اخبار, برندها

رایحه دلنشین و تازه وارد «فتالوبلو»؛هنرنمایی جدید از برند «اندی تائور»

برای کسانی که در دنیای رایحه‌های خوشبو، به برندهای مستقل و حتی برندهایی که مؤسس آن‌ها یک طراح خبره و حرفه‌ای در این حوزه است علاقه دارند، برخی از رایحه‌ها و البته طراحان آن‌ها می‌تواند نسبت به دیگر رقیب‌ها، خاص‌تر باشند. آقای اندی تائور (Andy Tauer) نیز یکی از همین اشخاص هنرمند و خبره‌ای است که با طراحی و ساخت عطرهای خودش، توانسته طرفداران و علاقه‌مندان زیادی را جذب کند.

او نه‌تنها یک هنرمند و عطرساز حرفه‌ای است، بلکه یک نویسنده نیز بوده که در مورد کارهای مربوط به حوزه عطر و ادکلن و برند خود، مطالبی را می‌نویسد. اکنون نیز خانه طراحی و مُد تائور، از جدیدترین ساخته خود یا همان کالکشن جذاب و تازه‌وارد موسوم به فتالوبلو (Phtaloblue) رونمایی کرده است.

درواقع با این رایحه جدید فتالوبلو، اندی تائور قصد دارد تا یک تعریف جدیدی را در ژانر نت‌های آبزی، ایجاد کرده و با ترکیبی از نت‌های مرکبات و آکوردهای گیاهی و دیگر آکوردهایی از چوب‌های معطر و گل‌های رنگارنگ، یک ترکیب ویژه و منحصربه‌فرد را تقدیم دوستداران خود کند.

این رایحه در نت‌های گشایشی خود با تازگی نت‌هایی از اقیانوس، کار خود را آغاز کرده اما آنچه می‌تواند انتظارات را از رایحه تازه‌وارد این برند بالابرده و آن را خاص‌تر کند، استفاده از نت‌های گرم و دیگر نت‌های معطری همچون رازیانه در کنار آکوردهای آبزی است. در قلب نت‌ها نیز، گل‌هایی همچون شکوفه پرتقال و استوقدوس، خودنمایی کرده تا بتوانند پتانسیل خود را در کنار نت‌هایی همچون رازیانه و گل شمعدانی، بیش‌ازپیش به نمایش بگذارند.

تائور سپس برای هرچه جذاب‌تر شدن رایحه جدید خود، ترکیب نت‌ها را در آخرین طبقه از هرم نت‌های اصلی یا همان نت‌های پایه، به سمت نرمی و خاص بودن آکوردهایی همچون چوب سدر و عنبر برده و درنهایت نیز با دانه‌های تونکا و نت وانیل، آن را زینت بخشیده است.

هرم نت‌های اصلی رایحه فتالوبلو

نت‌های گشایشی: ترنج طبیعی، لیمو سیسیلی، استوقدوس بلغاری، روغن اساسی رازیانه

نت‌های میانه: گل شمعدانی، شکوفه پرتقال، آکوردهایی از گیاهان دریایی

نت‌های پایه: آکورد چوب عنبر، دانه‌های تونکا خشک‌شده، نت چوب سدر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *