اخبار

با عطر مردانه «فیوژن دیسی» ۲۰۲۰ بیشتر آشنا شوید

در سال جدید میلادی باوجود همه‌گیری که ویروس کرونا در جهان به وجود آورد و به خاطر آن، برگزاری بسیاری از نمایشگاه‌ها به تعویق افتاد یا به‌کل به سال‌های آینده موکول شدند، اما اینترنت و نمایشگاه‌های آنلاین در این دوران به کمک تمامی صنایع و به‌خصوص مانند همیشه به کمک صنعت عطر، مُد و رایحه‌های جذاب آمد تا برندهای فعال در سراسر دنیا، بتوانند محصولات و کالکشن های جدید خود را در این شرایط نیز رونمایی کرده و به مشتریان و علاقه‌مندان، معرفی کنند.

اکنون نیز در اواخر بهار، یک‌فصل جدیدی در دفتر کالکشن های مردانه ایسی میاک (Issey Miyake)، بانام رایحه فیوژن دیسی بازشده است. رایحه‌ای که بنا به گفته طراح و همچنین با توجه به نت‌های اصلی سازنده‌اش، به مادر طبیعت تعلق دارد. شاید دلیل این نام‌گذاری نیز این باشد که این رایحه، می‌تواند از طریق آکوردهای تشکیل‌دهنده هرم نت‌های اصلی خود، قدرت و تنوع را کشف کرده و افراد را به یک مهمانی بی‌بدیل، دعوت نماید.

این رایحه جدید که در نت‌های اصلی خود، تضادی مابین نت‌های گرم و خنک را مشاهده می‌کند، توسط طراح حرفه‌ای این حوزه، خانم ناتالی لارسون (Nathalie Lorson)، طراحی‌شده است.

تازگی و جذابیت انفجاری این رایحه در نت‌های گشایشی مرکبات همچون لیمو نهفته است که این نت با دیگر آکوردی همچون شیره نارگیل برای رسیدن به پتانسیل نهایی خود، به‌خوبی می‌تواند هر نظری را به سمت خودش جلب کند. قلب ادویه‌ای این رایحه نیز درست مانند تنفس یک جنگل پر از درخت، پاک و خالص بوده که این دوطبقه از نت‌های اصل، با آخرین طبقه از این هرم یعنی نت‌های پایه‌ای عنبر و پاچولی (نعناع هندی) به کار خود پایان داده‌اند.

هرم نت‌های اصلی رایحه

نت‌های گشایشی: لیمو، آب نارگیل، نکتار انجیر

نت‌های میانی: چوب صندل، رزماری، گل شمعدانی، هِل، بادام‌هندی، اُکالیپتوس

نت‌های پایه: پاچولی (نعناع هندی)، سالیسیلات، امبروکس (ambrox)، آکورد درختان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *