دسته بندی نشده

آشنایی با ۱۰ ادکلن مردانه ارزان ، ولی با کیفیت

ادکلن مردانه ارزان

وقتی صحبت از خرید یک ادکلن با کیفیت ولی مقرون به صرفه می شود، انتخاب کمی مشکل است. معمولاً پیدا کردن ادکلنی با بوی خوب و ماندگار ولی قیمت پایین کار راحتی نیست.

در ادامه مطلب شما را با برخی از بهترین برند های ادکلن مردانه ارزان قیمت آشنا می کنیم. در این مجموعه تقریباً هر بویی که به دنبال آن هستید، پیدا می کنید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد ادکلن مردانه به سایت مندلیف مراجعه کنید.

۱۰ برند ادکلن مردانه ارزان

  1. ادکلن با بوی چوب ( Cerruti 1881 By Nino Cerruti For Men)

ادکلن با بوی چوب ( Cerruti 1881 By Nino Cerruti For Men)

این ادکلن مردانه از گذشته های دور مورد علاقه بیشتر آقایان بوده و به دلیل داشتن رایحه قوی و ماندگار با پایه تند شباهت بسیاری به  ادکلن Darkkar Noir دارد. ادکلن  Cerruti 1881 دارای پایه گیاهی تند با نت های میانی چوب و نعناع هندی است که بعد از استفاده، بوی ماندگار و منحصر به فرد آن در فضا پخش می شود.

Cerruti 1881 بسیار مقرون به صرفه است و یک ادکلن مردانه ارزان محسوب می شود و برای مهمانی های عصرانه و یا قرار های عاشقانه گزینه خوبی است.

  1. بهترین ادکلن برای آقایان در سنین مختلف (Guy Laroche Drakkar Noir)

Drakkar Noir از آن دسته ادکلن هایی است که باید آن را امتحان کنید. در این ادکلن بوی کلاسیک، عمیق و ماندگار چوب صندل و اسطوخودوس و همچنین اسانس های ملایم میوه ها مانند انواع توت های معطر، بی نظیر و غیر قابل وصف است.

با وجود اینکه سال های زیادی از تولید این عطر می گذرد، همچنان مورد علاقه آقایان در تمام رده های سنی است و یک هدیه شگفت انگیز محسوب می شود. Drakkar Noir یک ادکلن مردانه ارزان قیمت است و برای خرید آن نیاز به پرداخت مبلغ بالایی ندارید.

بهترین ادکلن برای آقایان در سنین مختلف (Guy Laroche Drakkar Noir)

  1. بهترین ادکلن روزانه (Nautica Voyage By Nautica For Men)

Nautica Voyage یک ادکلن مقرون به صرفه است که علاوه بر قیمت مناسب، شهرت و رایحه تازه و فوق العاده ای نیز دارد. Nautica Voyage یک عطر ساده و همه کاره است که می توانید در هر مکان و موقعیتی از آن استفاده کنید.

در تهیه این ادکلن از رایحه های عنبر، چوب،  سدر، خزه و نیلوفر آبی استفاده شده است. همچنین وجود اسانس های سرد مانند رایحه برگ سبز، سیب و گل ابریشم، آن را به یک عطر خنک و بی نظیر تبدیل کرده است. این ادکلن مردانه ارزان را با هر بودجه ای می توان خرید و برای افراد جوان و سرزنده گزینه مناسبی است.

بهترین ادکلن روزانه (Nautica Voyage By Nautica For Men)

  1. ادکلنی با ارزش بالا (Quorum By Puig For Men)

Quorum نسبت به سایر ادکلن های معرفی شده کمی متفاوت بوده و مورد علاقه مردان قدیمی و کلاسیک است. این ادکلن که ترکیبی از رایحه های چرم، تنباکو و مشک است، کیفیت بسیار خوبی داشته و برای استفاده روزانه و هدیه دادن انتخاب مناسبی است.

ادکلنی با ارزش بالا (Quorum By Puig For Men)

  1. عطر (Intimately Beckham By Beckham For Men)

Beckham یکی دیگر از برندهای ادکلن مردانه ارزان است که با رایحه کلاسیک خود، برای دیدارهای عاشقانه انتخاب مناسبی به شمار می آید. این عطر با نت های چوب صندل، نعناع هندی، جوز هندی، گریپ فروت و گل بنفشه، باعث جذابیت بیشتر شما می شود.

عطر (Intimately Beckham By Beckham For Men)

  1. عطر مردانه (Adidas Team Force)

در صورتی که زیاد از ادکلن استفاده نمی کنید، Adidas برای شما از نظر اقتصادی انتخاب خوبی است. نت ابتدایی این عطر  کلاسیک با بوی مرکبات و گریپ فروت شروع شده و در نهایت با رایحه تنباکو، سدر و مشک تمام می شود. بطری کوچک این عطر مورد پسند آقایان در هر رده سنی قرار گرفته است.

عطر مردانه (Adidas Team Force)

  1. عطر مردانه (Curve by Liz Claiborne for Men)

Curve این عطر کلاسیک مطلق که سال ها در قفسه های عطر فروشی جای خود را حفظ کرده، یک ادکلن مردانه ارزان و مقرون به صرفه بوده، که برای استفاده روزانه گزینه مناسبی است. این عطر ملایم،  بدون در نظر گرفتن سن و موقعیت شغلی مورد پسند تمام آقایان قراردارد. شما می توانید از این عطر به صورت روزانه و یا در مهمانی ها و قرارهای مختلف  استفاده کنید.

عطر مردانه (Curve by Liz Claiborne for Men)

  1. عطر دیوید بکهام (David Beckham Instinct)

این عطر به درستی نام گذاری شده است، زیرا برای قرار های عاشقانه یک گزینه عالی محسوب می شود. هیچ کس نمی تواند رایحه تند و به یادماندنی آن را فراموش کند. این ادکلن مردانه ارزان، ترکیبی از رایحه های کلاسیک ادویه و میوه مانند پرتقال، ترنج، هل، پاپریکا و رازیانه است. از این عطر می توانید علاوه بر ملاقات های مهم خود به صورت روزانه نیز استفاده کنید.

عطر دیوید بکهام (David Beckham Instinct)

  1. عطر مردانه (Perry Ellis 360 Red)

Perry Ellis قرمز، یک ادکلن با اسانس مرکبات و چوب، که به دلیل تنوع و رایحه دلپذیر در بین ادکلن های با کیفیت ولی مقرون به صرفه قرار گرفته است. این ادکلن رایحه تندی ندارد و برای هر موقعیت و هر رده سنی مناسب است.

اولین رایحه ای که از آن به مشام می رسد، بوی چوب و مشک است که تداعی کننده پاییز و زمستان در ذهن بوده و آقایان علاقه زیادی به آن دارند. بوی سبک و ماندگار، قیمت مناسب و نظرات مثبت استفاده کنندگان، این ادکلن را به گزینه مناسبی برای هدیه دادن تبدیل کرده است.

عطر مردانه (Perry Ellis 360 Red)

  1. عطر (Grey Flannel by Geoffrey Beene for Men)

این عطر نیز در طول زمان آزمایش خود را پس داده و یکی دیگر از آثار کلاسیک و مورد علاقه مردان است.

ترکیب چوب صندل و نعناع هندی رایحه تند و جذابی به این عطر بخشیده و موجب شده به عنوان یکی از بهترین عطرهای مردانه انتخاب شود. این عطر قوی و ماندگار برای استفاده روزانه آقایان با هر سنی مناسب است.

عطر (Grey Flannel by Geoffrey Beene for Men)

در این مقاله سعی کردیم شما را با نمونه های مختلفی از ادکلن مردانه ارزان قیمت آشنا کنیم.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است، پایین بودن مبلغ یک عطر، دلیلی بر بی کیفتی آن نیست. بدن هر کس نسبت به ادکلن های متفاوت واکنش خاصی نشان می دهد. بنابراین اگر ادکلنی با قیمت پایین حسی خوبی در شما ایجاد میکند حتما آن را برای خود خریداری کنید. در خصوص خرید ادکلن می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید و از خدمات فوق العاده ای مانند تست رایگان عطر در محل مورد نظر شما و باکس های هدیه ویژه مناسبتی بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *