دسته بندی نشده

دکانت عطر چیست ؟

دکانت عطر چیست

دکانت عطر چیست ؟ بسیاری از افراد، توان خرید عطر های بسیار گران قیمت را ندارند و نمی توانند از آن ها استفاده کنند. در این مواقع ممکن است به این فکر کنید که از عطر های تقلبی ارزان قیمت استفاده کنید. اما قطعا می دانید که این عطر ها به هیچ عنوان نمی توانند جایگزین خوبی برای عطر های اورجینال باشند و بوی خوبی بدهند.

اما خوب است بدانید که شما به راحتی می توانید عطر هایی مشابه عطر های اورجینال داشته باشید بدون این که زیاد هزینه کنید. برای همین می توانید از دکانت عطر استفاده کنید. در سایت مندلیف می توانید عطرهای اورجینال را با ضمانت کالا تهیه کنید. در ادامه مقاله به طور کامل در مورد این که دکانت عطر چیست توضیح داده ایم.

آشنایی با عطر دکانت

دکانت عطر چیست

اولین و مهم ترین چیزی که لازم است بدانید، این است که بدانید دکانت ها همان عطر های اورجینال هستند و ارزش خرید بسیار بالایی دارند. شاید این عطر ها توسط شرکت های رسمی آن تولید نشده باشند، اما وقتی آن ها را خریداری می کنید، می توانید همان کیفیتی که در عطر های گران قیمت تر که در شیشه های بزرگتر به فروش می رسند را احساس کنید.

برای این که بدانید دکانت عطر چیست، خوب است بدانید که عطر های دکانت بسته به نیاز مشتری توسط مغازه دار در بطری های کوچک تر که می توانند اندازه های بسیار مختلفی داشته باشند ریخته می شوند. بطری هایی که ممکن است برای آن ها به کار گرفته شود، بطری های رولربال، بطری های اسپلش یا بطری های اسپریتز که در سایز های کوچک وجود دارند، باشند. خرید و فروش عطر های دکانت یا همان عطر های اورجینال در سایز کوچک، یکی از استراتژی های فروشی است، که امروزه توسط بسیاری از عطر فروشان در سراسر دنیا برای مشتریانی که توان خرید عطر های اورجینال را ندارند استفاده می شود.

برای این که بهتر بدانید عطر دکانت چیست، خوب است بدانید که فروش عطر به صورت عطر های دکانت بین عطر فروشان مرسوم است و خیلی از آن ها از این روش استفاده می کنند. با خرید عطر های دکانت شما شانس استفاده از عطر های اورجینال با قیمت کمتر را پیدا می کنید. در واقع یکی از عاقلانه ترین کار ها، خرید همین عطر های دکانت به جای عطر های تقلبی و بی کیفیت است. زیرا شما با خرید عطر دکانت، به همان کیفیت عطر اورجینال با قیمت کمتر و سایز کوچک تر دست پیدا خواهید.

همچنین برای این که بدانید عطر دکانت چیست و چرا فروشندگان برخی از عطر ها را به صورت دکانت می فروشند باید بدانید که بسیاری از افراد قبل از خرید عطر می خواهند مقداری از آن را داشته باشند تا بتوانند از آن در طول مثلا یک هفته استفاده کنند و بعد از این که از بوی عطر خوششان آمد و از ماندگاری عطر اطمینان حاصل کردند، کامل آن را خریداری کنند..

تفاوت عطر های اورجینال، دکانت و تستر

تفاوت عطر های اورجینال، دکانت و تستر

برای این که بتوانید تفاوت عطر های تستر و دکانت را تشخیص دهید، در ابتدا باید در مورد عطر های تستر بدانید. در ابتدای مقاله در مورد این که عطر دکانت چیست توضیح دادیم. اما در مورد عطر های تستر باید گفت که این عطر ها همان عطر هایی هستند که در مغازه های عطر فروشی به عنوان تست اولیه به شما اجازه داده می شود تا از آن استفاده کنید. این عطر ها معمولا برای فروش نیستند اما فروشگاه اینترنتی معمولا عطر های تستر را نیز می فروشند.

از تفاوت های عطر تستر و اورجینال با عطر دکانت خوب است بدانید که این عطر ها توسط خود کارخانه اصلی تولید و بسته می شوند.برای این که بهتر بدانید عطر دکانت چیست و چه تفاوتی به عطر تستر دارد باید گفت که عطر های تستر معمولا توسط کارخانه های اصلی آن تولید می شوند و بسته آن ها درپوش ندارد و معمولا در جعبه های قهوه ای یا سفید ساده و بدون سلفون به فروش می رسند. تستر ها معمولا در اندازه های ۱۰۰ میلی لیتری تولید می شوند. البته ممکن است در اندازه های دیگر نیز موجود باشند.

نکته بعدی برای این که بهتر بدانید عطر دکانت چیست این است که آیا عطر های تستر و دکانت معتبر هستند یا خیر. در واقع هر دو عطر، تستر و دکانت معتبر هستند. عطر های تستر توسط خود شرکت ها به طور رسمی تولید می شوند و برای تست قبل از خرید به طور رایگان در اختیار فروشنده قرار می گیرند. البته سایت های اینترنتی امروزه عطر های تستر را نیز به فروش می رسانند.

اما از سمتی دیگر عطر های دکانت، توسط شرکت های اصلی آن بسته بندی نمی شوند. در واقع عطر های دکانت همان عطر های اورجینال شرکت ها هستند که توسط فروشندگان در بسته های کوچک ریخته شده اند و تقسیم شده اند. عطر های دکانت را معمولا افرادی می خرند که توان خرید عطر های اورجینال بزرگ ندارند.

برای این که بهتر بدانید عطر دکانت چیست، خوب است بدانید که عطر های اورجینال مردانه یا زنانه اکثر اوقات فقط در بسته بندی های بزرگ و با قیمت بسیار بالا به فروش می رسند که باعث می شود بسیاری از افراد به خرید عطر های دکانت علاقه بیشتری داشته باشند.عطر های دکانت همان عطر های اورجینال هستند که فقط در بسته بندی های کوچک ریخته شده اند و قیمت بسیار کمتری دارند.

شباهت های عطر دکانت و تستر

شباهت های عطر دکانت و تستر

یکی از خوبی هایی که هم بین عطر های دکانت و هم عطر های تستر مشترک است، این است که هر دو قیمت بسیار کم تری از عطر های اورجینال دارند ولی همان کیفیت عطر اصلی را به شما ارائه می دهند و کاری می کنند که قبل از خرید یک تصور کلی از عطر اصلی با قیمت کمتری داشته باشید. همیشه سعی کنید که قبل از خرید یک عطر اورجینال، دکانت آن عطر یا تستر آن را تهیه کنید و مدتی از آن استفاده کنید. بعد از این که از عطر خوشتان آمد، عطر اصلی را خریداری کنید.

در این مقاله در مورد این که عطر دکانت چیست صحبت کردیم. متوجه شدیم عطر دکانت همان عطر اورجینال است که فقط توسط فروشندگان در بسته بندی های کوچک ریخته شده و با قیمت بسیار کمتری به فروش می رسد تا همه افراد بتوانند آن را خریداری کنند.

برای اینکه درک بهتری از عطر دکانت داشته باشید، در مورد تفاوت های آن با عطر تستر و اورجینال توضیح دادیم و در مورد آن صحبت کردیم.

جالب است بدانید که سایت معتبر مندلیف خدمات تست رایگان در محل دارد. که شما می توانید با هماهنگی تیم مندلیف از خدمات مندپیکستر بهره ببرید که بتوانید رایحه دلخواه و باب سلیقه خود را با خیال راحت انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *