اخبار

شالینی (Shalini)، ارائه جدید از ایریس لومیِر(Iris Lumière)

شالینی، طراح پر آوازه مد به تازگی پنجمین نسخه عطر خود را با نام ایریس لومیر(Iris Lumière) معرفی کرده است. این عطر نقطه مقابل عطر و رایحه قبلی به نام پارادیس پرووِنس (Paradis Provence) است. چرا؟ زیرا پارادیس پرووِنس (Paradis Provence) کاملا رنگ و بوی فضای آفتابی و محیطی درخشان بود، در حالی که ایریس لومیر(Iris Lumière) نوعی عطر شبانه است و با وجود آنکه نورانی است اما نور خود را از مهتاب می گیرد. این ترکیبی است که توسط عطر ساز متخصص موریس راسل (Maurice Roucel) ساخته شده است، درست مثل سایر محصولات این برند.

شالینی می گوید که: عطرایریس لومیر(Iris Lumière) نور نقره ای صلح و پذیرش است. ماه می درخشد و همه چیز را روی زمین روشن میکند. شب خنک و آرام است، لحظه ای برای استراحت جهان. ایریس لومیر(Iris Lumière) به عنوان یک عطر درخشان است که مانند مهتاب که سخاوتمندانه و به روشی اسرارآمیز زمین را نوازش می کند.

این عطر، انرژی ماه کامل را دریافت می کند و با ترکیبی از اوریس، سنبل ، موگوت فرانسوی(French Muguet) ، صمغ زرد و کندر در هم می آمیزد. عصاره اوریس قلب ایریس لومیر(Iris Lumière) است. این عصاره از ساقه های زیر زمینی ریشه مانند گیاه اوریس (Orris) استخراج می شود و یک عطر چوبی و بنفش مانند زیبا و بی نظیری ایجاد می کند. شیرینی خاص رایحه گلبرگ های زنگوله ای شکل موگوت فرانسوی(French Muguet) در هنگام بهار به وجود می آید و در فضا پخش می شود احساس سر خوشی و آرام بخشی را به ارمغان می آورد. سنبل یک نت نرم و سبز مانند برگهای تازه خرد شده ایجاد می کند. صمغ زرد حالت شفافی وتازگی خاصی را به عطر می بخشد. کندر باعث ایجاد یک نه بالسانی و چوبی می شود. این رزین از درخت کندر(Boswellia) بدست می آید که از زمان کتاب مقدس برای عبادت کنندگان، روشنی بخش و شفابخش بوده است.

ایریس لومیر (Iris Lumière) در یک بطری مکعبی ساده و زیبا عرضه می شود ، اما همچنین در کریستال های لالیک (Lalique’s crystal) نیز ارائه می گردد و نور نقره ای و طلایی را به هم پیوند می دهد. شیشه (Deux Fleurs) توسط رنه لالیک(René Lalique) در سال ۱۹۳۵ طراحی شده است.

ایریس لومیر(Iris Lumière) در سپتامبر سال ۲۰۲۰ در فروشگاه هایی که عطر های شالینی(Shalini Parfum) در آن به فروش می رسد، عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *