نقد و بررسی

بهترین عطرهای زنانه ۲۰۱۹؛ همه را تحت تاثیر خود قرار دهید!

تصویری از بهترین عطرهای 2019

انتخاب یک عطر خوب خصوصا هنگام خرید آنلاین کار مشکلی است. در اینجا راهنمایی برای انتخاب بهترین عطر چه برای خودتان و چه به منظور یک هدیه ویژه قرار داده شده است.
لیست پیشنهادی بهترین عطرهای زنانه ۲۰۱۹

  • Jean Paul Gaultier Scandal by Night Eau de Parfum
  • DKNY Stories Eau de Parfum
  • Paco Rabanne Pure XS for Her Eau de Parfum
  • Chloé Love Story Eau Sensuelle Eau de Parfum
  • Nina Ricci Bella Eau de Toilette
  • philosophy Pure Grace Fragrance
  • Calvin Klein Obsessed Intense for Woman
  • Tommy Girl Eau de Toilette
  • Carolina Herrera Good Girl Eau de Parfum
  • Marc Jacobs Daisy Sunshine Eau de Toilette
  • SHOW Beauty Decadence Hair Fragrance

برای انتخاب بهترین عطرهای زنانه ۲۰۱۹ ادامه مطلب را از دست ندهید!

عطر Jean Paul Gaultier Scandal by Night Eau de

اگر شما گوش بزنگ عطری هستید که تا ساعت‌های طولانی دوام داشته باشد، Scandal by Night توسط ژان پل گوتیه می‌تواند گزینه خوبی باشد. این عطر دارای زمینه عسل با نت‌ پایانی گل مریم است و بوی شیرینی دارد.

عطر DKNY Stories Eau de

نام این عطر از زادگاه دونا کاران الهام گرفته است. DKNY حکایت‌های زیادی را رقم زده است. عطر eau de از DKNY تداعی خاطره‌های نیویورک است. این عطر مدرن از نت‌های پایانی فلفل صورتی و موس گیاهی صورتی ترکیب شده است. در این عطر از عنبر نیز برای افزایش دوام بوی آن استفاده شده است.

عطر Paco Rabanne Pure XS for Her Eau de

گزینه بعدی از لیست بهترین عطرهای زنانه پیشنهادی، آخرین ترکیب از پاکو رابان است. نت‌های پایانی این عطر درخت ایلنگ و وانیل می‌باشند. این رایحه می‌تواند در طول نسل‌ها منقل شود و کاملا مناسب برای روز و شب است.

عطر Chloé Love Story Eau Sensuelle Eau de

عطر کلاسیک Chloé Love Story یک آپدیت لوکس داشته که آن را برای روزهای تیره‌تر و شب‌های طولانی‌تر مناسب کرده است. این عطر از فیلم “Parisian romance” الهام گرفته است. نت‌های آن با شکوفه‌های پرتقال آغاز می‌شود و با گل آفتاب‌گردان به پایان می‌رسد که باعث می‌شود یک رایحه خاطره‌انگیز داشته باشد.

عطر Nina Ricci Bella Eau de Toilette

اگر شما رایحه میوه‌ای را می‌پسندید، عطر Nina Ricci Bella مدعی بهترین عطر می‌باشد. وانیل و مشک سفید نت‌های پایه‌ای این عطر را تشکیل می‌دهند که تن بسیار سبک‌تری نسبت به ماندارین و ریواس دارند. از این رو، این عطر دارای رایحه‌ای است که در تمام سال می‌توان از آن استفاده کرد.

عطر philosophy Pure Grace Fragrance

آیا تا به حال درباره عطر philosophy نشنیده‌اید؟ کجا بودید تا الان؟! این عطر دارای رایحه‌ی سبکی است که به لطف خالصی و طراوات آن، افکار را به فضای آرامی از مغز انتقال می‌دهد و منجر به آرام شدن می‌شود. این عطر دارای رایحه‌ی تازه‌ با نت‌های نیلوفر آبی، سبزبرگ و مشک مات است. از این رو، برای افرادی مناسب است که رایحه تازه و تمیز را دوست دارند.

عطر Calvin Klein Obsessed Intense for Woman

مورد بعدی از لیست بهترین عطرهای زنانه پیشنهادی که احتمالا نام آن را زیاد شنیده‌اید، عطر کالوین کلین است. این عطر عموما در میان مجموعه عطرهای هر فرد دیده می‌شود. اصلا جای تعجب نیست که با وسواس شدید عاشق این عطر باشید! عطر کالوین کلین، مناسب روز و عصر است. نت‌های پایانی این عطر شامل مرکبات، ماندارین و لامی، با لایه عمیق‌تری از لادن، کهربای مایع و موسنون می‌باشد.

عطر Tommy Girl Eau de Toilette

اگر شما یک رایحه تازه و با نشاط را ترجیح می‌دهید، عطر نمادین Tommy Hilfiger بهترین عطر برای شما است. عطر Tommy Girl مظهر تازگی، جوانی و توانمندی است. این عطر دارای رایحه‌ی آگاهانه‌ای است که روزانه استفاده می‌شود و می‌توان آن را به آخر هفته‌ها و زمانی که با دوستان سپری می‌کنیم اختصاص دهیم. این عطر کمی دارای رایحه میوه‌ای است، از نت‌های آغازین گلبرگ ماگنولیا و چوب صاندل ترکیب شده است. از این رو می‌توان اطمینان داشت که بوی آن تا پایان روز باقی می‌ماند.

عطر Carolina Herrera Good Girl Eau de

شیشه عطر Carolina Herrera کاملا هدف‌دار و با معنی طراحی شده است. عطر گودگرل هنگامی که وارد بازار شد، در واقع خود را به چالش کشید. رایحه این عطر نیز هم تراز ظاهر پاشنه سوزنی آن تیز است. این عطر بی‌پروا و نفسانی، نت‌های برجسته‌ای همچون دانه‌های تونکا و یاسمین ظریف را ترکیب کرده و منجر به ایجاد عطری زیبا و کامل برای شب‌هایی که در بیرون از خانه به سر می‌برید، شده است.

اسپری SHOW Beauty Decadence Hair

اگر به دنبال بهترین رایحه برای موهای خود هستید، تیم SHOW Beauty مرتب شدن موهایتان را به ارمغان می‌آورد. یک افشانه خوب که بدون شک وزن موهای شما را کاهش نمی‌دهد و رایحه‌ی طولانی مدت بر موهای شما به جای می‌گذارد که حتی با این سو و آن سو شدن موهایتان همچنان تازگی و مرتب بودن آن باقی خواهد ماند. این اسپری دارای نت‌های وانیل ماداگاسکار و گلاب است و رایحه دل‌پذیری ایجاد می‌کنند که به سادگی‌ از بین نرود.

عطر Marc Jacobs Daisy Sunshine Eau de Toilette

آخرین مورد از بهترین عطرهای زنانه پیشنهادی ما، عطر Marc Jacobs است. به احتمال زیاد شما عطر Marc Jacobs Daisy را دوست داشته باشید، اما در اینجا می‌خواهیم از آپدیت جدید آن برای بهار اطلاع دهیم. Daisy Sunshine آپدیت عطر Marc Jacobs Daisy است که برای بهار وارد بازار شده است. در شیشه‌های سنتی عطر Daisy با رنگ زرد، بهترین رایحه برای افرادی بود که عاشق بوی تازگی و بوی گل هستند. اینک، نت‌های پایانی توت فرنگی سفید در ترکیب با گل همیشه بهار و چوب سفید یک رایحه بسیار مناسب را برای بهار به وجود آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *