلورال» روانه بازار نمود. این عطر برای بانوان عاشق‌پیشه‌ای طراحی شده که علاقه خاصی به رایحه گل‌ها دارند.

«اتو کرن» برای طراوت هرچه بیشتر رایحه عطر جدید خود از بوی خوش گل‌برگ‌های تازه چیده شده بهره گرفته است. به همین دلیل از این عطر رایحه‌ دل‌انگیز گل‌صدتومانی، رز و گل‌برگ‌های معطر یاس به مشام می‌رسد. در کنار بوی خوش این گل‌های فرح‌بخش، «اتو کرن» از رایحه بانشاط مرکبات خوش‌عطری مانند ترنج و لیمو بهره گرفته است. پس از فعال شدن این رایحه‌های دل‌انگیز، در نوت پایانی این عطر با رایحه‌ای گرم و آرامش‌بخش از ترکیبی از گل‌های معطر، مشک، چوب صندل و عنبر طرف هستیم.

در کنار رایحه‌ دل‌انگیزی که از این عطر به مشام می‌رسد، «اتو کرن» برای بسته‌بندی و شیشه این عطر نیز چیزی کم نگذاشته و با عطری طرف هستیم که شیشه‌ آن بسیار زیبا طراحی شده و مطمئن هستیم عطر «اتو کرن کامیتمنت فلورال» نظر خانم‌های مشکل‌پسند و خوش‌سلیقه را به خود جلب می‌کند.

این عطر از اواسط سال جاری روانه بازارهای جهانی خواهد شد و با توجه به سابقه‌ای که از برند عطرسازی «اتو کرن» سراغ داریم و اطلاعاتی که از عطر معروف «اتو کرن کامیتمنت» می‌دانیم، می‌توان انتظار داشت که «اتو کرن کامیتمنت فلورال» نیز راه دیگر عطرهای محبوب «اتو کرن» را دنبال کند و این عطر در بازار به محبوبیت گسترده‌ای در میان بانوان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *