متفرقه

با نمایشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی دبی و تاریخ برگزاری آن بیشتر آشنا شوید

نمایشگاه‌های بین‌المللی که سالانه در کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شوند هر یک، با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود شناخته‌شده و توانایی این رادارند که از سراسر دنیا، افراد مختلف و برندهای جذاب را به سمت خود جذب کنند. این رویدادها چه درزمینهٔ تخصصی تنها پوشاک باشد و چه تلفیقی از محصولات بهداشتی و عطر و رایحه‌های خوشبو و کالاهای آرایشی، هر یک علاقه‌مندان به‌خصوص خود رادارند.

در کشور ایران، کشورهای منطقه و به‌نوعی می‌توان گفت که در اکثر کشورهای دنیا، چنین نمایشگاه‌هایی در مقیاس‌های بزرگ و کوچک در فصل‌های مختلف سال برگزار می‌شوند که شاید تاکنون نام آن‌ها را شنیده باشید و یا حتی در آن‌ها از نزدیک حضور یافته و با فلسفه و نوع هدف چنین رویدادهایی آشنایی دارید.

نمایشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی دبی نیز یکی از همین رویدادهای بین‌المللی و قابل‌توجه است که قرار بوده از ۲۷ تا ۲۷ مرداد سال ۱۳۹۹ در این شهر کشور امارات متحده، برگزار شود. حال به‌احتمال خیلی بالا و به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، تاریخ برگزاری این نمایشگاه نیز به‌تبع ده‌ها رویداد بزرگ دیگر که تاکنون یا به زمان دیگری موکول شده و یا به‌کلی برای سال ۲۰۲۰ لغو شده‌اند، تغیر خواهد کرد و در مردادماه برگزار نخواهد شد.

نمایشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی دبی را می‌توان بزرگ‌ترین رویداد تجاری برای محصولات حوزه زیبایی، مو، عطر و رایحه‌های خوشبو و سلامتی در کل خاورمیانه دانست. در مقیاس جهانی نیز تعداد کمی رویداد تجاری را می‌توان یافت که ازنظر تأثیرگذاری بر روی این صنعت، حوزه نفوذی به حد رویداد برگزارشده در دبی داشته باشد. این رویداد، هزاران نفر علاقه‌مند را به سمت خود جذب می‌کند که با آینده‌نگری خود یا مشتری کنون یک برند خاص هستند و یا می‌خواهند با محصولات و کالکشن های جدید آشنا شده و تبدیل به مشتری آینده آن‌ها شوند.

این نمایشگاه از زمان آغاز تاکنون که ۱۹ سال به‌صورت پیوسته برگزارشده است، اصالت و حیثت بسیار بالایی را برای خود در جهان کسب کرده است و به‌عنوان نماینده‌ای شایسته از صنایع زیبایی، مو و عطر در بین کشورهای خاورمیانه محسوب می‌شود. رویدادی که بیش از ۱۳۰۰ برند و شرکت مختلف در آن شرکت کرده و به رقابت می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *