اخبار

عطر جدید Simone Andreoli: اوقات فراغت در بهشت (Leisure in Paradise)

تا کنون، خوانندگان ما معمولاً مقالاتی راجع به برند ایتالیایی سیمون اندرلی دیاریو الفاتیوو(Simone Andreoli Diario Olfattivo) در طول یا بعد از یکی از نمایشگاه های بزرگ و سالانه عطرهای مشهور در میلان یا فلورانس پیدا می کنند. اما با ویروس جدید کرونا که این نوع اجتماعات مسرت بخش را خراب می کند، مجبور می شویم حواسمان را به رسانه های اجتماعی برند ها را جمع کنیم و به آخرین اخبار آنان توجه کنیم. و اینگونه بود که فهمیدیم سیمون در ماه مه سال ۲۰۲۰ عطر جدیدی را ارائه کرده است.

برای یادآوری باید بیان کنم که، سیمون آندرولی (Simone Andreoli) یک عطر جدید و جوان از ایتالیا است که از سال ۲۰۱۵ به طور مداوم در حال ارائه خلاقیت های جدید است که هر یک از آنها بر اساس یک تجربه شخصی در هنگام مسافرت ساخته شده اند. این برند  در وب سایت خود توضیح می دهد که: سیمون آندرولی (Simone Andreoli) نامی است که ترکیبات بویایی را با خاطراتی از سرزمین های دوردست تعریف می کند و بازتاب یک سفرنامه را در هر عطر مثل بوم یک نقاش یا ساز یک نوازنده ترسیم می کند. این رایحه ها از سرگردانی مداوم در خیابان های شهر های مختلف دنیا که به مناطق آشنا بدل شده اند، جایی که بویایی به تاریخ، حافظه و احساسات تبدیل می شود و هر صفحه از خاطرات آن با ما صحبت می کند و همراه با رایحه ها ما را به بایگانی حافظه درونی مان راهنمایی می کند،  ما را به همه جا و هر مکان سوق می دهد و در آخر تجربه حسی را به موضوعی فراتر از عطری روی پوست گسترش می دهد و تبدیل به تصویر سفر های دور به جای جای دنیا می کند.

الهام بخش جدیدترین کار او در کوبا پیدا شد، جایی که سیمون اوقات فراغت را بدون هیچ کاری را می گذراند و به سادگی از سواحل کارائیب، شن های سفید، عطر نارگیل خامه ای و وانیل دلپذیر لذت می برد. به گفته این عطرساز  “هیچ چیز بهتر از لذت بردن از یک تعطیلات عالی نیست”

اوقات فراغت در بهشت (Leisure in Paradise) عطر نسیم گرم کارائیب است که در سواحل کوبا می وزد، اشباع شده با رایحه های گرم خورشید و میوه های خوشمزه و آبدار همراه با نت های کلیدی مانند پاپایا، نارگیل، وانیل و کارائیب در رده عطرهایی با رایحه خوراکی قرار می گیرد. نت های میوه ای شروع یک سفر احساسی به سمت بهشت است، با بوی شیرین پاپایا که در میان ماسه های سفید خالص سواحل کارائیب شناور می شود، با رایحه آرامی از آناناس همراه است که به کل تعطیلات گرمسیری روح تازه ای می افزاید. سفر بویایی با نت های خامه ای و عجیب شیر نارگیل و وانیل لطیف که استشمام شیرینی آن نوازش حس بویایی را به ارمغان می آورد، عمیق تر می شود و لمس چوب های کارائیب کمی خشکی رایحه را به نت های پایه می بخشد.

وب سایت برند می افزاید: مواد اولیه مورد استفاده در تولید عطرهای ما مطابق با سخت ترین استانداردهای کیفی برای اعطای کالای عالی و با کیفیت به مشتریان، بدون هیچ گونه مصالحه ای انتخاب می شوند. ما برای اینکه بتوانیم خود را بعنوان شخصیت های محیطی به جهان معرفی کنیم، از عطر به عنوان زبان بیان و گسترش خود و روح خلاق خود استفاده می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *