اخبار, برندها

رایحه «پینک مارینا»؛ جدیدترین هنرنمایی برند تروساردی

اکنون‌که در ششمین ماه از سال ۲۰۲۰ میلادی به سر می‌بریم، برندهای مختلف طراح رایحه‌های خوشبو در جهان، عطرها و کالکشن های جذابی را با انواع و اقسام رنگ‌ها و ترکیبات جذاب نت‌ها، به بازارهای جهانی عرضه کرده‌اند. رایحه‌هایی که هر یک، امضا و داستان مخصوص به خود را داشته و همین ویژگی‌های خاص نیز است که جذابیت آن‌ها را بیش‌ازپیش افزایش می‌دهد.

این رایحه‌ای که در این مطلب می‌خواهیم آن را به شما عزیزان همراه مندلیف معرفی کنیم نیز یکی از همین تازه‌واردهای بازار است که راه خود را به سمت عرضه در بازارهای جهانی، بازکرده است. رایحه موسوم به تروساردی دونا پینک مارینا (Trussardi Donna Pink Marina) یک ترکیب رمانتیک، هیجان‌انگیز، درخشان و ترکیب‌شده با نت‌های گُل است که در پنجمین ماه از سال ۲۰۲۰، به خانواده رایحه‌های تسورادی، افزوده‌شده است.

رایحه پینک مارینا، یک ترکیب مخصوص بانوان است که در این فصل از سال، از طرف برند تروساردی، طراحی و عرضه‌شده است. رایحه‌ای که در آن، نت‌هایی همچون، گریپ فروت، طالبی خوش رنگ و بو و همچنین نت انرژی بخش لیمو را می‌توانیم نظاره‌گر باشیم. این شروع طوفانی و هیجان‌انگیز از این رایحه، در ادامه با نت‌هایی همچون بهارنارنج، سوسن و نمک دریایی ترکیب می‌شود. درنهایت و در آخرین طبقه از هرم نت‌های اصلی نیز می‌توانیم شاهد چوب صندل، چوب سدر و پاچولی باشیم که جذابیت رایحه را بیش‌ازپیش، افزایش داده‌اند.

هرم نت‌های اصلی رایحه تروساردی دونا پینک مارینا

نسخه ۲۰۲۰

طراح رایحه: ناتالی لارسون

نت‌های گشایشی: آکوردهای لذت‌بخش، سبک و انرژی‌زا گریپ فروت، عصاره طالبی، لیمو

نت‌های میانی یا قلب نت‌ها: هارمونی نمکینی از روغن بهارنارنج، سوسن صحرایی، نمک دریایی

نت‌های پایه: امضای خامه‌ای و پر حس چوب صندل، چوب سدر، پاچولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *