اخبار

معرفی ادوپرفیوم محبوب «آندرورلد» از کریستیل جکمین

دنیای رایحه‌های خوشبو، آن‌قدر گسترده و هیجان‌انگیز هستند که شناختن و نام بردن از همه آن‌ها کاری به‌واقع، غیرممکن به نظر می‌رسد. درواقع هر رایحه‌ای داستان مخصوص به خودش را داشته و از طریق ترکیب متفاوت و منحصربه‌فرد نت‌های اصلی‌اش می‌تواند طرفداران و دوستداران خودش را پیدا کند.

در سال جاری نیز، می‌توانیم اکنون از عطری نام ببریم که هنر و هرم نت‌های اصلی‌اش، به‌گونه‌ای با یکدیگر درآمیخته شده‌اند که مانند آن کمتر یافت می‌شود. رایحه‌ای که شاید تاکنون نام آن را نشنیده باشید، آندر ورلد (Underworld) نام داشته که توسط، کریستیل جکمین (Christele Jacquemin) عرضه‌شده است و تاکنون نیز توانسته از طریق همین پتانسیل خود، هنرنمایی بزرگی انجام دهد. احساسات طبیعی و زیبای این رایحه می‌تواند هرکسی را سر جای خودش، میخکوب کرده و با عمق و پیچیدگی که در نت‌های اصلی‌اش می‌توان مشاهده کرد، بدون شک با یک رایحه، متفاوت سروکار داریم.

درواقع می‌توان گفت که تنها یک بو کشیدن ساده کافی است تا بتوانیم به عمق هنرنمایی این رایحه پی برده و متوجه آکوردهای جذابش شویم. عصاره‌های طبیعی و ترکیب خوش‌طعم و بوی این آکوردها، به زیبایی هرچه‌تمام‌تر، هنر خود را به‌عنوان یک رایحه، نشان داده‌اند.

آندرورلد نه‌تنها یک رایحه درخشان و متفاوت است بلکه رایحه‌ای است که در همه زمان‌ها، شاید هرکسی از آن خوشش نیاید اما چنان جاذبه و نیروی مغناطیسی دارد که می‌توان درخشش حیرت‌زده شدن را در برق چشمان افراد با بوییدن مقدار بسیار اندکی از آن، پی برد.

شاید بهتر باشد فلسفه پشت طراحی آندرورلد را از زبان خود خانم کریستل جکمین، طراح این عطر جذاب بشنوید. او در رابطه با رایحه خود می‌گوید: «ادوپرفیوم آندرورلد از روی تصاویر متعددی الهام گرفته است که من در طول سفرهای متعددم بین بارسلونا یعنی جایی که در آن زندگی می‌کردم و پاریس، جایی که علم عطرشناسی را مطالعه می‌کردم، به دست آوردم. این رایحه، یک‌فصل تازه بین سایه‌ها و نورپردازی‌های بارسلونا و پاریس است. زندگی پر از خیال‌بافی‌های زیبا. به همین خاطر، من هم تصمیم گرفتم تا این احساسات را با زبان یک رایحه، ترجمه کرده و آن را در قالب نت‌های خوشبو، به دنیای واقعی دیگران نیز وارد کنم.»

هرم نت‌های اصلی رایحه Underworld

نت‌های گشایشی: فلفل، هِل، زیره سبز

نت‌های میانی: دانه‌های هویج، پاچولی (نعناع هندی)، وتیور (vetiver)

نت‌های پایه: رُز، گل میموزا، کُندر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *