دسته بندی نشده

بهترین ادکلن خوشبو زنانه چیست؟

ادکلن خوشبو زنانه

همه ما علاقه مند به استفاده از عطر و بوی خوش هستیم. عطر ما باید بر اساس موقعیت های اجتماعی متفاوتی که در آن قرار می گیریم، انتخاب شود. لازم است با توجه به سلیقه، فصل و موقعیت خود اقدام به انتخاب عطر کنیم. در این مقاله قصد داریم در خصوص ادکلن خوشبو زنانه و انواع آن صحبت کنیم.

 

ویژگی های یک عطر خوب زنانه چیست؟

ادکلن خوشبو زنانه

بسیاری از عطر شناسان بر این باور هستند که انتخاب یک عطر مسئله ای کاملاً شخصی است و به ادراک ما از رایحه، ترجیحات فردی و موقعیت ما بستگی دارد. در واقع ممکن است برداشت یک شخص از یک رایحه مشخص، بوی زنانه و برداشت شخص دیگری بوی مردانه باشد. از جمله ویژگی های مهم ادکلن خوشبو زنانه، این است که در کنار رایحه خوش، القا کننده حس لطیف زنانگی باشد. همچنین لازم است بدانید نوع عطر بسته به هر فصل می تواند تغییر کند. برای مثال بسیاری از افراد عطری با رایحه تازه و خنک را برای فصل های گرم سال می پسندند. در حالی که ممکن است برای فصول سرد تر، علاقه مند به استفاده از عطر های گرم باشند؛ در نتیجه می توانیم بگوییم که انتخاب عطر مناسب به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد.

  • تیری مولگر الین (Mugler Alien)

تیری مولگر الین (Mugler Alien)

عطر تیری مولگر الین از جمله عطر های خوشبو و اصیل زنانه است. این ادکلن خوشبو زنانه در سال ۲۰۰۵ تولید و به بازار عرضه شد. شیشه این عطر خوشبو طرح بسیار جالب و اسرار آمیزی دارد که آن را خاص و منحصر به فرد کرده است. نت پایه این عطر کهربا و نت ابتدایی آن یاسمن است. همچنین نت های چوبی، نت های میانه این عطر را تشکیل می دهند.

  • مری می لانوین (LANVIN – Marry Me)

مری می لانوین (LANVIN - Marry Me)

عطر مری می لانوین در سال ۲۰۱۰ به دنیای عطر وارد شد. رایحه این عطر، گلی-میوه ای و از جمله بهترین رایحه های زنانه موجود در بازار است. نت های اولیه لانوین را پرتقال تلخ، هلو و فریزیا تشکیل می دهند و نت های میانی آن شامل یاس، مگنولیا و رز هستند. نت های پایه این عطر نیز شامل مشک، سدر ویرجینیا و عنبر است. این ادکلن خوشبو زنانه به اکسیر خوش خلقی نیز معروف است و مناسب افرادی است که سرشار از شیفتگی، عشق و اتحاد هستند. این عطر را می توانید در بسته بندی هایی به اندازه ۳۰ و ۵۰ و ۷۵ میلی لیتر تهیه کنید. لانوین سرشار از حس زیبایی است و لبخند رضایت را برای شما به ارمغان می آورد.

  • لانکوم لاوی ست بل (Lancome La Vie Est)

لانکوم لاوی ست بل (Lancome La Vie Est)

این عطر خوشبو از پاییز سال ۲۰۱۲ به دنیا معرفی شد. مفهوم لاویست بل بر زیبایی طبیعی و سادگی بنا شده است. در واقع عطر لانکوم لاوی ست بل بیانگر نوعی نگاه به زندگی و لذت بردن از چیز های کوچک است. عنصر اصلی این عطر زنبق است که با شکوفه های یاس و پرتقال احاطه شده است. لانکوم لاوی ست بل در بسته بندی لوکس و زیبایی قرار دارد و به مشتریان عرضه می شود.

  • جاسمین نویر (Bvlgari Jasmin Noir)

جاسمین نویر (Bvlgari Jasmin Noir)

جاسمین نویر ادکلن خوشبو زنانه ای است که طرفداران بسیاری در دنیا را به خود اختصاص داده است. این عطر رایحه ای کهربایی-گلی دارد و برند مطرح بولگاری در سال ۲۰۰۸ آن را طراحی و به بازار عرضه کرد. نت های ابتدایی عطر جاسمین نویر شامل گاردنیا و نت های سبز و نت های میانی آن شامل یاس سامباک و بادام است. همچنین نت های پایه این عطر شامل شیرین بیان، دانه های تونکا، چوب های گران بها، عنبر، مشک و نعنای هندی است. گفته می شود که این عطر در تضاد دوگانه نت های مردانه و زنانه ایجاد شده است.

انتخاب عطر نشان دهنده شخصیت شما است.

تحقیقات جالبی در دنیا وجود دارد که نشان دهنده ارتباط عطر و شخصیت است. در واقع برخی از افراد بر این باور هستند که شما می توانید هنگام استشمام عطر و ادکلن شخص مقابلتان، به شخصیت او پی ببرید. این مسئله در اولین ملاقات های کاری و عاشقانه نمایان تر است؛ زیرا بیشتر افراد در ملاقات های اول سعی بر پنهان کردن شخصیت اصلی خود و نشان دادن تصویری دروغین از خویشتن دارند. با این ترفند می توانید به راحتی متوجه ویژگی های شخصیتی آن ها شوید. البته لازم است بدانید که این مسئله به صورت قطعی قابل استناد نیست و لازم است در کنار سایر ویژگی های شخصیتی مورد بررسی قرار گیرد.

در این مقاله در خصوص ادکلن خوشبو زنانه و ویژگی های آن صحبت کردیم. همچنین به چند نمونه از بهترین و خوشبو ترین عطر های زنانه نیز اشاره ای کوتاه داشتیم. با توجه به موارد بیان شده در این مقاله، بهتر است انتخاب عطر خود را بر اساس موقعیت، سلیقه و شخصیت خود انجام دهید. همچنین بهتر است عطر خود را از برند های مطرح و باکیفیت بازار تهیه کنید تا ماندگاری و کیفیت بیشتری داشته باشد. نکته آخر این که با کسب آگاهی نسبت به انواع عطر و در نظر گرفتن بودجه خود، اقدام به خرید عطری مناسب کنید. برای اطمینان از کیفیت و ماندگاری ادکلن خود، به گارانتی های سایت مندلیف اعتماد کنید. این مجموعه همراه با عطر سفارشی شما، ضمانت اصالت کالای مندلیف که با امضای مدیر مجموعه همراه جعبه عطر ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *