اخبار, برندها

معرفی رایحه ۲۰۲۰ «انیورساریو» از برند ایتالیایی «پانتئون روما»

با رسیدن به پانصدمین سالگرد فوت نقاش و معمار ایتالیایی، رافائل سانزیو (Raphael Sanzio)، برند نام‌آشنا و برتر ایتالیایی پانتئون روما (Pantheon Roma)، از جدیدترین رایحه خود در سال ۲۰۲۰ بانام انیورساریو (Anniversario)، رونمایی کرده است. درواقع، یک مشکلی که پیش روی این برند بوده است، به معرفی رایحه خود در نمایشگاه‌های مختلفی در دوبی، ایتالیا و امستردام به خاطر شیوع ویروس کرونا برمی‌گردد.

درواقع بر اساس آنچه کارشناسان درباره رایحه تازه‌وارد برند ایتالیایی گفته‌اند، این بوده است که الهام گیری رایحه، درست مانند کیک‌های خوش‌طعم و قیافه کالیفرنیایی است. درواقع با بو کشیدن این کیک، حس بویایی انسان در ابتدا سعی می‌کند تا طعم و مزه نت‌های میوه‌ای را که به‌عنوان اولین بازیگران، خود را به نمایش گذاشته‌اند، تشخیص دهد.

تصور رنگ میوه‌های خوشمزه‌ای همچون توت‌فرنگی و بلوبری، می‌تواند به‌عنوان یک چاشنی جذاب برای این رایحه محسوب شود. درنهایت نیز یک ترکیب گرم از نت‌های جدید و شاید هم بتوان گفت نت‌های عجیب، می‌تواند یک بوی فراموش‌نشدنی را برایمان به ارمغان بیاورد.

نتیجه نهایی نیز در این رایحه، آن‌چنان می‌تواند جذاب و شگفتی‌آور باشد که فضای روح و جسم انسان را به سمت سبک شدن برده و تبدیل به یک دوست واقعی شود. طعمی دوست‌داشتنی که می‌تواند شیرجه تمام‌عیار حواس انسان را به مزه و بوی تمام‌نشدنی و مسرت‌بخش خود، سوق داده و تبدیل به یک خاطره ماندگار شود.

هرم نت‌های اصلی رایحه انیورساریو

طراح رایحه: آرتورتو لاندی (Arturetto Landi)

نت‌های گشایشی: توت‌فرنگی، بلوبری (تمشک)، هلو، نارگیل، زعفران

نت‌های میانی: گل رُز، یاسمن، ارکیده، هلیوتروپ (Heliotrope)

نت‌های پایه: چوب آگار، پاچولی یا نعناع هندی، چوب صندل، مُشک، وانیل، امبرگریس (Ambergris)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *