نقد و بررسی

میوه های خوشمزه تابستانی در عطرهایی که شما آنها را دوست خواهید داشت

عطرها برای ایجاد یک حس خوشایند تولید می شوند و چیزهای زیادی وجود ندارد که بتواند شما را شادتر از رایحه میوه های تازه و خوشمزه کنند.

در طول سالها، عطرهای میوه ای یک تکامل شیک را تجربه کرده اند، این تکامل هم موجب پیچیدگی بیشتر آن ها شده و هم اینکه دیگر مثل سابق آن شیرینی بیش از حد را ندارند. رایحه های میوه ای جدید بسیار مناسب برای استفاده در تابستان هستند که احساسات شما را با طعم هایی چون مارگاریتا و گیلاس ترش بر می انگیزد! در زیر چند مورد از رایحه های خنک کننده که در گرمای تابستان بسیار لذت بخش است را معرفی می کنیم.

Obsession by Calvin Klein

برای عاشقان عطرهای سبک و با طراوت ترنج مطمئناً یکی از رایحه هایی است که هرگز از دست نمی دهد. روغن ترنج بسیار زیاد در عطر استفاده می شود و بسیار خوب می تواند در تعدادی از عطرهای مورد علاقه شما قرار بگیرد. این عطر دارای رایحه ای دلپذیر و آفتابی است که دارای بسیاری از نت های عطر است و با سادگی می توان از آن استفاده کرد. عطر کلاسیک (Obsession by Calvin Klein)که در سال ۱۹۸۵  منتشر شده، عطری است کلاسیک که سایه های پودری و بالزامیکی را در بستر رایحه ایجاد می کند که عطر و طعم جدی را به مصرف کننده ارائه می دهد. این عطر شامل ترنج و سایر بوی مرکبات است که رایحه ای نسبتا شیرین را ایجاد می کند.

DKNY Summer 2020

ادکلن (DKNY Summer) عطری مناسب برای عاشقان میوه و گل است. مخلوطی از شکوفه نارنگی، تمشک و بهار نارنج است که به زیبایی نشان دهنده احساس یک نسیم تابستانی است، در حالی که چوب صندل و مشک عمق مطبوع و گرمای آن را به ارمغان می آورد.

Guilty Eau by Gucci

ادکلن (Guilty Eau by Gucci) رایحه ای ملایم و عاشقانه مجدداً برای آقایان احیا می کند. مخلوطی از مرکبات (لیمو، پرتغال و نارنج) در نت های بالا که در ثانیه های اولیه اسپری به مشام می رسد، نت های پایه صاف و چوبی به همراه مشک که رایحه ملایم اما مردانه ای را ایجاد می کند که برای استفاده دائم در تابستان بسیار عالی است.

Acqua di Gio By Armani

این عطر کلاسیک دهه ۹۰ با گذشت سالها هنوز زنده است و طرفداران خاص خود را دارد. (Acqua di Gio By Armani) برای کسی مناسب است که در جستجوی عطری که منعکس کننده احساسات ساحل و موج سواری است! این عطر، ترکیبی جذاب اما نه پرمحتوا است که می تواند در طول روز در شب استفاده شود. عناصر گیاهی و چوبی آن با ترکیبات نارنگی سبز و رایحه های آبی مخلوط شده و مصرف کننده را به سواحل آفتابی مدیترانه می برد.

Burberry Her by Burberry

نت های توت فرنگی، رایحه ای تمام عیار از روح و هویت تابستان را منعکس می کند. مثل یک ضربه داغ تنیس تابستان در تب ویمبلدون و همه آن دسته از غذاها و پیش غذا های شیرین که هنگام جوانی عاشق آن بودیم اصولاً احتمالاً یکی از لذت بخش ترین بوها بوده .(Burberry Her) با الهام از عطرسازان لندن، طراحی شده است تا انرژی پر جنب و جوش شهر را منعکس کند. (Burberry Her)، مخلوطی از توت فرنگی، کهربا و یاس غنی است که کاملاً هیجان مکان هایی مانند (Piccadilly) و (Trafalgar Square) را به یاد می آورد.

Fuel for Life by Diesel

شما ممکن است تصور نکنید تمشک می تواند در یک عطر مردانه وجود داشته باشد، اما در( Fuel for Life) قطعاً آنها با این کار شما را شگفت زده خواهند کرد! در حالی که بسته بندی و بطری زیبا و چشمگیر است ودر شبکه های مجازی درصد بالایی از بازدید را داشت، رایحه ترکیب معطر بی نظیر، متفاوت و به طور جدی اغوا کننده است، نت های تمشک به آن شیرینی واضح و تیزی می بخشد، به زیبایی با وانیل و گل آفتاب گردان، رایحه های غنی چوب دودی و نعنا هندی ترکیب شده است.

Guilty Absolute by Gucci

(Guilty Absolute) به عنوان یک عطر زنانه، غیر استاندارد و تابو شکن است که برای یک زن امروزی طراحی شده است، عطری که قرار ملاقاتهای خصوصی را فرا می گیرد و زنانی آن را انتخاب می کنند که خود را فراتر از وقایع اجتماعی معرفی می کنند. این عطر شیرینی عمیق تمشک را با وِیتوِر غنی، چوب دودی و نعنا هندی مخلوط می کند، که با نت های تازه چوب کاج و چوب صندل تزئین شده است. حالا این یک دارو است!

No.3 L’Imperatrice by Dolce & Gabbana

برای کسانی که به دنبال رایحه ای میوه ای هستند که طراوت آور اما فراموش نشدنی باشد، کیوی گزینه ای جالب را ارائه می دهد. (No.3 L’Imperatrice) آن را با فلفل دلمه ای صورتی و لعاب ترش و جوش هندوانه برای یک رایحه پر زرق و برق و تا حدودی غیر متعارف ترکیب می کند. نت های بالا توسط سیکلامن صورتی، یک نت درخشان و خیره کننده تقویت می شود  که تضمین می کند توجه همگان را جلب می کند. این عطر برای ترسوه و سر به زیر ها نیست!

Alien Man by Mugler

موگلر (Mugler) بخاطر برخورداری از محدودیت های خود در مورد رایحه مشهور است و این عطر معطر و اعتیاد آور دقیقاً مصداق همین موضوع است. در(Alien Man) توسط موگلر (Mugler)  عطر و بوی منحصر به فرد زردآلو به همراه یک لایه دودی، اغوا کننده همراه با عناصر کهربا، ترمه و چرم ارائه داده می شود و در یک بازه احساسی لطیف، نرم و خشک قرار می گیرد. اگر به دنبال عطر و طعم خاص خود هستید، نمی توانید با این عطر غیر معمولی مسیری اشتباه را طی کنید!

In Love With You Freeze by Emporio Armani

بیشتر مردم از رایحه سرسبز گیلاس ها استقبال می کنند (Emporio Armani) رایحه شیرین و کمی متفاوت خود را بیشتر با ترکیبی از گل صد تومانی و سفید ایجاد می کند و یکی از زیباترین عطرهایی را که تا به حال بو کرده ایم ایجاد کرده است. اگر عاشق یک جرقه از ظرافت و جذابیت عطر سازی معاصر هستید، این عطر برای شماست.

Eau de Mandarine Ambrée by Hermes

خوشبختی در یک بطری را تصور کنید، اگر ممکن است چنین چیزی وجود داشته باشد ، اما ژان کلود النا (Jean Claude Ellen) با بطری عطری متفاوت و در سبکی ویژه، شگفت آور و آفتابی ظاهر شد. (Eau de Mandarine Ambrée) با داشتن نتهای شاد و گرم مرکبات و کهربا، شادابی دلپذیری را با ادغام می کند و باعث انعکاس تلالو آفتاب بر روی امواج دریا می شود.

Polo Blue by Ralph Lauren

از مارگاریتای هندوانه گرفته تا هندوانه کبابی البته اگر تاکنون هندوانه کبابی را امتحان نکرده اید، بسیار شگفت انگیز است، امتحان کنید. هندوانه سالم و خوشمزه به درستی به میوه برای تابستان تبدیل شده است، عطر آن نیز از این قاعده مستثنی نیست همانطور که هندوانه بوی دلپذیر و طراوت می دهد. این رایحه که در آن نت های منحصر به فرد خیار و مراتع علفی از ریحان و مریم گلی، تقویت شده است در بسیاری از عطرها، به ویژه (Polo Blue) دارای موقعیتی ویژه در میان ستارگان و هنرمندان است.

Exotic Blossom by Michael Kors

انبه جزو آن دسته از نت های میوه ای است که با زحمت شما را به یک جزیره گرمسیری منتقل می کند، بهشت. این که آیا شما در حال رویاپردازی در یک ساحل در پینهائو (Pinhao) هستید، این عطر نسخه محدود بهترین چیزی است که بعد از آن می توانید داشته باشید. با یک سالاد میوه ای خوشمزه از نت های بالا: انبه، گواوا و نارنگی (Exotic Blossom) قبل از خشک کردن به قلب ظریف شکوفه هلو، گل رز و گل یاس نرم نفوذ می کند تا خشک شود و پا به پای پایه مشک بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *