اخبار, برندها

سفر به دهه ۲۰ با Chicago High، محصولی از Vilhelm Parfumerie

خانه عطر (Vilhelm Parfumerie) در سپتامبر سال ۲۰۲۰ از محصول جدیدی به نام (Chicago High) رونمایی خواهد کرد، ترکیبی شیرین و عسلی با الهام از شبهای روشن و به یاد ماندنی که گتسبی (Gatsby) در کتاب معروف فرانسیس اسکات فیتزجرالد (Francis Scott Fitzgerald) داشت.

سخنگوی برند توضیح می دهد که: در بسته بندی، یک کارتن مقوایی با کیفیت خوب، ضخیم و سنگین است. یک تاریخ و زمان در زیر یک مونوگرافی با دقت و ظرافت ذکر شده است. جی گتسبی (Jay Gatsby) یک مهمانی را بر پا می کند. روح یک دوره عجیب و غریب باورنکردنی زنده می شود: دهه ۱۹۲۰.

(Chicago High) به عنوان ادای احترام به عطرهای کلاسیک قرن بیستم تصور می شد و قصد دارد ما را مانند یک ماشین زمان بویایی دوباره به درون جوش و خروش سالهای دهه بیستم برگرداند.

جان ویلهلم (Jan Vilhelm) درباره این کوکتل درخشان شامپاین و آناناس با رایحه ای از عسل و تنباکو، که نفسی از چرم، کهربا و نعنا هندی را پشت سر می گذارد و مانند خاطره مه آلود و دلپذیر یک شبی باشکوه از جشن و مستی است می گوید: من می خواستم این احساس پرتحرک را برای یک دوره زمانی بیان کنم که به پایان نزدیک می شود ، بلکه این احساس درونی را نیز ایجاد می کنم که اعماق پنهانی برای آن همه زرق و برق وجود دارد، قافیه و دلیلی برای چنین محفل های مجلل و نه فقط یک نگاه به انحطاط بخشی از جامعه.

نت های بالا: شامپاین، آناناس، نارنج

نت های میانی: عسل، تنباکو

نت های پایه: چرم، نعنا هندی، کهربا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *