نقد و بررسی

عطرهای داغ تابستان ۲۰۲۰

عطرهای داغ تابستان ۲۰۲۰

تابستان زمانی است که به معنای واقعی کلمه و استعاری از همه را به جنب و جوش می اندازد تا جایی برای رفتن پیدا کنند و رایحه و عطر بهترین لوازم جانبی شما برای حفظ روحیه تا دستیابی به دقیقاً همان چیزی است که دنبالش هستید. گزینه های انتخابی عطر های تابستانی ۲۰۲۰ ما را برای آقایان و خانم ها را مطالعه کنید تا بتوانید جذاب ترین در میان اطرافیان خود باشید!

عطرهای تابستانی ۲۰۲۰ برای زنان و مردان

صرف نظر از این که شما طرفدار رایحه های سخت و قوی هستید یا که از عصاره های گل ها ورایحه های زنانه و یا جذاب بیشتر خوشتان می آید، گزینه ای برای شما وجود دارد. مهم نیست که در این فصل چه عطری را استفاده می کنید، مطمئناً این عطرها تأثیر جاذبه خود را به جا می گذارند.

بهترین عطرهای زنانه برای تابستان ۲۰۲۰

Happy by Clinique

رایحه های میوه ای آلو، ترنج و سیب با یک نت پایه از گل فریزیا، زنبق و ارکیده ترکیب می شوند تا این عطر و بوی برتر تابستانی را تهیه کنند. تنها یک اسپری از (Happy by Clinique) یک محیط مناسب را در یک روز گرم تابستان ایجاد می کند.

Bright Crystal by Versace

این اسپری ادو توالت با ترکیب رایحه های میوه و مشک تکامل یافته و تبدیل به یکی از عطرهای زنانه تابستانی ما شد.( Splash on the Bright Crystal) یک ترکیب آرامش بخش و احساسی است که همه سر ها را بر می گرداند.

Coco Mademoiselle by Chanel

در آغوش گرفتن یکدیگر یک انتخاب محبوب در میان خانمهایی است که از  (Coco Mademoiselle Eau de Parfum) استفاده می کنند. یک اسپری از رایحه ترکیبی گل و مرکبات آن به شما فوراً این نکته را نشان خواهد داد که یک انتخاب درست را انجام داده اید. در این روز تابستانی با این ترکیب ترنج، گریپ فروت، گلاب و لیچی، گرمای چشمگیر هر روز تابستان را آتش بزنید.

Nomade by Chloe

رایحه ای شیرین و جذاب با نت بالای رایحه آلو شیرین میرابل، رایحه میانی فریزیا و بلوط خشک است. این عطر خالص و جذاب برای تحریک پیوند قدرتمند با هر کسی که آن را استفاده کند طراحی شده است.

Candy Night by Prada

آب نبات شب با عطر و بوی بسیار گل خود را به همان اندازه خاص است که معاشقه است. عطرهای مختلف تابستان ، عطرهای مختلف نارنجی ، شکلاتی و مشکی سفید است که چندین مورد از آن را یادآور می شود و فقط به چند مورد اشاره می کند که باعث می شود در آن روزهای گرم و شرجی تابستان انتخاب بسیار خوبی انجام شود.

Black Opium Floral Shock by Yves Saint Laurent

(Yves Saint Laurent) به خاطر عطرهای بسیار محبوبی شناخته شده است که هیچ کس نمیتواند در برابر آن ها مقاومت کند و (Black Opium Floral Shock) یک عطر تابستانی کامل است، این عطر بر خلاف آنچه همگان می گویند اصلا ضعف نت میانی دارای ضعف نیست و این عطر بهترین همدست برای زنانی است چیزی بیشتر از یک عطر گل هستند.

بهترین عطرهای مردانه برای تابستان ۲۰۲۰

Touch for Men by Burberry

(Touch for Men) رایحه ای تند و تیز اما شیک است که از آرتمیس (Artemisia) خشک را در نت های بالا به همراه سدار چوبی و لوبیا های تونکا در نت های میانی و پایه تشکیل شده است. این عطر دارای رایحه ای ظریف است که به مصرف کننده اعتماد به نفس خاصی برای تابستان می دهد.

Aventus by Creed

در تابستان همه چیز آنطور که باید وشاید جسورانه است و(Aventus by Creed) بهترین عطری است که می خواهد قدرت خود را در تابستان نشان دهد. ترکیبی قدرتمند از ترنج، سیاه دانه و سیب در نتهای بالا باعث می شود که هسته هایی از عصاره گل مثل نعنا هندی، گل یاس و رز تهیه شود و قبل از متعادل کردن رایحه، خشک شود.

Costa Azzura Acqua by Tom Ford

با داشتن رایحه توت های درختی، لیمو و عصاره چوب بلوط، یک اسپری از این ادو توالت حتماً حال و هوای تابستانی را ایجاد می کند. با اینکه این عطر رایحه تندی دارد اما با طراوت و ماندگار است و آن را به یک عطر عالی تابستانی تبدیل کرده است.

Terre D’hermes by Hermes

یک عطر با رایحه چوبی است که با مرکبات علی الخصوص پرتقال، فلفل و نعنا هندی است. این ادکلن را اسپری کنید و به دلیل کنجکاوی که برای همه اطرافیان به وجود می آورید، همه مجذوب شما خواهند شد. این عطر دارای طعم کافی برای ماندگاری طولانی در طول روز است که تا یک شب تابستانی مهیج ادامه خواهد یافت.

Eternity by Calvin Klein

اکنون اگر به دنبال یک تقویت کننده اعتماد به نفس در یک عصر جذاب هستید، (Eternity by Calvin Klein) به همین منظور منتظر شماست. این عطر تابستانی رایحه ای ترکیبی از وِتیوِر، گل سرخ برزیلی و مشک در نت های پایه است که اساس آن را تشریح می کنند.

Light Blue Sun by Dolce & Gabbana

به بهترین وجه یک عطر روشن و واضح تعریف می شود، عطر پر انرژی(Light Blue Sun)  باعث ایجاد حس و حال تابستان می شود. این ادکلن معطر برای هر کسی که به دنبال جلب توجه و ایجاد تصویری ماندگار از خود است، در کنار اعتماد به نفس ایجاد شده این عطر پیشنهاد بسیار مناسبی است که که هیچ کس نمی تواند آن را نادیده بگیرد.

Dior Sauvage Very Cool Spray

وقتی نوبت به رایحه های تابستانی می رسد ، اسپری بسیار عالی (Dior Sauvage) گزینه ای بسیار مجذوب کننده است. نت های برتر انرژی زا قبل از پایان دادن به یک رایحه با نت پایه مردانه، درون یک هسته معطر  سبز روشن و تازه محو می شوند. این اسپری شما را برای یک شب مهمانی تابستانی آماده می کند.

Boss Bottled On-The-Go by Hugo Boss

لیست ما با این گزینه جالب، پیچیده و نمادین به پایان می رسد. این نت های منحصر به فرد از سیب و دارچین را که از طریق این عطر ارائه می شوند و باعث زنده شدن خاطراتی از پیک نیک در پارک می شود. این یک اسپری ۱۰۰٪ جدید بر پایه رایحه های جدید است که یک راه حل ابتکاری برای استفاده از عطر در حال حرکت است و این امر راهی نوین برای بالا بردن روحیه در روزهای سگی تابستان است.

حالا مطمئناً یکی از پیشنهاد های عطرهای تابستانی ما باید مورد توجه شما واقع شود. وقت خود را تلف نکنید و آنها را آنلاین بخرید. شما تازه ترین عطرهای تابستان ۲۰۲۰ را پیدا کرده اید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *