اخبار

«قلبم را ببوس»؛ جدیدترین رایحه زنانه خانه مُد اسپانیایی!

اکنون‌که چیزی حدود یک سال از معرفی اولین نسخه از رایحه موسوم به کیس (Kiss به معنای بوسیدن)، تحت برند آنجلینی بیوتی (Angelini Beauty) می‌گذرد، برند و خانه مُد اسپانیایی موسوم به آرماندی باسی (Armandi Basi)، اکنون و در میانه‌سال ۲۰۲۰ که در فصل بهار سال جاری به سر می‌بریم، می‌خواهد این سفر هیجان‌انگیز و جذاب را ادامه داده و با یک رایحه جدید در همین کالکشن بانام کیس مای هارت (Kiss My Heart به معنای قلبم را ببوس)، این دنباله را بیش‌ازپیش برای طرفدارانش به جذابیت برساند.

این برند در رابطه با این کالکشن و رایحه تازه‌وارد، این‌گونه توضیح می‌دهد: «این رایحه برای نسل‌های موسوم به Y و Z (سن‌های بین ۲۱-۲۵ و ۱۶-۲۰ ساله) انتخاب‌شده است که در فضای مجازی، رشد پیداکرده و بیشتر زندگی‌شان در این فضای نادیدنی، تبادل می‌شود. بیشترین ایموجی که در این فضاهای مجازی استفاده می‌شود نیز همان تصویر ایموجی معروف خنده با یک اشک شادی است و پس‌ازآن نیز، ایموجی بوسیدن، از پرطرفدارترین‌ها است. این یعنی یک بوسیدن دیجیتال. این درست همان ایده‌ای است که پشت طراحی دخترانه‌ترین و جوان‌ترین رایحه این برند اسپانیایی نهفته است.»

در نت‌های گشایشی رایحه، می‌توانیم سایه‌هایی از مرکباتی همچون نارنگی تازه را مشاهده کنیم که با شیرینی تکه‌های هلو، ترکیب‌شده و سیب قرمز نیز به‌عنوان نهایی‌ترین مرکبات از این ترکیب خوشمزه و خوش عطر، خودنمایی می‌کند. در قلب نت‌ها یا همان نت‌های میانی در هرم نت‌های اصلی نیز، دانه‌های تونکا، نارگیل، گل تیاری (Tiare) و گل یاسمن، نقش‌آفرینی می‌کنند. در آخرین طبقه از هرم نت‌های اصلی یا همان نت‌های پایه، گرمای لذت‌بخش و حس آفرین وانیل با ترکیب شدن با نت‌های چوبی همچون صندل، به زیبایی هرچه‌تمام‌تر، پتانسیل نهایی این رایحه را افزایش می‌دهد.

هرم نت‌های اصلی رایحه Kiss My Heart

طراح: آماندین کلرک ماری (Amandine Clerc Marie)

نسخه:۲۰۲۰

نت‌های گشایشی: پرتقال ماندارین، هلو، شکوفه‌های پرتقال، سیب قرمز

نت‌های میانی: دانه‌های تونکا، نارگیل، گل تایری، یاسمن

نت‌های پایه: وانیل، چوب صندل، بادام‌سوخته

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *