متفرقه

آشنایی با نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی سئول «In-Cosmetics Korea» و تاریخ برگزاری

نمایشگاه‌های حوزه محصولات بهداشتی و آرایشی و رویدادهایی که به رایحه‌های خوشبو، مُد و پوشاک مرتبط می‌شوند، هرساله در سراسر دنیا و در شهرهای مختلف جهان، برگزارشده و از طریق پتانسیل‌های بی‌نظیری که می‌توانند درون خود داشته باشند، فرصت‌های عالی را در اختیار برندهای بین‌المللی قرار می‌دهند تا از طریق ارتباط مستقیم با مشتریان کنونی و آینده خود، جدیدترین محصولات و کالکشن های خود را به نمایش گذاشته، خدماتشان را معرفی کرده و حتی با دیگر برندهای حاضر در رویداد، شبکه‌سازی مناسبی را انجام دهند.

در قاره کهن نیز این نمایشگاه‌ها، نقش برجسته‌ای را در ایجاد چنین فرصت‌هایی بازی می‌کنند و می‌توانند بسیار مهم تلقی شوند.

نمایشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی سئول (In-Cosmetics Korea) نیز یکی از همین رویدادهای مهم است که هرساله در این کشور آسیای شرقی برگزار می‌شود. امسال نیز قرار بر این بوده است که از تاریخ ۲۸ الی ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹، این رویداد برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا، به‌احتمال‌زیاد تاریخ آن به زمان دیگری موکول خواهد شد.

جالب است بدانید که نمایشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی سئول کره جنوبی، تنها رویداد تخصصی مواد اولیه در حوزه محصولات مراقبت و سلامت شخصی در این کشور است. در این نمایشگاه، بیش از ۲۰۰ غرفه دار می‌توانند درزمینهٔ هایی همچون ترکیبات مواد اولیه رایحه‌هایشان، عناصر معطر و خوشبو، جدیدترین تجهیزات آزمایشگاهی، راهکارهایی برای تست و تنظیم رایحه‌ها در مراحل اولیه و دیگر موارد، دستاوردهای نوین و کالکشن های تازه‌وارد خود را به نمایش افراد علاقه‌مند بگذارد. همچنین بیش از ۳۰۰۰ تولیدکننده لوازم‌آرایشی نیز هم از خود کشور کره و هم از سراسر جهان، گرد هم جمع می‌شوند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفی نمایند.

این نمایشگاه، فرصت مناسبی را برای همه برندها و شرکت‌های حاضر در آن فراهم می‌کند تا تحقیق و توسعه (R&D)، روش‌های صنعتی جهانی جدید، نوآوری در ترکیبات و فن‌آوری‌های جدید خود را در معرض دید قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *