اخبار, برندها

جدیدترین رایحه مردانه برند «ایسی میاکی» را بشناسید

خانه طراحی و مُد موسوم به ایسی میاکی (شیسیدو)، در حال آماده شدن برای عرضه یک رایحه جدید در بهار سال ۲۰۲۰ به کالکشن نویت دیسی لاین (Nuit d’lssey line) خود است تا بتواند جذابیت این مجموعه عطر را بیش‌ازپیش افزایش داده و دوستداران آن را تبدیل به عشاق چنین رایحه‌هایی نماید. این رایحه تازه‌وارد که توسط این برند معرفی‌شده است، یک عطر مردانه بود که بانام نویت دیسی پولاریس (Polaris) شناخته می‌شود.

درواقع این برند کاربلد، پس از رونمایی از رایحه‌هایی همچون نویت دیسی پارفوم، نویت دیسی پالس آو نایت، نویت دیسی نویر ایجینت و دیگر رایحه‌های مهم و جذاب خود، این بار می‌خواهد یک نسخه تازه‌وارد را معرفی کند که این عطر جدید، با یک رویکرد تازه از ترکیب نت‌های اصلی خود همچون چرم، آکوردهای چوب، صمغ‌های گیاهی و ادویه‌جات، می‌خواهد هنرنمایی‌اش را به مرحله نهایی برساند.

نت‌های گشایشی و غنی این رایحه، درون خود، فلفل سیاه را می‌بینند که با آکورد درخت سرو و ترنج همراهی شده و سپس در نت‌های میانی یا همان قلب نت‌ها، قدرت بی‌نظیر عود، پاچولی (نعناع هندی) و چوب سدر، می‌توانند پتانسیل این رایحه را بیش‌ازپیش افزایش بدهند. در آخرین طبقه از هرم نت‌های اصلی یا همان نت‌های پایه نیز، آکورد گل لادن با گرمای لذت‌بخش عنبر و سایه‌ای از وانیل، به سرحد نیروی عالی خود رسیده است.

هرم نت‌های اصلی

نت‌های گشایشی: فلفل سیاه، سرو، ترنج

نت‌های میانی: عود، پاچولی، چوب سدر

نت‌های پایه: چرم، گل لادن، عنبر، وانیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *