برندها, نقد و بررسی

بررسی ادو پرفیوم ایلیِن از برند تیری موگلر

«ادو پرفیوم ایلیِن» (Alien eau de parfum)، نامی آشنا برای طرفداران عطرهای خوش‌رایحه برند «تیری موگلر» (Thierry Mugler)، است و اگر از طرفداران این برند باشید حتما به خوبی می‌دانید که از عطری نسبتا قدیمی صحبت می‌کنیم که در چند دهه اخیر سابقه درخشانی به کارنامه عطرهای برند تیری موگلر اضافه کرده است. از آنجایی که محبوبیت ادو پرفیوم ایلین در طول سال‌های متمادی کاسته نشده و شاهد افزایش محبوبیت این عطر هستیم، خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم نگاهی به این عطر داشته باشیم و ببینیم دلیل محبوبیت ادو پرفیوم ایلین چیست؟

برند فرانسوی تیری موگلر اولین بار ادو پرفیوم ایلین را در سال ۲۰۰۵ روانه بازار کرد، این عطر در ابتدای ورود به بازار به محبوبیت چشمگیری رسید و تیری موگلر نسخه‌های دیگری از این عطر را در اختیار علاقه‌مندان عطر قرار داد. در این بین نسخه اصلی ادو پرفیوم ایلین همچنان به محبوب‌ترین عطر در میان عطرهای تیری موگلر شناخته می‌شود. در این عطر شاهد تقابل رایحه‌های کلاسیک و مدرن هستیم و به لحاظ رایحه می‌توان گفت عطر ایلین از برند تیری موگلر، شباهت‌هایی با رایحه عطرهای معروف دیگری مانند «دیور هوم» (Dior Home)، یا «لانکوم لا وی اِست بِلِه» (Lancome La Vie Est Belle)، دارد.

اگر به عطرهای برند تیری موگلر علاقه داشته باشید حتما در جریان هستید که عطر «انجل» (Angel)، معروف‌ترین عطر این برند شناخته می‌شود، به این ترتیب می‌توان گفت «ادو پرفیوم ایلین» جا پای این عطر گذاشته و با عطری طرف هستیم که محبوبیت آن شانه به شانه عطر انجل از برند تیری موگلر رو به افزایش است. با توجه به محبوبیتی که از «ادو پرفیوم ایلین» سراغ داریم، انتظار می‌رود این عطر در آینده نیز محبوبیت بیشتری پیدا کند و همچنان در فهرست عطرهای پرفروش تیری موگلر شاهد این عطر باشیم.

راز موفقیت و محبوبیت عطر ایلین را می‌توان در خاص بودن آن دانست. همان‌گونه که شما بهتر از ما در جریان هستید، علاقه‌مندان عطر همیشه به دنبال رایحه‌هایی خاص می‌گردند تا به لطف این رایحه‌ها، یک سر و گردن بالاتر از دیگران قرار بگیرند و بویی خاص و منحصر به فرد از آنها به مشام اطرافیان برسد. برای رسیدن به این هدف، برند تیری موگلر از «لاورِن برویِر» (Laurent Bruyere) و «دومینیک راپیون» (Dominic Ropion)، به عنوان ۲ عطار سرشناس در دنیای عطرسازی کمک گرفته تا ادو پرفیوم ایلین، رایحه‌ای خاص داشته باشد.

اگر تاکنون رایحه دل‌انگیز ادو پرفیوم ایلین به مشام شما رسیده باشد، حتما در جریان هستید که بوی خوش «یاس رازقی» (Jasminum sambac) در این عطر حرف اول را می‌زند. از طرف دیگر برخلاف بیشتر عطرهایی با رایحه‌های خاص، در این عطر خبری از رایحه‌ای سرد و سنگین نیست و از عطری صحبت می‌کنیم که بوی آن در ذهن و روح مخاطب نفوذ می‌کند.

پس از استفاده از این عطر، چند ساعتی بوی دل‌انگیز یاس رازقی با شما همراه است و پس از آن نوبت به فعال‌شدن رایحه‌های مشک و چوبی فرا می‌رسد. ناگفته نماند عطارهایی که ادو پرفریوم ایلین را روانه بازار کرده‌اند، وسواس بسیاری به خرج داده‌اند تا رایحه مشک در این عطر به رایحه‌ای غالب تبدیل شود و ترکیب بوی مشک و عنبر در این عطر، ادو پرفیوم ایلین را به عطری خاص تبدیل کرده که بوی آن تقابلی خاطره‌انگیز از رایحه‌های سرد و گرم را پیش‌روی مخاطب قرار می‌دهد.

در مجموع می‌توان گفت اگر به دنبال عطری خاص و منحصر به فرد می‌گردید که رایحه آن شما را یک سر و گردن بالاتر از اطرافیان قرار دهد و بوی خوش این عطر از خوش‌سلیقه بودن شما حکایت داشته باشد، بدون شک ادو پرفیوم ایلین همان عطری است که هرگز شما را ناامید نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *