اخبار

چرخه‌ای جدید برای محیط ‌زیست با رایحه «سایکل ۰۰۱»

رایحه موسوم به سایکل ۰۰۱(Cycle)، تاکنون توانسته است یک‌فصل جدید در تاریخ برند مایسون وایولت (Maison Violet) ایجاد کند. شاید بتوان به‌نوعی گفت که این رایحه، اولین رایحه‌ای باشد که اکولوژی موجود در رایحه‌های مختلف را درون خود حفظ کرده و خود را به‌عنوان یک عطر فرانسوی جذاب و محبوب، معرفی کرده است.

نمونه جدیدی را نیز که این برند فرانسوی معرفی کرده است، اگرچه یک رایحه تولید محدود است اما قابل پرکردن مجدد بوده و توسط طراحی حرفه‌ای این حوزه، پاتریس رویلارد، طراحی‌شده است. منظور از حفظ اکولوژی موجود در این رایحه نیز، بطری‌های قابل پرشدن مجدد، مواد اولیه قابل بازیافت، ترکیب این رایحه با خلاقیت و حرفه‌ای بودن است.

رایحه ۰۰۱، می‌تواند بازتابی از زیبایی نت‌هایی همچون مُشک بوده که به قول طراح خود این عطر، کارکردن با آکورد مُشک، برای ساخت یک رایحه منحصربه‌فرد، کار آسانی نیست. این رایحه مُشک، با سرزندگی و تازگی آکوردهای ادویه‌جات در نت‌های گشایشی به‌گونه‌ای که با آکوردهای چوبی نیز همراه شوند، به زیبایی قابل قبولی رسیده است. درنهایت نیز باید گفت که مرغوب و مدرن بودن، دو ویژگی بارز و قابل‌توجه برای این رایحه فرانسوی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *