اخبار, برندها

برند «بلومارین» از کالکشن سه گانه رایحه های زنانه خود برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد

رایحه‌های تازه‌واردی که از طرف برند بلومارین (Blumarine) در این فصل از سال عرضه‌شده‌اند، می‌توانند حس متفاوت رمانتیک بودن، گل‌گونه بودن و رؤیای خود را به‌گونه‌ای متفاوت و از طریق همین نت‌های اصلی‌شان، به محیط اطراف منتقل کنند. درواقع این سه رایحه زنانه برای خاطره‌انگیزترین لحظاتی طراحی‌شده‌اند که یک بانو، می‌تواند در زندگی خود از یک عشق زیبا، تجربه کند. رایحه‌هایی که به زیبایی هرچه‌تمام‌تر، مکمل یکدیگر هستند.

کالکشن موسوم به لو ادو اگزبرانت (Les Eaux Exuberantes) درون خود، دارای سه رایحه تازه وارد بانام‌های چیرز آن تراس (Cheers On The Terrace)، کیس می آن د لیپس (Kiss Me On The Lips) و مون بوکت بلانک (Mon Bouquet Blanc) است که این ترکیب رایحه‌ها، درون شیشه‌هایی استوانه‌ای شکل، شفاف و رنگارنگی قرارگرفته‌اند که می‌توانند حس زیبایی خود را به روح و جان انسان، منتقل کنند.

درواقع به‌گونه‌ای می‌توان گفت که این مجموعه تازه وارد، می‌تواند خاطراتی شیرین را بین رؤیا و واقعیت، به فرد تقدیم کرده و او را از استرس‌های روزانه تا حدودی نجات دهد. مسیری درخشان و جذاب که ذهن ناخودآگاه را با یک جذابیتی بی‌حدوحصر، به قلب پیوند می‌دهد.

اما هر یک از این رایحه‌های تازه وارد، دارای نت‌های اصلی و ترکیبی از آکوردهای مختلفی هستند که می‌تواند به زیبایی هرچه‌تمام‌تر مثل یک بازیگر حرفه‌ای، نقش خود را وارد کنند. نگاهی به هرم نت‌های اصلی این رایحه‌ها می‌اندازیم تا ببینیم که این نت‌های ویژه چه چیزهایی هستند که رایحه رنگارنگ ۲۰۲۰ برند بلومارین را متفاوت کرده‌اند.

هرم نت‌های اصلی Cheers On The Terrace

نسخه ۲۰۲۰

طراحان: امیلین کاپرمن، لسلی گاتیر

نت‌های گشایشی: بلوبری، گریپ فروت، میوه لیچی (Lychee)

نت‌های میانی: گل رز، گل سوسن، شامپاین

نت‌های پایه: چوب سدر، پاچولی (نعناع هندی)، مُشک

هرم نت‌های اصلی Kiss Me On The Lips

نسخه ۲۰۲۰

طراح: جوردی فرناندز

نت‌های گشایشی: ترنج، پرتقال، کشمش بی دانه، فلفل قرمز

نت‌های میانی: گل زنبق، یاسمن، گل پئونی (Peony)، کارامل

نت‌های پایه: پاچولی، وانیل، مُشک

هرم نت‌های اصلی Mon Bouquet Blanc

نسخه ۲۰۲۰

طراح: ورونیک نیبرگ

نت‌های گشایشی: نت‌های آبزی، آکورد کونفتی (Confetti)

نت‌های میانی: رز ابسولوت، ایلنگ ایلنگ، اسمانتوس

نت‌های پایه: پاچولی، دانه های تونکا ابسولوت، سیپریول (Cypriol)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *