دسته بندی نشده

بلک فرایدی چه روزی است ؟

بلک فرایدی چه روزی است

بلک فرایدی چه روزی است؟ جمله ای که شاید خیلی برایتان آشنا باشد. مخصوصا اگر جزو آن دسته از افراد باشید که علاقه شدیدی به خرید دارند و به دنبال تخفیف های بزرگ و خرید های با کیفیت و مطمئن هستند. یکی از بزرگ ترین روز ها در سال که شاید بار ها اسمش به گوشمان خورده باشد، جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی است، که جذابیت بسیاری برای افراد در ایالات متحده به خصوص در این سال ها داشته است. نکته اینجاست که بدانیم علت نام گذاری آن چیست، بلک فرایدی چه روزی است و یا چه رویداد هایی در این روز رخ می دهد ؟

همان طور که می دانیم جمعه یکی از روز های هفته است که برای استراحت و تفریح در نظر گرفته شده است. اما بلک فرایدی یکی از روز هایی است که متفاوت از دیگر جمعه هاست. ما در اینجا شما را بیشتر با این که بلک فرایدی چه روزی است آشنا خواهیم کرد. در سال ۲۰۲۱ بلک فرایدی در روز ۲۶ نوامبر قرار گرفته است که در ایالات متحده همیشه بعد از روز شکرگزاری یعنی روز شنبه در این کشور برگزار می شود. در این روز ها خرید و فروش قبل از روز بلک فرایدی شروع می شوند تا همان روز و رونق بسیاری هم دارند. به مناسبت بلک فرایدی برای خرید عطر و ادکلن می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

بلک فرایدی در افسانه ها

بلک فرایدی در افسانه ها

در افسانه ها هم به اینکه بلک فرایدی چه روزی است و چه ویژگی هایی آن را تبدیل به یک روز مهم کرده است، اشاره شده است. مثلاً اینکه در این روز خرده فروشان حسابی کسب و کارشان رونق می گیرد و سود بسیاری در سال برای آن ها دارد یا افسانه دیگری می گوید این روز به وسیله برده داران جنوبی در قرن ۱۹ به وجود آمد تا بعد از مراسم شکرگزاری خرید برده ها با تخفیف مناسبی صورت گیرد که البته این موضوع پس از مدتی رد شد.

 

بلک فرایدی یا جمعه سیاه

بلک فرایدی چه روزی است

شروع پاسخ به سوال بلک فرایدی چه روزی است از آنجایی آغاز می شود که پلیس فیلا دلفیا در دهه ۱۹۵۰ درست زمانی که بازی فوتبال میان ارتش و نیروی دریایی بعد از مراسم شکرگزاری در روز شنبه صورت می گرفت، مجبور به برخورد با هزاران گردشگری که برای دیدن بازی فوتبال آمده بودند، شد. مشاهده صحنه خرید کردن این گردشگران به معنی جمعیت بیشتر دزدان مغازه ها بود، که با گذشت زمان، پلیس این هجوم مردم، برای خرید و دزدان را در این روز، جمعه سیاه نامید.

این نام تا حدود سال ۱۹۸۰ با همین اصطلاح و معنی استفاده در میان مردم استفاده می شد، که از آن به بعد به مرور این روز برای کسب و کار و بهترین روز سال برای دریافت سود بالای سالیانه، در راستای یادآوری یک روز مثبت استفاده می شد و فرارسیدن این روز را جشن می گرفتند. بلک فرایدی در ایالات متحده شروع شد و کشور های دیگر هم، مانند مکزیک، بریتانیا، استرالیا و دیگر کشور ها از آن استقبال کردند و آن را به خوبی پذیرفتند.

 یکی دیگر از زمان هایی که ما به سمت سوال بلک فرایدی چه روزی است هدایت می شویم، هنگام خرید لوازم خانگی کوچک است تا بتوانیم بهترین خرید را برای منزل و یا محل کار مان داشته باشیم. در بلک فرایدی پیشنهاد های ویژه ای در فروش لوازم خانگی کوچک، ارائه می شود .

مثلا انواع میکسر ها، زودپز، مخلوط کن و سرخ کن در این روز با بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها عرضه می شود. خرید ایرپاد نیز در بلک فرایدی بسیار توصیه می شود. همچنین بلک فرایدی بهترین زمان خرید ساعت هوشمند، ردیاب، کنسول های بازی، بلندگوهای هوشمند، کالاهای خانگی، حوله، ملحفه و عطر های گران قیمتی که در این روز تخفیف قابل توجهی دارند، است.

در جمعه سیاه چه چیز هایی را نخریم؟

بلک فرایدی چه روزی است

یکی از عجیب ترین بخش در جمعه سیاه شنیدن جمله خرید نکنید است. در روزی که همه به شدت دنبال خرید و تخفیف های ویژه هستند، لازم است خرید های بد را هم بررسی کنیم تا درون لیست خرید تان قرارشان ندهید یا در هنگام خرید آن ها دقت بالایی داشته باشید و به سادگی از آن ها عبور نکنید.

تن پوش ها، تلویزیون های ارزان قیمتی که آن ها را جلوی دید خریدار ها قرار می دهند تا شما را وادار به خرید آن ها کنند؛ بازی های جدید، ایکس باکس ها و پلی استیشن ها که به علت سخت در دسترس قرار گرفتن، تخفیف بسیاری در این روز نخواهند داشت و یا کم پیش می آید که بتوان با تخفیف خوب و به صرفه آن را پیدا کرد. مبلمان هایی که فروشگاه های بزرگ مبلمان ارائه می کنند، تخت خواب ها، میز های ناهار خوری و در کل سرویس چوب نیز، خرید های هوشمندانه ای در این زمان نیستند. مگر آن که از نیاز های ضروری و قطعی سبد خرید شما باشند.

بلک فرایدی در حال حاضر

با دانستن اینکه بلک فرایدی چه روزی است می توانیم از قبل برنامه ریزی ویژه ای برای خرید های مناسب داشته باشیم و با پرداخت هزینه های کمتر، خرید های با کیفیت تری را تجربه کنیم اما اینکه می گوییم بلک فرایدی چه روزی است، به معنی آن نیست که فقط در همان روز بتوانیم این خرید های به صرفه را تجربه کنیم. بلکه می توانیم در ماهی که روز بلک فرایدی در آن قرار دارد بر اساس فصلی بودن خرید های مناسبی داشته باشیم.

در سال ۲۰۲۱ در روز ۲۶ نوامبر جشن بزرگ بلک فرایدی برگزار می شود که امروزه گسترش بسیاری میان مردم یافته است و یکی از بزرگ ترین رویداد های سال برای مردم و فروشندگان شناخته می شود. حالا که بهتر می دانیم بلک فرایدی چه روزی است و چه زمانی از سال را به برگزاری آن اختصاص می دهند، می توانیم برنامه ریزی بهتری برای شرکت در جشن بلک فرایدی و خرید های هیجان انگیز در این روز داشته باشیم. همچنین شما می توانید از خدمات بی نظیر سایت مندلیف مانند تست رایگان عطر در محل مورد نظرتان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *