دسته بندی نشده

عطر اورجینال مردانه مناسب برای آقایان جذاب

عطر اورجینال مردانه

به هر فروشگاه بزرگی که وارد شوید، رایحه های زیادی توجه شما را جلب خواهند کرد؛ اما پیدا کردن بویی که مناسب برای شما و پوست شما باشد، کمی سخت است. برای پیدا کردن بهترین رایحه عطر اورجینال مردانه، باید ساعت ها وقت بگذارید و رایحه های متفاوت را امتحان کنید؛ اما در نهایت، مشام شما پر می شود و دیگر نمی توانید رایحه های اصلی را تشخیص بدهید. در عوض، بهتر نیست مطلبی را بخوانید که تمام عطر های برتر و اورجینال مردانه را معرفی کرده تا انتخاب برایتان راحت تر شود؟ این دقیقا همان کاری است که ما انجام داده ایم.

عطر هایی که در این مطلب معرفی شده اند، به معنای واقعی کلمه از خوش بو ترین رایحه های موجود در بازار هستند که از ترکیب مواد اولیه کمیاب و اصلی تولید می شوند. بوی عطر هر فرد، حرف های زیادی را در مورد او بازگو می کند برخی از افراد هر بار عطر متفاوتی را انتخاب می کنند، برخی ممکن است دوست داشته باشند به یک برچسب خاص بچسبند و حتی هستند کسانی که برای همیشه از یک عطر استفاده می کنند. در هر صورت، اگر به دنبال رایحه منحصر به فردی می گردید که هر جا رسیدید، نام عطرتان را از شما بپرسند، لیست بهترین عطر اورجینال مردانه زیر را از دست ندهید. برای بازدید از تنوع انواع عطر مردانه و تهیه هر یک از آن ها می توانید به وبسایت مندلیف مراجعه نمایید.

 

تفاوت بین ادو تویلت، ادو کلن و ادو پرفیوم چیست؟

عطر اورجینال مردانه

ادو تویلت: یک عطر نسبتا سبک که حاوی اسانس های معطر کمتری نسبت به ادو پرفیوم است. ادو تویلت ها حدود ۵ الی ۱۵ درصد اسانس روغنی معطر دارند و ماندگاری آن ها در شرایط نرمال بین ۴ الی ۵ ساعت است.

ادو کلن: ادو کلن ها دارای ۲ الی ۷ درصد اسانس خالص معطر بوده و درصد الکل استفاده شده در آن ها بیشتر است. به همین دلیل حداکثر تا ۲ ساعت ماندگاری داشته و طبیعتا قیمت مقرون به صرفه تری دارند.

ادو پرفیوم: ادو پرفیوم ها محصولاتی هستند که حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد اسانس روغنی داشته و از لحاظ ماندگاری بو می توان بازه ۴ الی ۵ ساعته را برای آن ها در نظر گرفت.

 

بهترین عطر اورجینال مردانه

از بهترین عطر های ماندگار و خوشبو مردانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- ادو پرفیوم مردانه تام فورد مدل Noir

ادو پرفیوم مردانه تام فورد مدل Noir

طراحی ادو پرفیوم مردانه تام فورد مدل Noir بر پایه گیاهان معطر و ادویه است و شیشه بسیار جذاب و شکیلی دارد. در نت ابتدایی این ادو پرفیوم رایحه های ترنج، به لیمو، فلفل صورتی، بنفشه و زیره به مشام می رسد و حس نشاط و سرزندگی را در فرد ایجاد می کند. نت میانی محصول شامل رایحه های رز، زنبق، فلفل، شمعدانی و جوز است و در نت انتهایی بوی وانیل، نعناع هندی، خس خس، لوبان، چرم، بوته وحشی جاوی، کهربا و مشک به عنوان نت غالب عطر،‌ ماندگار می شود. ادو پرفیوم تام فورد یک عطر اورجینال مردانه گرم است و مناسب برای فصول سرد سال است.

 

۲- ادو تویلت مردانه دیور مدل Sauvage

ادو تویلت مردانه دیور مدل Sauvage

ادو تویلت دیور مدل Sauvage بهترین گزینه برای آقایانی است که به بوی شیرین و تند عطر اورجینال مردانه علاقه مند هستند. نت ابتدایی این ادو تویلت با بوی فلفل سیاه و نارنج شما را سرمست می کند. نت میانی ترکیبی از فلفل سیچوان، اسطوخودوس، گل شمعدانی، صمغ لامی، فلفل صورتی بوده و نت پایانی بوی چوب، سدر، گل لادن و عنبر می دهد. رایحه ادو تویلت مردانه دیور چوب و گل بوده و مناسب برای استفاده در یک قرار بعد از ظهر است.

 

۳- ادو تویلت مردانه شنل مدل Bleu De Chanel

ادو تویلت مردانه شنل مدل Bleu De Chanel

ادو تویلت شنل مدل Bleu De Chanel دارای ساختار چوبی و معطر است و رایحه خنکی دارد. در این محصول رایحه های گردو، لادن، زنجبیل تازه، چوب صندل، نعناع هندی، نعناع، یاسمن، گریپ فروت، لیمو، خس خس، سدر، بخور و فلفل صورتی مشام را پر می کند. این محصول مناسب برای استفاده در تمامی فصول سال است.

 

۴- ادو پرفیوم مردانه کرید مدل اونتوس Aventus

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل اونتوس Aventus

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل اونتوس Aventus ترکیبی از رایحه های دلنشین مرکبات، گل، میوه، گیاهان معطر، اسموکی، خاک و زمین، وانیل و چوب است. پس از اولین اسپری این ادو پرفیوم متوجه بوی نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز خواهید شد که حس طراوت و سرزندگی را به شما القا می کند. نت میانی بوی گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمن می دهد. نت انتهایی نیز ترکیبی از مشک، عنبر و وانیل است. بهترین زمان برای استفاده از ادو پرفیوم کرید فصول گرم سال است.

 

۵- ادو تویلت مردانه هوگو باس مدل Boss Bottled

ادو تویلت مردانه هوگو باس مدل Boss Bottled

ادو تویلت کلاسیک مردانه هوگو باس مدل Boss Bottled بهترین گزینه برای آقایانی است که به بوهای تلخ و معتدل و عطر اورجینال مردانه علاقه دارند. نت ابتدایی این محصول شامل رایحه های آلو سیاه، سیب سبز، لیمو، نارنج و گل شمعدانی، نت میانی شامل چوب ماهون، گل شمعدانی و دارچین و نت انتهایی شامل چوب صندل، علف وتیور، چوب سدر، وانیل و درخت زیتون است.

 

۶- ادو تویلت مردانه دیزل مدل Only The Brave Tattoo

ادو تویلت مردانه دیزل مدل Only The Brave Tattoo

ادو تویلت مردانه دیزل مدل Only The Brave Tattoo با بوی خوشی که دارد حتی سخت ترین سلیقه ها را نیز راضی نگه می دارد و یک عطر اورجینال مردانه منحصر به فرد است. شیشه خاص و منحصر به فرد این عطر جذابیت آن را بیشتر کرده است. نت ابتدایی این عطر با رایحه های نارنگی و سیب سرخ انرژی شما را زیاد می کند. در نت میانی بوی سالویا و فلفل مشام شما را پر می کند و نت پایانی با رایحه های چوبی، تنباکو، نعناع هندی و لوبان، به عنوان نت ماندگار این عطر شناخته می شود. ادو تویلت مردانه دیزل با رایحه گرمی که دارد، مناسب برای استفاده در فصول سرد سال است.

 

۷- ادو پرفیوم ایو سن لورن مدل Splendid Wood

عطر اورجینال مردانه

ادو پرفیوم ایو سن لورن مدل Splendid Wood ساختار چوبی و ادویه ای دارد و یک عطر گرم است. نت ابتدایی این محصول شامل رایحه های دودی و هل، نت میانی شامل رایحه های چوبی و یاس و نت انتهایی شامل رایحه های سدر، گیاه ناگارموتا و عود است. استفاده از این محصول در فصول سرد سال توصیه می شود.

 

نحوه استفاده از عطر ها

روغن ها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی توسط پوست شما جذب شوند. عطر ها در ترکیب با روغن های طبیعی پوست، می توانند رایحه ای منحصر به فرد ایجاد کنند. به همین  دلیل هرگز نباید عطر اورجینال مردانه را روی لباستان بزنید. در عوض آن ها را روی نقاطی که نقاط نبض شناخته می شود مانند گردن، مچ دست و غیره استفاده کنید. این نواحی در طول روز گرم می شوند تا به پخش بوی عطر شما کمک کنند.

شما می توانید خرید انواع عطر های مردانه و زنانه خود را از طریق وبسایت مندلیف انجام دهید زیرا تمامی بسته بندی های هارد باکس مجموعه حاوی پلاک گارانتی هستند. همچنین در صورت تمام شدن عطرتان می توانید از سرویس مندشارژ استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *