اخبار

مرور عطر Clean Reserve Radiant Nectar – رایحه خوشبختی

آیا شما هم از عذاب، دل تنگی، خشم و خصومت خسته شده‌اید؟ آیا شما هم می‌خواهید بدانید چگونه جهان هستی الهام بخش، زیبا، با معنی و هدف‌دار است؟ Clean Reserve Radiant Nectar گزینه مناسبی برای شروع است. این عطر می‌تواند حداقل برای مدت زمان کوتاهی در شما احساسی ایجاد کند که تمامی عواطف را تسکین دهد، منجر به خیال بافی شود و فضای مغز را به صورت خوشبینانه‌ای بازسازی کند.

درست قبل از همه‌گیر شدن، بلا خلاصه‌ بسیار مفیدی از آخرین بازگشایی clean`s در خط “Reserve” (پایداری – تمرکز) نوشت که در ادامه آمده است. آنچه از نام این برند پیدا است این است که هنگامی که عطر تازگی و طراوت بهار با گرمی درخشنده‌ی تابستان ممزوج می‌شود قطعا هارمونی زمین مادر است که وارد شیشه عطر می‌شود. بعضی‌ها فکر می‌کنند مرور خلاصه پیش ‌پا افتاده‌ عطر را متناسب با دستکشی می‌کند که تمایل شما را برای داشتن عطرهای با منشا طبیعت، محرک عصبی و شاداب زیاد کند.

نکته دیگری که از این برند پیدا است این است که شهد گلابی شاداب و درخشان بلافاصله شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. و نکته دیگر این که دانه‌های پایدار دست‌چین گیاه آمبریته که در ال سالوادور برداشت می‌شوند، مشک طبیعی به ارمغان می‌آورند که بیشتر روی پوست می‌مانند و با دیدار زنبق زرد لوکس آواز سرخوشی سر می‌دهند.

تصویری از عطر Clean Reserve Radiant Nectar به همراه محتوای اصلی آن

شهد تابشی هنوز هم تمامی مشخصه‌های خسته‌ کننده و بی مصرف مشک گیاهی- میوه‌ای را دارد. از این رو باید با موادی کاملا سحرآمیز بازترکیب شود. به احتمال زیاد، بازترکیب با دوز بالای عنبر، ماده‌ای دوست داشتنی که مورد شکایت بعضی‌ها قرار می‌گیرد، انجام شود. اما آیا امروزه ماده‌ای قوی‌تر از عنبر برای تقویت نیروی جنسی وجود دارد؟ عنبر ماده‌ی بسیار جالبی است که دارای فرآیند تکرار پاک‌سازی،جهش افزایش حباب به صورت گسترده، خاصیت شهوانی که به فضای مرزی آن می‌چسبد، نرمی و نشاطی که در امتداد مسیر می‌گیرد، گیاهی نشاسته مانند – مقوی و سفید، ملایم شده با زنبق زرد و دارای روکشی چوب مانند است.

و اما یک سوال مهم! آیا یک ماست یونانی تطبیق‌پذیر، تیز و شفاف که ذهن را بازسازی می‌کند، همانند کاری که شیر مقوی با پوست می‌کند (و همانند عطر Clean Reserve Radiant Nectar)، می‌تواند بار روانی را تسکین دهد و فضای آرامی در مغز شما به وجود آورد تا بتوانید صریح فکر کنید و نفس عمیق بکشید؟!

تصویر عطر Clean Reserve Radiant Nectar

در مقایسه با عطر Glossier You که بسیار شایسته و در خور است، می‌توان عطرهای Jo Malone London’s English Pear & Freesia، Nectarine Blossom & Honey، Love Osmanthus و She Was An Anomaly را معرفی کرد. اما شما می‌توانید محصولی بی‌نهایت آرام بخش در عین حال موثر با قدرت بالای انتشار بوی آن و ترکیب کاملا متعادلی از گل کاغذی، شکلات کرم‌دار سفید و پوسته گرم که در یک مجموعه عسل وحشی به تعلیق درآمده است را انتخاب کنید. از گذار تازگی و شیرینی و نشاط بهار تا زمزمه گرم تابستان به صورت فوق‌العاده‌ای در محفظه این عطر قرار گرفته شده‌اند!! آری، نکتار تابشی روزنه‌ای است برای زمانی که احساس سیاهی و پوچی می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *