راهنمای خرید عطر

راهنمای انتخاب عطرهای مخصوص فصل‌ ها

دنیای رایحه‌‌ها قواعد خاص خودش را دارد و اگر می‌خواهید با عطری که خریده‌اید خاص و منحصر به فرد باشید، باید عطر را طبق این قواعد خریداری نمایید، یکی از مهم‌ترین این قواعد، انتخاب عطر بر اساس فصل است. از این طریق نه تنها عطری خوشبو خریداری می‌کنید، بلکه با انتخاب رایحه‌ای مناسبِ فصل، به اطرافیان ثابت می‌کنید که خوش‌سلیقه و عطرشناس هستید و از زیروبم دنیای رایحه‌ها سردرمی‌آ‌ورید. از طرف دیگر انتخاب عطرهای مخصوص فصل‌ ها به شما کمک می‌کند تا عطری که خریده‌اید جلوه بیشتری داشته باشد و خوش‌رایحه‌ترین فرد هر مجلس و انجمنی باشید.

به همین دلیل در ادامه راهنمایی برای انتخاب عطرهای مخصوص فصل ها آماده کرده‌ایم و مطمئن هستیم با این راهنما، راحت‌تر از همیشه عطر دلخواه خود را مخصوص فصلی که در آن هستید خریداری خواهید کرد.

راهنمای خرید عطر مخصوص بهار

بهار فصل تازگی و طراوت است و رایحه گل‌های خوشبو و را در ذهن تداعی می‌‌کند. به همین دلیل افرادی که علاقه خاصی به تازگی و طراوت دارند جذب عطرهای بهاری می‌شوند. در نتیجه به علاقه‌مندان خرید عطرهای بهاری پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید عطر مخصوص بهار، اول از هر چیز به دنبال رایحه‌های بهاری در عطر موردنظر خود باشند. برای نمونه رایحه گل‌های خوشبویی مانند یاس، یاسمن، شکوفه پرتقال، مگنولیا، یلانگ‌یلانگ، شکوفه ترنج و رز به عنوان رایحه‌های محبوبی شناخته می‌شوند که در بیشتر عطرهای ترازاول مخصوص بهار شاهد این رایحه‌ها هستیم.

در کنار رایحه‌ گل‌ها، خرید عطر با رایحه‌های شیرین نیز برای بهار توصیه می‌شود. وانیل به عنوان گل سرسبد رایحه‌های شیرین شناخته می‌شود و حضور رایحه‌های گیاهان دارویی مانند اسطوخوددوس، خس‌خس، دارچین، نعنا هندی، حکایت از عطر بهاری خاص و منحصر به فرد حکایت دارد. به علاقه‌مندان رایحه‌های متفاوت و دلبرانه پیشنهاد می‌کنیم برای عطر مخصوص بهار سراغ عطرهایی با رایحه مشک، دانه‌های تنکا، فلفل صورتی، چوب‌سدر بروید و اگر می‌خواهید عطر بهاری شما رایحه‌ای گرم و پرانرژی داشته باشد، سراغ عطرهایی با رایحه‌های مرکبات را بگیرید.

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v90), quality = 82

راهنمای خرید عطر مخصوص تابستان

تابستان فصل میوه‌های رسیده و تعطیلات و خوش‌گذرانی است. در نتیجه برای روزهای بلند تابستان و شب‌های گرم و پرحرارت این فصل سراغ عطری بروید که خاطره دریا و مسافرت‌های هیجان‌انگیز را در ذهن شما تداعی کند. برای مقابله با گرمای تابستان، از رایحه دلنشین عطرها کمک بگیرید و عطر مخصوص تابستان را با رایحه‌ای ملایم انتخاب کنید تا حلاوت تابستان را از بین ببرد. از طرف دیگر از آنجایی که عطرها در برابر حرارت سریع‌تر فعال می‌شوند، بهتر است عطر مخصوص تابستان را با رایحه‌ای ملایم انتخاب کنید چرا که بوی این عطر در مجاورت گرما، نافذتر خواهد شد.

این موارد باعث شده تا عطرشناسان حرفه‌ای پیشنهاد می‌‌کنند برای تابستان عطری با رایحه‌های ترنج، رز، یاسمن و شکوفه‌ پرتقال انتخاب نمایید. حضور رایحه‌های دل‌فریبی مانند گل‌بنفشه، عنبر، گل‌صدتومانی سفید، کشمیر، مشک سفید و موگه در عطر تابستانی نشان از جذابیت رایحه این عطر دارد و بهتر است عطری را برای تابستان خریداری نمایید که ماندگاری بیشتری داشته باشد و بوی آن پوشش خوبی برای عرق ناشی از گرمای هوا باشد.

Forest Season Fall Nature Leaf Tree Autumn Seasons Leaves Landscape Color Wallpapers 3d

راهنمای خرید عطر مخصوص پاییز

پاییز پادشاه فصل‌ها است و زمان عاشق‌پیشگی و دلدادگی است، در نتیجه حساب پاییز با دیگر فصل‌ها فرق می‌کند و در این فصل باید عطری خریداری نمایید تا رایحه آن یادآور عشق و شادکامی باشد و جوانی و نشاط را در دل‌ها زنده کند. کاملاً مشخص است چنین عطری باید رایحه‌ای آرامش‌بخش و ملایم داشته باشد و به زیبایی‌های پاییز هزار رنگ جلوه‌ای دوچندان بخشد. برای خرید عطر مخصوص پاییز پیشنهاد می‌‌کنیم سراغ عطرهایی با رایحه‌های چوبی بروید تا بوی خوش این عطر مکمل قدم‌زدن‌های پاییزی در فصل برگریزان باشد. با این حساب رایحه‌های گرمی و ملایمی مانند مشک، نعنا هندی، خس‌خس، چوب‌صندل، عنبر و گل‌سنگ انتخاب خوبی برای عطر مخصوص پاییز به حساب می‌آید.

در کنار این رایحه‌ها در خرید عطری با رایحه‌های گل‌های وحشی، فلفل‌ صورتی، لیمو و دیگر مرکبات خوش‌عطر، زعفران، ادویه‌جات و زیتون شک نکنید. عطری که برای پاییز خریداری می‌کنید بهتر است ماندگاری متوسطی داشته باشد تا گرمای ملایم پاییزی، رایحه‌ این عطر را بیش‌از‌حد تند جلوه ندهد.

راهنمای خرید عطر مخصوص زمستان

جالب است بدانید زمستان بهترین فصل برای عاشقان دوآتشه عطر به حساب می‌آید چرا که سرمای هوا باعث می‌شود تا رایحه‌های عطر فرصت لازم را برای فعال شدن داشته باشند و نت‌های آغازین، میانی و پایانی عطری که خریده‌اید در زمان‌های مناسب رایحه‌ای دل‌انگیز ایجاد کند. از طرف دیگر در فصل زمستان بر خلاف دیگر فصل‌ها، رایحه‌های کمتری را در طبیعت شاهد هستیم و این شرایط زمینه را برای انتقال بهتر رایحه‌های عطری که خریده‌اید فراهم می‌کند و بوی عطر شما با رایحه‌های حاضر در طبیعت ترکیب نمی‌شود.

برای عطر مخصوص زمستان پیشنهاد می‌کنیم سراغ عطرهایی با رایحه‌های گرم و نافذ بروید. تجربه نشان داده است در بهترین عطرهای مخصوص زمستان بارایحه‌هایی مانند وانیل، دارچین، عود، مشک و ادویه‌جات سروکار داریم. چوب آگار، توت وحشی، شکر قهوه‌ای، وانیل، و قهوه نیز از دیگر عطرهای رایج زمستانی به حساب می‌آید. عطری با رایحه برگ‌های تنباکو، کاکائو، آجیل‌ و رایحه‌های چوبی برای فصل زمستان پیشنهاد می‌شود و توصیه می‌کنیم در زمستان عطری با رایحه‌ای ماندگار استفاده کنید تا بوی خوش این عطر در شب‌های بلند زمستان دوام کافی داشته باشد. رایحه‌ای این عطر باید به اندازه‌ کافی گرم و دلنشین باشد تا بوی خوش آن جای سرمای زمستان را پر کند و رایحه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی از آن به مشام برسد.

سعی کردیم تمام اطلاعات لازم برای خرید عطرهای مخصوص فصل‌ها را با شما در میان بگذاریم، از آنجایی که هزارویک رایحه مختلف را می‌توان در فصل‌های مختلف استفاده کرد، در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم تجربه‌ای برای خرید عطرهای مخصوص فصل‌ ها دارید، این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *