برندها

رایحه جدید«لیندرهوف آو مورگن»؛ هنرنمایی تازه از طرف برند اهل هنگ کنگ!

یکی از زیبایی‌های صنعت عطر و رایحه‌های خوشبو در کنار تفاوت‌هایی که هر طراح می‌تواند با تغییرات هرچند اندک در هرم نت‌های اصلی عطر ایجاد کرده و یک محصول کاملاً متفاوت را تولید نماید، تنوع برندهای مختلف، اصیل و تازه‌وارد است که در سراسر دنیا و کشورهای مختلف جهان، برای تولید محصولی بی‌عیب و نقص و تکامل بیش‌ازپیش ترکیبات خود، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

برند موسوم به آرورا پار چارلز وونگ (Aurora Par Charles Wong) نیز یکی از همین برندهایی است که در شهر هنگ‌کنگ قرار داشته و به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا از دومین رایحه خود بانام لیندرهوف آم مورگن (Linderhof Am Morgen) در سال جاری میلادی رونمایی کند.

درواقع بر اساس گفته‌های خود این برند اهل هنگ‌کنگ، رایحه مدنظر می‌خواهد تا هدیه‌ای باشد به پادشاه فقید باواریا آلمان یعنی کینگ لودویگ دوم و سرگذشت ملاقات شکوهمند و لوکس او در عمق جنگل‌های جنوب کشور آلمان. این ادوپرفیوم تازه‌وارد هم می‌خواهد تا تفسیری باشد از این ملاقات باشکوه و افرادی که در آن زمان در آن مناطق زندگی می‌کردند و هم توضیحی از جاودان بودن کینگ لودویگ دوم.

این رایحه با آکوردهای باشکوه، آرام و داستان گونه خودش و البته مقداری هرچند اندک از نت‌های گرم برای اثربخشی بیشتر ترکیب نهایی، می‌تواند یادآور آرامش‌بخشی و جذابیت برای زمانه‌ای باشد که قلعه لیندرهوف، با رطوبت‌های همیشگی و آب‌وهوای مناسبش در باواریا قرار داشت. این تفسیر زیبا از خاطرات تاریخی، با نت‌هایی همچون گل سنبل آبی، گیاه ریواس و نت‌های سبز که با آکوردی موسوم به بوچو (Buchu) همراهی می‌شوند، می‌تواند خود را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر نشان بدهد.

همچنین برند سازنده برای این‌که بتواند خاص بودن رایحه را به‌خوبی نشان بدهد، در نت‌های میانی، از یک آکورد خامه‌ای بانام توفو (Tofu) ژاپنی، نیز بهره برده است. این آکورد در قلب نت‌ها، می‌تواند نمودی باشد از خالص بودن و سبکی. درست مانند پرهای سفید یک قو.

همچنین جدای از نت‌های خاص و منحصربه‌فردی که برای این رایحه در نظر گرفته‌شده است، می‌توانیم ترکیبی از دیگر نت‌های آرامش‌بخش و جذابی همچون گل پئونی، شکوفه‌های پرتقال، میموزا و گل یاسمن را مشاهده کنیم که در کنار آکوردهایی از میوه‌هایی همچون انجیر و هلو، می‌توانند به زیبایی هرچه‌تمام‌تر، پتانسیل خاص خود را به صحنه نمایش بیاورند.

نت‌های پایه یا همان آخرین طبقه از هرم نت‌های اصلی نیز ترکیبی درخشان از آکوردهای چوبی همچون چوب سدر، دانه‌های تونکا، عنبر، بنزوین (Benzoin) و چوب کشمیر بوده که با نت وانیل، همراه شده‌اند.

هرم نت‌های اصلی رایحه لیندرهوف آم مورگن

نت‌های بالایی: گل سنبل، ریواس، نت‌های سبز، برگ بوچو

نت‌های میانی: خامه توفو ژاپنی، گل پئونی، انجیر، شکوفه پرتقال، میموزا، یاسمن، هلو

نت‌های پایه: چوب سدر، دانه‌های تونکا، عنبر، بنزوین، وانیل، چوب کشمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *