متفرقه

ده درصد افزایش فروش برند پرادا در بازار چین در بحبوحه ویروس کرونا

در بحبوحه بحران ویروس Covid-19 که تقریباً همه کشورهای دنیا را درگیر خودکرده است، می‌توان گفت که اکثر برندهای حوزه پوشاک، مُد و رایحه‌های خوشبو با کاهش تولید و به‌تبع آن، ضرر و زیان‌های فراوانی به‌واسطه کمتر شدن مقدار تقاضای مشتریان، مواجه شده‌اند. برند ایتالیایی تولیدکننده پوشاک پرادا (Prada) نیز از این قاعده، جدا نبوده و به مشکلاتی برخورده است.

اما اکنون‌که در اواسط سال ۲۰۲۰ به سر برده و چند ماه از انتشار گسترده این ویروس می‌گذرد، به نظر می‌رسد که نشانه‌هایی از بهبود در میزان فروش، برای برندها به چشم می‌خورد. در همین راستا، برند پرادا اعلام کرده است که میزان فروشش در کشور چین، در پنجمین ماه از سال ۲۰۲۰، چیزی حدود ۱۰ درصد نسبت به ماه قبل، رشد داشته است.

اما درحالی‌که بازار کشور چین در حال بهبود پیدا کردن است، به نظر می‌رسد که فروش در اروپا، کماکان با مشکلات عدیده‌ای به‌خصوص در بخش کالاهای لوکس که مشتریان باید به‌صورت حضوری، اجناس را مشاهده کنند، روبرو است. در مصاحبه‌ای از شبکه بلومبرگ با آقای پاتریزیو برتلی (Patrizio Bertelli) مدیرعامل این شرکت، او گفته است: «بازار اروپا، شدیداً وابسته به توریست است. صنعت توریسم پس از کشف یک واکسن برای این ویروس، دوباره جان خواهد گرفت.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *