متفرقه

نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی بولونیا ۲۰۲۰ را بیشتر بشناسید

ایتالیا در قاره سبز، مانند یک نقاش هنرمندی است که هنر خود را در هر صنعتی که پیاده‌سازی کند، شاهکارهای تاریخ را خواهد ساخت. این کشور چه بخواهد از طریق صنعت خودرو با آن طراحی‌های خارق‌العاده و استثنائی‌اش، برندهای خود و طرز فکر جذابش را به نمایش بگذارد چه از طریق برندهای سازنده رایحه‌های خوشبو، پوشاک و انواع و اقسام محصولات مربوط به مُد و پوشاک، بدون شک می‌تواند بهترین باشد و در طول تاریخ، این نکته را به‌خوبی توانسته ثابت کند.

ایتالیا و بولونیا (Bolognia) در این کشور، خانه بسیاری از بندهای سازنده عطر و ادکلن و محصولات مرتبط با مُد و پوشاک هستند که همیشه اصالت وبرتری خود را ثابت کرده‌اند. هرساله در بولونیا، نمایشگاه محصولات زیبایی برگزارمی شود که دوستداران و علاقه‌مندان به این حوزه را چه از خود این کشور و چه از سراسر دنیا به دورهم جمع کرده تا برندها و بازدیدکنندگان، بدون هیچ واسطه‌ای بتوانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

نمایشگاه محصولات زیبایی و بهداشتی بولونیا (Cosmoprof) در سال جاری میلادی نیز قرار است از ۱۳ الی ۱۷ شهریورماه ۱۳۹۹ در شهر بولونیا ایتالیا برگزار شود. این رویداد از نیم‌قرن گذشته تاکنون، مهم‌ترین و حائز اهمیت‌ترین نمایشگاه بولونیا در سراسر جهان بوده که توانسته در عرضه محصولات، کالکشن های شرکت‌ها و خدمات خود نیز به‌خوبی عمل کند و رسالتش را به اجرا بگذارد.

در سال گذشته میلادی نیز، سرمایه‌گذاران این رویداد، سرمایه‌های هنگفتی را صورت دادند تا از حضور برندهای مطرح و افراد تأثیرگذار این صنعت، در این نمایشگاه، اطمینان حاصل کنند. درواقع، این رویداد مُد در بولونیا ایتالیا، یک رویداد شیک و معتبر در سطح بین‌المللی است که می‌تواند شبکه‌سازی برای برندها، آشنایی آن‌ها با مشتریان و افراد تأثیرگذار و درنهایت، دیده شدن بیشتر را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر، تضمین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *