نت و رایحه

عطرهایی با رایحه چوبی که بویی وسوسه‌برانگیز دارند

عطرها و ادکلن‌هایی با رایحه‌های شیرین دنیای عطر سازی را قبضه کرده‌اند و این رایحه‌ها را در عطرهای ترازاول شاهد هستیم، اما بوی خوش رایحه‌های چوبی را نباید دست کم گرفت و عطرهای درجه یکی را سراغ داریم که بوی خوش چوب صندل و ترنج، رایحه این عطرها را به بویی وسوسه‌برانگیز و متفاوت تبدیل کرده است. از طرف دیگر بوی سحرانگیز و جادویی عطرهایی با پایه رایحه‌های چوبی در گروه عطرهای گرم و پرحرارت قرار می‌گیرد که تأثیر چشمگیری در جذب جنس مخالف دارد. به همین دلیل خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم نگاهی به عطرهای معروفی داشته باشیم که بوی رایحه‌های چوبی از آنها به مشام می‌رسد.

ادو پرفیوم لی لابو سانتال ۳۳ (Le Labo Santal 33 Eau de Parfum)

اولین عطر از فهرست بهترین عطرها با رایحه چوبی را با عطری آغاز کرده‌ایم که انتخاب شماره بسیاری از سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس به حساب می‌آید. این عطر رایحه‌ای خاکی دارد و ترکیبی از رایحه‌های دل‌انگیز مانند هل، بنفشه، چرم، چوب صندل از آن به مشام می‌رسد.

عطر لیلی آلدریچ پرفیوم سامیت (Lily Aldridge Parfums Summit)

این عطر به افرادی پیشنهاد می‌شود که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای خرید عطر اختصاص دهند و به عطرهای چوبی نیز علاقه زیادی دارند. بوی خوش فلفل صورتی، دارچین و رزماری از این عطر به مشام می‌رسد و رایحه‌ دل‌انگیز تنباکو شیرین، چرم و مشک را در آن شاهد هستیم. «لیلی آلدریچ پرفیوم سامیت» رایحه‌‌ای بسیار ملایم و فریبنده دارد و یکی از محبو‌ب‌ترین عطرها با رایحه چوبی شناخته می شود.

ادو پرفیوم بایردو جیپسی واتر (Byredo Gypsy Water Eau de Parfum )

اگر از طرفداران برند «بایردو» باشید حتماً به خوبی می‌دانید که این برند جای پای خود را به عنوان تولید کننده درجه یک عطرهای کلاسیک در دنیای عطرسازی محکم‌ کرده است. همان‌گونه که از نام این عطر پیدا است، رایحه‌ای خاکی دارد و استفاده هنرمندانه از بوی ترنج، عود و عنبر، این عطر را به یکی از پرفروش‌ترین عطرها با رایحه چوبی تبدیل کرده و به جرأت می‌‌توان گفت «ادو پرفیوم بایردو جیپسی واتر» بوی خاک‌تازه و گردش در دشت و دمن را در ذهن تداعی می‌کند.

ادو پرفیوم اِکس نیهلیو اَمبر اسکای (Ex Nihilo Amber Sky Eau de Parfum )

اگر از طرفداران عطرهایی با رایحه‌های چوبی هستید و می‌خواهید خودتان را تحویل بگیرید و کمی ولخرجی کنید، بدون شک از خرید «ادو پرفیوم اکس نیهیلو امبر اسکای»، پشیمان نخواهید شد. این عطر رایحه‌ای بسیار آرامش‌بخش دارد و بوی عنبر در کنار رایحه‌های چوبی دیگری مانند سرو و چوب صندل، رایحه این عطر را تکمیل می‌کند. رایحه این عطر یادآور شب‌‌نشینی‌های تابستانی است و برای استفاده در روزهای گرم سال پیشنهاد می‌شود.

ادو پرفیوم دیپ‌‌تیک تام دائو (Diptyque Tam Dao Eau De Parfum )

بیشتر عطرهایی که تاکنون به آنها اشاره کردیم،‌ رایحه‌ای ملایم دارند، اما در این قسمت برای علاقه‌مندان عطرهایی با رایحه نافذ، «ادو پرفیوم دیپ‌تیک تام دائو» را معرفی می‌کنیم. این عطر رایحه سحرانگیز چوب‌ صندل در معابد باستانی را در ذهن تداعی می‌کند و در کنار رایحه‌های چوبی، بوی دل‌انگیز ادویه‌های چینی از این عطر به مشام می‌رسد. بوی خوش چوب صندل، سرو و گشنیز از رایحه‌‌هایی است که بویی چوبی و خاطره‌ساز به این عطر می‌دهد.

ابسولو دی پرفیوم کلوهه نوُمَد (Chloé Nomade Absolu de Parfum )

برند معتبر کلوهه ید طولایی در ساخت عطرهایی با رایحه‌های ملایم و دل‌انگیز دارد، اما این برند برای ساخت «ابسولو پرفیوم کلوهه نومد»، سنت‌شکنی کرده و در این عطر با رایحه‌ای سنگین و نافذ طرف هستیم که بوی خوش شکوفه‌های گیلاس و گلسنگ از آن به مشام می‌رسد.

ادو پرفیوم دی.‌اِس اند دورگا ال کاسمیکو (D.S. & DURGA El Cosmico Eau de Parfum )

برند «دی‌.اس دورگا» از آن دسته برندهای شناخته شده در ساخت عطرهایی با رایحه‌های دوگانه برای بانوان و آقایان است و اگر شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان، هر دو به رایحه‌های چوبی علاقه دارید، با خرید این عطر عملاً با یک تیر دو نشان زده‌ا‌ید و از بوی خوش این عطر می‌توانید بهره بگیرید. از طرف دیگر «دی‌.‌اس دورگا» برای ساخت این محصول وسواس خاصی به خرج داده و رایحه‌های مخصوصی از نوشیدنی‌های صحرایی و بوهای چوبی دل‌انگیزی و منحصر به فردی را به خدمت گرفته که در کمتر عطری با چنین رایحه‌هایی سروکار داریم.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران دوآتشه عطرهایی با رایحه‌های چوبی هستید، در قسمت نظرات برای ما و دیگر خواننده‌ها از عطرهای موردعلاقه خود بگویید و مشخصات این عطرها را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *