اخبار, برندها

رایحه «مَچ پوینت»؛ جدیدترین اثر مردانه برند لاگوست با الهام از ورزش تنیس!

برند فرانسوی لاگوست که در حوزه پوشاک، مُد و رایحه‌های خوشبو فعالیت دارد، یک نام‌آشنا و البته دوست‌داشتنی برای بسیاری از افراد است. اگرچه ممکن است شما بیشتر به خاطر پوشاک، این برند را بشناسید اما باید بدانید که لاگوست در بحث طراحی و تولید رایحه‌های خوشبو نیز حرف زیادی برای گفتن داشته و با توجه به کیفیت بالای محصولات و آوازه جهانی که دارد، در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

اکنون نیز پس از رونمایی از دو رایحه نسخه محدود این برند بانام‌های ادو لاگوست L.12.12 پیور کالکتور (Pure Collector) مردانه و همچنین ادولاگوست L12.12 نسخه زنانه، این برند فرانسوی تصمیم گرفته است تا در کنار این دو رایحه، یک رایحه مردانه دیگر را نیز بانام مَچ پوینت (Match Point) تولید و عرضه کند.

رایحه تازه‌وارد مچ پوینت، برای اولین بار در ۶ مرداد ۹۹ به‌عنوان یک رایحه تندوتیز با آکوردهای چوبی، معرفی شد. درواقع لاگوست تصمیم گرفته است تا جدیدترین رایحه خود را بر اساس الهام گیری از زمین تنسی، رونمایی و عرضه کند. نام این رایحه نیز می‌تواند گویای این قضیه باشد.

اما در کنار نام متفاوت جدیدترین رایحه مردانه لاگوست، خود بطری عطر نیز می‌تواند بازتابی از انرژی باشد که در ورزش، خود را به نمایش می‌گذارد. این رایحه با طراحی پویا خود، بدون شک تبدیل به یک رقیب تمام‌عیار برای دیگر رایحه‌ها خواهد شد. حتی نکته جالب در مورد بطری رایحه مچ پوینت نیز این است که طراحی آن به‌گونه‌ای متعادل صورت گرفته است که با توجه به تصویر، می‌تواند بدین شکل، حالت کج خود را حفظ کند.

اما برند تمساح سبز برای هرم نت‌های اصلی این رایحه تازه‌وارد ۲۰۲۰، چه نقشه‌ای را تدارک دیده است؟ باید گفت که در نخستین طبقه از هرم نت‌های اصلی یا همان نت‌های گشایشی مچ پوینت، می‌توانیم تلمیحی زیبا از ترکیب خاص نت‌های کلیدی را شاهد باشیم. ریحان سبز در قسمت نت‌های بالایی، می‌تواند علاوه بر نشان دهنده رنگ زمین تنیس، نمادی از انرژی، تازگی و موفقیت نیز بر اساس گفته‌های خود لاگوست، در این رایحه باشد.

این برند در این رابطه گفته است: «در هر ورزشی و به‌خصوص در مسابقات با درجه اهمیت بالا و مهم، بسیاری از مواقع باید جسارت و شجاعت خود را نشان دهیم تا بتوانیم از مرزهای موجود و محدودیت‌های پیش رو عبور کنیم. این نیرو در این رایحه به‌گونه‌ای زیبا جمع شده است تا بتواند تعادل بین رایحه و ورزش را حفظ کند. این تعادل با یک تصمیم مهم آغاز می‌شود. نفس بکش.»

درواقع زمانی که شوق و نیروی بی‌نهایت حاصل از یک مسابقه تنیس و ورزش، می‌تواند کل وجود فرد را فرابگیرد، این رایحه می‌تواند با خوشی بخشیدن به فرد، تنها با یک‌نفس کشیدن تازه، مکملی باشد برای موفقیت او.

همچنین علاوه بر نت سبز ریحان در هرم نت‌های اصلی این رایحه تازه‌وارد، گریپ‌فروت، فلفل قرمز، گل مریم و شمعدانی نیز ازجمله آکوردهای جذابی هستند که برای زیباتر شدن محصول نهایی در ترکیب قرارگرفته‌اند. ترکیبی که درنهایت با وتیور (Vetiver)، آکوردهای کشمیر و آکوردهای چوبی، به کار خود پایان می‌دهد.

هرم نت‌های اصلی رایحه مچ پوینت برند لاگوست

نت‌های گشایشی: ریحان، گریپ‌فروت، فلفل قرمز

نت‌های میانی: گل جنتیانا (gentian)، شمعدانی، گل مریم

نت‌های پایه: وتیور، کشمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *