اخبار, برندها

برند فرانسوی از رایحه ۲۰۲۰ «مون پاریس»خود رونمایی کرد

برند موسوم به یوویس سینت لائورنت (Yves Saint Laurent)، می‌خواهد تا در ششمین ماه از سال ۲۰۲۰ میلادی، یک رایحه جدید را به کالکشن مون پاریس (Mon Paris) خود، اضافه کند. اگرچه خود ترکیب اصلی این رایحه نسبت به نمونه‌های قبلی، بدون تغییر باقی‌مانده است اما به نظر می‌رسد که برند سازنده می‌خواهد تا دکوراسیون و طراحی بسیار جذابی را برای بطری این رایحه، در نظر بگیرد تا بتواند پتانسیل بالای این عطر را نشان دهد.

برند YSL می‌خواهد تا ما را به دنیایی دعوت کند که در آن، شگفتی دیوانه کننده یک عشق زیبا با نت‌هایی از گل‌های رنگارنگ، خود را به نمایش بگذارد.

نت‌های گشایشی این رایحه درواقع نمایشی از تصویرسازی‌های یک عشق به سبک عطرهای خوشبو هستند که در طبقه بعدی از هرم نت‌های اصلی، با یک عشق به معنای واقعی کلمه، نامحدود و نامیرا همراه می‌شوند و درنهایت نیز، این نت‌های پایه هستند که می‌توانند احساسات شیفتگی و دل‌باختگی رمانتیک را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر به تصویر بکشند.

شیرینی میوه‌های قرمزی همچون توت‌فرنگی و تمشک با طعم و مزه غنی و هیجان‌انگیز دیگر میوه‌هایی همچون گلابی و مرکباتی مانند پرتقال، ماندارین و ترنج همراه شده و برای رسیدن به پتانسیل بالای خود، با نت‌های سبک، آبزی و خوشمزه‌ای مثل هندوانه در نت‌های گشایشی، ترکیب‌شده است.

گل داتورا (Datura) نیز در قلب نت‌ها یا همان نت‌های میانی، با شکوفه‌های پرتقال، یاسمن چینی و یاسمن سامباک و گل پئونی ترکیب‌شده است تا دومین هرم از نت‌های اصلی را هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد کند. در آخرین طبقه از هرم نت‌های اصلی نیز یا همان نت‌های پایه نیز، پاچولی (نعناع هندی)، برگ‌های پاچولی اندونزیایی، مُشک سفید، چوب سدر، بلوط، امبروکسان (ambroxan) و وانیل دیده می‌شوند تا این تئاتر زیبا و نمایش هنرمندانه را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر به پایان برسانند.

هرم نت‌های اصلی ادوپرفیوم مون پاریس نسخه ۲۰۲۰

نت‌های گشایشی: میوه‌های قرمز (توت‌فرنگی، تمشک)، گلابی، مرکبات (پرتقال، ماندارین، ترنج)، کالونه

نت‌های میانی: گل پئونی، گل داتورا، یاسمن سام باک، یاسمن چینی، شکوفه پرتقال

نت‌های پایه: پاچولی، مُشک سفید، امبروکسان، برگ‌های پاچولی اندونزیایی، چوب سدر، بلوط، وانیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *