اخبار, برندها

برررسی دئودورانت های طبیعی

دئودورانت های طبیعی

امروزه داشتن بوی خوب به یک مسئله مهم تبدیل شده است. مردم افرادی را که دارای بوی خوبی هستند، کاریزماتیک و جذاب می خوانند. به همین خاطر بی دلیل نیست که بازار عطر و مواد خوشبو کننده بسیار داغ است. داشتن یک بوی خوب آنقدر مهم شده است که حتی بر روی روابط ما نیز تاثیر مثبت می گذارد. یکی از محصولاتی که جهت رفع بوی بد افراد طراحی و تولید شده است، دئودورانت ها هستند. دئودورانت ها نوآوری جدید مبتنی بر خنثی سازی شیمیایی بوی بدن با استفاده از مواد شیمیایی هستند. درواقع دئودورانت ها ضد تعریق بوده و باعث کاهش باکتری در ناحیه های زیر بغل می شوند. ما در این مطلب به تعریف دئودورانت و انواع دئودورانت های طبیعی پرداخته ایم تا بتوانید با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

 دئودورانت چیست؟

 دئودورانت محصولی است که برای از بین بردن بوی بد بدن ساخته شده است. این محصول حتی در پوشاندن بوی بد عرق زیر بغل و لباس فرد نیز بسیار موثر است. دئودورانت ها از ۱ الی ۶ درصد روغن های معطر محلول و از ۸۰ درصد الکل ساخته شده اند. هنگامی که بر روی بدن مورد استفاده قرار میگیرند، به عنوان ضدتعریق عمل می کنند. درواقع به بیانی ساده تر، دئودورانت ها باکتری های عرق را از بین می برند و در نتیجه باعث کاهش تعریق می شوند. به این علت اگر بر روی لباس استفاده شوند، هیچ اثری ندارند و صرفا فقط باید بر روی بدن مورد استفاده قرار گیرند. از دئودورانت ها فقط برای نواحی زیر بغل استفاده نمی شود، بلکه در سایر نقاط بدن نیز به کار می رود.

حالا که با دئودورانت آشنا شدیم، بهتر است به چندین محصول برتر در زمینه دئودورانت های طبیعی بپردازیم.

انواع دئودورانت های طبیعی

  1. Freedom

Freedom

فریدوم را می توان یکی از بهترین دئودورانت های طبیعی دانست. بر خلاف سایر دئودورانت ها که فرمولی چسبنده دارند، این دئودورانت بیش از حد به پوست نمی چسبد و پوست را تحریک نمی کند. رایحه عطری که فریدوم می دهد تا حدودی ملایم است و از بوی عطر وانیل و نارگیل شیرین ساخته شده است. این دئودورانت می تواند برای همه کسانی که پوستی نرم دارند مناسب باشد.

ویژگی های مثبت

  • چسبناک نیست.
  • پوست را تحریک نمی کند.

  1. Dove

Dove

داو یک برند محبوب در زمینه دئودورانت است. دئودورانت های طبیعی داو را می توان جزو یکی از بهترین برند ها دانست‌. داو نه تنها فقط خوشبو کننده و ضد تعریق است، بلکه مرطوب کننده نیز دارد و می تواند ناحیه خشک زیر بغل یا بدن شما را مرطوب کند. علاوه بر ضد تعریق بودن آن، بوی این دئودورانت نیز بسیار قابل توجه است. به گونه ای که یکی از منتقدان درباره این محصول می گوید “این دئودورانت مورد علاقه من است‌؛ زیرا باعث می شود پوست حساس من محافظت شود و رایحه ای ماندگار و شگفت انگیز دارد، به گونه ای که در تمام طول روز و شب باقی می ماند”

ویژگی های مثبت

  • مرطوب کنندگی
  • ماندگاری بالا
  • بوی خوب

  1. Rio Deo

 دئودورانت های طبیعی

این دئودورانت نه تنها دارای آنزیم های پاپایا برای لایه برداری ملایم پوست و جلوگیری از رشد موهای زائد است، بلکه یکی از بهترین خوشبو کننده های طبیعی موجود در بازار است. این دئودورانت پسته و کارامل شور را با هم مخلوط می کند و نتیجه نهایی آن یک دئودورانت خوشبو است. پس از آزمایش این دئودورانت متوجه شدیم که در تمام طول روز ماندگاری دارد و این نیز می تواند یک نقطه قوت برای این محصول باشد. یکی از منتقدان در این زمینه می گوید ” Rio Deo بهترین دئودورانت بدون آلومینیوم بود که تا به الان امتحان کرده بودم”

ویژگی های مثبت

  • این رایحه عطر در تمام طول روز ماندگار است.
  • پوست زیر بغل را مرطوب و لایه برداری می کند
  • ضد تعریق است و با بوی بد مبارزه می کند.

  1. Taos AER

Taos AER

این دئودورانت فرمولاسیونی ژل مانند دارد و با استفاده بر روی پوست یک حالت ابریشمی و نرم به پوست می دهد. در این دئودورانت ها از تاپیوکا، نشاسته ذرت، جوش شیرین و روغن های طبیعی برای کمک به مبارزه با بوی بد و جذب رطوبت استفاده شده است. زمانی که از این دئودورانت طبیعی استفاده کنید، زیر بغل شما خشک و بوی عطر آن در تمام طول روز باقی می ماند.

ویژگی های مثبت

  1. LUME

دئودورانت های طبیعی

اگر به دنبال یک دئودورانت طبیعی با بوی بسیار خوب هستید، این محصول می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این دئودورانت خوشبو نه تنها ضد تعریق است و بدن شما را خوشبو می کند، بلکه ماندگاری بسیار بالایی دارد و اگر به لباس برخورد کند هیچ لکه ای به جا نمی گذارد.

ویژگی های مثبت

  • آسان برای استفاده
  • ماندگاری بالا
  • بوی خوش

  1. Ursa major

Ursa major

این دئودورانت نه تنها باعث نرمی نواحی زیر بغل شما می شود، بله احساس خوشبو بودن را به شما می بخشد. این دئودورانت از ترکیباتی همچون آلوئه ورا، اکالیپتوس برای حس خوب، از خاک رس و جوش شیرین برای جذب رطوبت و جلوگیری از بدبویی ساخته شده است و باعث ایجاد احساس طراوت پوست شما در تمام طول روز می شود. در این دئودورانت هم میزانی عطر اضافه شده است تا بتواند رایحه خوبی را به کاربر ارائه دهد.

ویژگی های مثبت

  • با بوی بد مبارزه می کند.
  • رطوبت را جذب می کند.
  • دارای ماندگاری بالا است.

انتخاب دئودورانت متناسب با پوست و سلیقه خود

دئودورانت محصولی بهداشتی برای رفع بوی بد ناشی از تعریق است. در این مقاله ما به معرفی دئودورانت های طبیعی مناسب با پوست های مختلف پرداخته ایم. دئودورانت فریدوم با عطر وانیل و نارگیل چسبناک نیست و پوست را تحریک نمی کند. دئودورانت داو رایحه مطبوع و ماندگاری بالایی دارد. برند ریو دئودورانتی لایه بردار و خوشبو تولید کرده است. اگر از رایحه اکالیپتوس و آلوئه ورا لذت میبرید می توانید دئودورانت اورسا را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *