دسته بندی نشده

بهترین هدیه برای شب یلدا چیست ؟

بهترین هدیه برای شب یلدا چیست

بار ها ممکن است برای شما پیش بیاید که در یک سال به دلیل مناسبت های مختلف، به دنبال هدایای زیبا و ارزشمند برای عزیزان تان باشید تا بتوانید لبخند را بر لبانشان جاری کنید و به آن ها احساس ارزشمند بودن بدهید. شب یلدا نیز یکی از همان مناسبت هایی است که شاید به فکر یک خرید جذاب باشید و با خود بگویید بهترین هدیه برای شب یلدا چیست . اینکه بهترین هدیه برای شب یلدا چیست با توجه به مواردی مانند علایق فردی، سن، جنسیت می تواند متفاوت باشد اما عطر ها همیشه و در هر سنی، گزینه های خوبی برای هدیه دادن هستند. ما اینجا به شما کمک خواهیم کرد که هرچه سریع تر به پاسخ اینکه بهترین هدیه برای شب یلدا چیست برسید. همچنین برای خرید عطر به عنوان هدیه و پکیج شب یلدا می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

هدیه شب یلدا برای آقایان:

HUGO BOSS THE SCENT

HUGO BOSS THE SCENT

عطر هوگو باس یکی از عطر هایی است که در پاسخ به سوال بهترین هدیه برای شب یلدا چیست ، بسیار مناسب است. عطر هوگو باس دارای رایحه مرکبات و زنجبیل است که به مرور رایحه شیرین اسطوخودوس نیز به آن اضافه می شود و یک ترکیب گرم، تند و شیرین جذاب مردانه را تشکیل می دهد.

BURBERRY MR BURBERRY AFTERSHAVE

BURBERRY MR BURBERRY AFTERSHAVE

افترشیو مستر بربری نیز یکی از مناسب ترین هدیه ها برای آقایان است. این عطر رایحه ای کلاسیک دارد و عطری با نت های میوه ای و مرکبات دارای نت پایانی چوبی است.
رایحه مستر بربری با نت های اولیه ترخون، هل و گریپ فروت آغاز می شود، نت میانی شامل سدر و جوز هندی است و نت پایانی رایحه گایاک، خس خس و چوب صندل را شامل می شود.

PACO RABANNE INVICTUS INTENSE

PACO RABANNE INVICTUS INTENSE

یکی دیگر از پرفروش و جذاب ترین عطر های مردانه که استفاده از آن در سفر ها شدیدا توصیه می شود عطر پاکو رابان است. رایحه ای ترکیبی از شکوفه پرتقال و فلفل سیاه که به مرور به سمت رایحه گرم ویسکی، عنبر و نمک می رود.

CLARINS HYDRA VALUE

CLARINS HYDRA VALUE

ست های هدیه مراقبت از پوست نیز می تواند در مجموع پاسخ هایی که به سوال بهترین هدیه برای شب یلدا چیست می دهیم، قرار بگیرد. ست مراقبت از پوست هیدرا کلارنس، هدیه ای مردانه و مناسب برای افرادی است که به پاکسازی و طراوت پوست شان بسیار اهمیت می دهند. پک های این محصول شامل شامپو ۲ در ۱، مرطوب کننده و شست و شوی صورت است که ست بسیار خاصی را برای هدیه دادن تشکیل می دهند.

ACQUA DI GIO

ACQUA DI GIO

از دیگر عطر های مردانه می توان عطر جورجیو آرمانی مدل آکو آ دی جیو را نام برد که عطری فوق العاده باشکوه است که رایحه اولیه آن ترکیبی از شکوفه پرتقال، لیمو، نارنگی، ترنج و یاس است که بویی اغوا کننده و فوق العاده را با خود به همراه دارد.

Tom Ford Noir Extreme

Tom Ford Noir Extreme

این عطر تام فورد نیز عطری اغوا کننده است که نارنگی، نرولی، زعفران، جوز هندی، هل، شکوفه پرتقال، چوب صندل و وانیل در رایحه آن وجود دارد. همچنین عطر های دیگری مانند اونتوس، جان وارواتوس، ایوسن لورن لهوم اولتایم، ورساچه اروس، دیور ساواج، کالوین کلین و… نیز همگی می توانند انتخاب های مناسبی برای هدیه شب یلدا برای آقایان باشد.

 

هدیه برای عروس در شب یلدا:

ARMANI MINIATURES GIFT SET

بهترین هدیه برای شب یلدا چیست

ست های مینیاتوری آرمانی از مجموعه هدایایی است که پنج عطر را در خودش جای می دهد. این ست ها برای افرادی که عاشق رایحه های متفاوت عطر ها هستند بسیار مناسب است که بتوانند پنج رایحه متفاوت از این عطر های مینیاتوری را در کنار هم هدیه بگیرند.

بهترین هدیه برای شب یلدا چیست

 

این ست ها از پرفروش ترین گزینه ها است که هدیه گرفتنش هر بانوی خوش سلیقه ای را شگفت زده خواهد کرد. یکی از عطر هایی که به تنهایی می تواند انتخابی درست در پاسخ به اینکه بهترین هدیه برای شب یلدا چیست ، باشد. عطری با نت ترنج، چای، یاس، رز، فریزیا، نعناع هندی، وانیل و ارکیده یک گرمای به یاد ماندنی را در خاطر ها ثبت خواهد کرد.

PACO RABANNE LADY MILLION

PACO RABANNE LADY MILLION

اگر هدیه ای مجلل برای بانوان دوست دار عطر مد نظر دارید، عطر لیدی میلیون با پایه ای از کهربا و نعناع هندی پیشنهاد مناسبی است. این عطر را در تمام موقعیت ها می توان استفاده کرد و خاص تر از هر وقت دیگر در جمع ها حضور پیدا کرد.

پکیج های ویژه مندلیف

بهترین هدیه برای شب یلدا چیست

پیشنهاد دیگر ما برای اینکه عطر خرید تان را تکمیل کنید و دیگر مشکلی برای دانستن آن که بهترین هدیه برای شب یلدا چیست نداشته باشید، پپکیج های ویژه مندلیف است. این پکیج ها یک بسته بندی زیبا و دوست داشتنی برای هدیه دادن عطر به عزیزانتان است. تمامی این محصولات در بسته بندی های فوق العاده زیبایی قرار دارند که دیگر جای هیچ نگرانی از بابت ظاهر آن ها نخواهید داشت. اگر همچنان این سوال را در ذهن دارید که بهترین هدیه برای شب یلدا چیست می توانید از این پکیج های گل، عطر، شیرینی و زیبایی برای هدیه دادن استفاده کنید.
ست های عطر هم گزینه های مناسب هدیه برای عروس در شب یلدا هستند. ست های ادوپرفیوم و رژ لب می تواند یک هدیه خاص برای خانم ها باشد. هم چنین ست ادکلن های مینیاتوری و انواع دیگر ادکلن و عطر های زنانه مثل عطر مری می لانوین (Marry Me) نیز می تواند هدیه های جذاب شب یلدا باشد.
با بررسی ویژگی های منحصر به فرد عطر ها و برند های مختلف و جذاب، دیگر باید اطمینان پیدا کرده باشید که بهترین هدیه برای شب یلدا چیست . عطر ها همیشه در خاطره ها ماندگار هستند و از اهمیت بالایی برای آقایان و بانوان شیک پوش و با سلیقه برخوردار هستند. با خرید یک عطر با کیفیت دیگر نگران نخواهید بود تا از خود بپرسید بهترین هدیه برای شب یلدا چیست . زیرا بدون شک شما یکی از بهترین و شیک ترین هدایا را برای این مناسبت خاص در نظر گرفته اید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *