برندها

برند چوپارد جدیدترین رایحه مردانه ۲۰۲۰ خود را رونمایی کرد

برندهای مختلف فعال درزمینهٔ رایحه‌های خوشبو و مُد، باوجود گسترش و همه‌گیری ویروس کرونا نیز محصولات و مجموعه‌های تازه‌وارد خود را رونمایی کرده و از روش‌های مختلفی همچون همین شیوه‌های آنلاین، آن‌ها را در سال ۲۰۲۰، رونمایی کرده و می‌کنند.

برند موسوم به چوپارد (Chopard) نیز یکی از همین خانه‌های طراحی بوده که جدیدترین کالکشن خود بانام مالاکی (Malaki) را که یک ترکیب جذاب از نت‌های شرقی است را در معرض نمایش و عرضه قرار داده است. این رایحه، به‌عنوان یک عطر رمزآلود، جسور و قدرتمند معرفی‌شده است که بر پایه نت‌ها و آکوردهای متضادی همچون نت‌های گرم صمغ‌های چوب، نت‌های چرم، آکوردهای خنک، ادویه‌ای و همچنین نت‌های دودی، شکل و شمایلی خاص به خود گرفته است.

این رایحه تازه‌وارد که بانام بلک اینسنس مالاکی (Black Incense Malaki) شناخته می‌شود، بر پایه نت‌های کلیدی همچون کُندر، می‌تواند طراحی خود را ببیند که یک عمق خاص و البته خنک را به ترکیب نهایی بخشیده و همچنین توسط دیگر نت‌های گرم و لایه‌هایی از نت‌های دیگر، احاطه‌شده است. صمغ‌های گیاهی گرم نیز با ادویه‌های تند و خاص این رایحه ترکیب‌شده که درنهایت، آکوردی غنی از چوب عود و همچنین، نت مردانه چرم، پتانسیل نهایی رایحه را نمودار ساخته است.

نت‌های کلیدی رایحه Chopard Black Incense Malaki

کُندر، صمغ‌های گیاهی، چرم، عود، ادویه‌جات، چوب‌های معطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *