اخبار

جیل ساندر از دو ادوپرفیوم ۲۰۲۰ تابستانی خود رونمایی کرد

کم‌کم فصل تابستان در حال نشان دادن چهره خود بوده و می‌توانیم ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد این فصل را به‌زودی مشاهده نماییم. شاید مهم‌ترین ویژگی که این سه ماه از سال، درون خود دارد، همین گرمایی باشد که با روزهای آن عجین شده است. صنعت رایحه‌های خوشبو نیز همیشه برای این فصل گرم از سال، محصولات و کالکشن هایی را در نظر گرفته است تا بتواند هماهنگی و تناسب چنین رایحه‌هایی با روزهای سال را حفظ نماید.

مجموعه موسوم به ‌سان کالکشن (Sun Collection) توسط جیل ساندر (Jill Sander)، یکی از همین زیبایی‌هایی است که برای تابستان سال جاری در نظر گرفته‌شده است.

با پایان یافتن ماه جاری میلادی (ماه می) سال ۲۰۲۰، دو نسخه جدید در این مجموعه بانام‌های ادوپرفیوم سان (Sun به معنای خورشید) و ادوپرفیوم سان من (Sun Men) قرار است به‌زودی در بازارهای جهانی هویدا شده و با قرار گرفتن در این کالکشن جذاب و درخشان از نسخه موسوم به «خورشید»، بیش‌ازپیش زیبایی‌های آن را افزایش دهند. این رایحه‌های تازه‌وارد، همان‌گونه که از نامشان نیز برمی‌آید، از روی خورشید و فصل تابستان الهام گرفته و می‌توانند ذات طبیعت درخشان و پویای این فصل را با ترکیب عناصر اولیه خود به‌خوبی به نمایش بگذارند.

در نسخه زنانه از این رایحه‌های جدید، می‌توانیم شاهد ترکیب شدن نت‌هایی از گل یاسمن، گل نرگس و اسپارتیوم (همان گل‌طاووسی اسپانیایی) باشیم که با دیگر آکوردهایی همچون دانه‌های هویج و فلفل قرمز برای رسیدن به حداکثر پتانسیل خود ترکیب‌شده است. همچنین، طراح از پرتقال نیز برای تابستانی شدن رایحه و اثربخشی مناسب در این فصل، استفاده کرده است.

در نسخه مردانه از این کالکشن جدید نیز می‌توانیم رایحه سان من را نظاره‌گر باشیم که بارنگ نارنجی گرم برای طراحی بطری همراه شده است. ترکیب نهایی با گیاهان ادویه‌ای و سایه‌ای از مواد اولیه باکیفیت و آکوردهای چوبی، به کار خود پایان داده است. این رایحه، درون خود از نت‌هایی همچون توت‌های جونیپور (جونیپر بری)، هِل و وتیور (vetiver) به‌عنوان نت‌های گشایشی استفاده کرده است که در پله‌های بعدی با آکوردهایی همچون پاچولی (نعناع هندی)، گل شمعدانی و گل‌طاووسی، همراهی می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *