اخبار

وایولت، از رایحه سایکل تازه وارد خود،رونمایی کرد

برند قدیمی و اصیل وایولت (Violet) که در سال ۲۰۱۸ میلادی با سه رایحه جدید و متنوع، احیا شد، اکنون نیز در میانه‌های سال ۲۰۲۰، با رونمایی و عرضه یک رایحه جدید دیگر بانام سایکل (CYCLE)، می‌خواهد به جذابیت بیش‌ازپیش برسد.

سایکل چیست؟

سایکل یک رایحه زودگذر و با ترکیبی خلاقانه است که در ترکیب نت‌های اصلی خود، از آکوردهای جالب‌توجه ای بهره برده است؛ اما یک تفاوت بزرگی که وجود دارد این است که مشتریان رایحه تازه‌وارد می‌توانند هر وقت که بخواهند، به خواست خود، بطری عطرهایشان را پر کنند. این امتیاز جدیدی است که برند سازنده در نسخه جدید، ارائه کرده است.

اولین رایحه، سایکل ۰۰۱ در دوازدهم خردادماه ۹۹ در کیک استارتر (Kickstarter)، وب‌سایت مربوطه، عرضه‌شده است. این رایحه که هرم نت‌های اصلی آن از روی رایحه آنجلیکا (Angelica) الهام گرفته است، می‌تواند خود را بین یک دنیای خیره‌کننده تخیلی و واقعیتی انکارناپذیر، به مشتری، معرفی کند.

آکوردهایی همچون کُندر و فلفل، می‌توانند مقدار ادویه‌ای و معدنی این رایحه را بالابرده و یک شخصیت عمیق را از این رایحه به نمایش بگذارند. امبروکس (ambrox) و مُشک نیز می‌توانند در آخرین مراحل، جادوی پنهان خود را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر، عرضه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *