متفرقه

نمایشگاه ایران بیوتی اند کلین ۲۰۲۰

هرساله رویدادهای بزرگ و کوچکی در حوزه پوشاک و مُد و عطر و ادکلن در شهرهای مختلف جهان برگزار می‌شود. هدف از اجرای چنین نمایشگاه‌هایی نیز، جلب کردن توجه بیشتر علاقه‌مندان و مشتریان به برندهای موردنظر و آشنایی آن‌ها با آخرین دستاوردهایی است که برندهای حاضر در چنین رویدادهایی، آن‌ها را طراحی کرده و قصد رونمایی از آن‌ها رادارند. گفتگوی بدون واسطه و مستقیم مشتری‌های کنونی و آینده یک برند و طرح سؤالات و مشکلات خود، یکی دیگر از مزیت‌های قابل‌توجه چنین رویدادهایی است.

نمایشگاه ایران بیوتی و کلین (Iran Beauty & Clean) نیز یکی از همین نمایشگاه‌های جذابی است که در داخل کشورمان برگزار می‌شود. این رویداد از ۳۱ تیر تا ۳ مرداد ۱۳۹۹ در شهر تهران برگزار خواهد شد که حالا امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و احتیاط‌های لازمی که باید صورت بگیرد، به‌احتمال‌زیاد این تاریخ از پیش تعیین‌شده، تغییر خواهد کرد.

نمایشگاه ایران بیوتی‌اند کلین تهران را می‌توان بدون اغراق یکی از بزرگ‌ترین و البته پرمخاطب‌ترین نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه‌هایی همچون آرایشی بهداشتی، مواد شوینده و سلولزی در منطقه دانست که هرساله نیز با حضور گسترده شرکت‌های مطرح داخل کشور و خارجی برگزار می‌شود. این رویداد حوزه مُد و آرایشی بهداشتی، یک بستر مناسب برای ایجاد ارتباط، معرفی محصولات و کالکشن های تازه‌وارد شرکت‌ها، ایجاد قرارداد بین مشتری و شرکت موردنظر، تبلیغات محصول، تحقیقات موردنظر و همچنین شناسایی مصرف‌کنندگان و رقیب‌های شرکت و درنهایت نیز آماد سازی جامعه و بازار هدف برای پذیرش محصولات موردنظر، محصولات و خدمات برندهای شرکت‌کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *