برندها

برند فرانسوی «لوپارفومز»، از دورایحه بهاری جدید خود رونمایی کرد

در بهار سال ۲۰۲۰ میلادی، برند فرانسوی لو پارفومز دی روزین (Les Parfums de Rosine)، به جایگاه اصلی خود بازگشت و از کالکشن جدید موسوم به لو رز (Les Roses) رونمایی کرد. این کالکشن، درون خود دارای دو رایحه جذاب است که گل رُز به‌عنوان اصلی‌ترین بازیگر در بین نت‌های اصلی، خودنمایی می‌کند.

درواقع به بیانی دیگر می‌توان گفت که این دو رایحه دارای آکوردهایی متفاوت از گلبرگ‌های گل رُز هستند که باوجود یکی بودن نت اصلی اما اثر متفاوتی را خلق کرده‌اند. یکی از این آکوردها، رُز ابسولوت و دیگری نیز روغن گل رُز است. رایحه‌ای که درون‌نت‌های اصلی خود، رز ابسولوت را می‌بیند، بانام رز ابسولومنت (Rose Absolument) و دیگر رایحه با روغن گلبرگ رز نیز رز پار اسنس (Rose Par Essence) نام‌گرفته است.

رایحه رز پار اسنس، یکی از طبیعی‌ترین عطرهایی است که می‌توان از آکورد خوشبوی گل رز پیدا کرد. درواقع این رایحه، می‌تواند برای کسانی که تاکنون به مزارع گل رز در کشورهای صاحب‌نام در این حوزه همچون فرانسه، بلغارستان، ترکیه، ایران، هند و یا آفریقای شمالی رفته‌اند، حس آشنا و لذت بخشی را منتقل کند. تازگی بی‌حدوحصر، درخشان بودن رایحه و ترکیب با آکوردهای چوبی گرمابخش و متفاوت، می‌تواند رایحه نهایی جذابی را به ارمغان بیاورد.

هرم نت‌های اصلی

نت‌های گشایشی: ترنج، آکوردهای اسیدی مثل مرکبات

نت‌های میانی: بابونه آبی، روغن رُز ترکی

نت‌های پایه: چوب صندل، مُشک، امبروکسان (ambroxan)

دیگر رایحه تازه‌وارد معرفی‌شده در این کالکشن بهار سال ۲۰۲۰ نیز رز ابسولومنت بوده که برای چنین روزهایی و در هنگام عصر و حتی شب‌ها، می‌تواند بهترین اثرگذاری را از خود، به نمایش بگذارد. رایحه‌ای که می‌تواند با ترکیب نت‌هایی همچون گل رُز و شمعدانی و درخشش آن ه، مثل یک نور زیبا در هنگام شب، خود را جلوه بدهد.

هرم نت‌های اصلی

نت‌های گشایشی: المی (Elemi)، گل شمعدانی

نت‌های میانی: رز ابسولوت ترکی، عسل، اسمانتوس ابسولوت

نت‌های پایه: گل لادن ابسولوت، پاچولی یا نعناع هندی، پاپیروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *