دسته بندی نشده

معرفی چند عطر استثنایی در خرید عطر بلک فرایدی

عطر بلک فرایدی

مطمئنا افراد زیادی هستند که بدون عطر زدن از خانه خارج نمی شوند. عطر این افراد بویی خاص و گیرا دارد که تا دقایقی بعد از ورودشان همچنان فضا را معطر می کند. شاید شما هم در آرزوی این حالت باشید اما عطر خاص و مورد علاقه خود را پیدا نکرده اید. دلیل دیگر هم می تواند این باشد که هزینه های گران قیمت عطر، شما را از خرید آن منصرف کرده باشد. پیشنهاد ما برای اینکه عطر با تخفیف و قیمت مناسبی خریداری کنید، خرید عطر بلک فرایدی است. در خرید عطر بلک فرایدی، عطر های خاص و محبوب را می توانید به بهترین قیمت تهیه کنید.

برای داشتن رایحه ای منحصر به فرد، آن رایحه باید بخشی از هویت شما باشد. به عبارت دیگر وقتی مردم عطر شما را استشمام می کنند، فورا یاد شما بیفتند و چنین اتفاقی مستلزم این است که عطر های برند های معروف را در خرید عطر بلک فرایدی با تخفیف امتحان کنید.

اکثر برند های معروف عطر، محصول کشور فرانسه هستند. در حالی که فرانسه اولین کشوری نبود که تولید عطر را آغاز کرد، برند های عطر فرانسوی به عنوان برخی از بهترین های جهان شناخته می شوند. در فرانسه، عطر در دوران رنسانس زمانی که کاترین دو مدیسیس (همسر پادشاه هنری دوم) مدی را برای عطر ها در دربار فرانسه معرفی کرد، رایج شد. در اصل، عطر ها عمدتاً برای پنهان کردن بوی بدن های شسته نشده استفاده می شدند. فرانسه در قرن هفدهم شروع به ساخت عطر کرد و زمین های کشاورزی در پروونس را به کشت گل ها و گیاهانی اختصاص داد که ماده اولیه انواع مختلف عطر بودند.

در این مقاله، فهرستی از نمادین ترین و جاودانه ترین عطر های فرانسوی را که در آزمون زمان سربلند بیرون آمده اند و امروزه نیز مدرن و مناسب هستند گردآوری کردیم تا برای خرید عطر بلک فرایدی تردیدی به دل نداشته باشید. انواع عطر های فرانسوی که خود را در طول ادوار تاریخ اثبات کرده اند و هر پاریسی زیر ۴۰ سال حداقل یک بار در زندگی خود روی میز آرایشش داشته است.

درباره عطر Chanel n°۵  بدانیم

عطر بلک فرایدی

Chanel n°۵ اولین عطری بود که توسط گابریل شنل در سال ۱۹۲۱ عرضه شد. فرمول رایحه این عطر توسط شیمیدان و عطرساز فرانسوی-روسی، ارنست باکس، ترکیب شد. با استفاده بی سابقه از آلدئید ها، که لایه هایی از پیچیدگی را تداعی می کنند، N°۵ اولین عطر انتزاعی جهان بود.

از زمان ایجادش در سال ۱۹۲۱، عطر شماره ۵، جوهره زنانگی را تراوش کرده است. رایحه ای انتزاعی و اسرارآمیز و زنده دارد با نت های ظریف بی شماری که غنای گل فوق العاده ای را تثبیت می کند. در سال ۱۹۸۶، Jacques Polge، ترکیب قبلی خود ارنست باکس را دوباره بررسی کرد تا نسخه کامل تر و حجیم تری از این عطر زنانه بی نظیر برای همیشه ایجاد کند.

در خرید عطر بلک فرایدی بهتر است یکی از گزینه های شماchanel n°۵  باشد. مطمئنا از خرید این عطر فوق العاده با تخفیف بلک فرایدی پشیمان نخواهید شد.

عطر Miss dior را بشناسید

عطر Miss dior را بشناسید

هفتاد سال پیش، کریستین دیور اولین عطر خود را که برای ادای احترام به کاترین، خواهرش، روانه بازار کرد. تجسم اصلی «miss dior» در سال ۱۹۴۷، چندین دهه قبل از موفقیت های بزرگ شرکت های عطرسازی، عرضه شد. عطر شیپر با نت های بالایی گاردنیا، مریم گلی و ترنج بخشی جدایی ناپذیر از برند Parfums Christian Dior باقی مانده است.

کاترین دیور خواهر محبوب کریستین دیور بود که دارای نوعی ظرافت پاریسی بود که به طور هم زمان خودجوش، جسورانه و ظریف بود. چیزی که او نیز داشت، هوش و شجاعت بسیار زیاد بود. او یک مبارز مقاومت بزرگ بود. این تصویر از یک زن قوی و زیبا نشان دهنده پایه های عطر خانم دیور است. بنابراین اگر مایل هستید که یک زن قوی و جسور و باهوش دیده شوید، بی شک در سبد خرید عطر بلک فرایدی گزینه  miss dior را هم لحاظ کنید.

عطر Givenchy L’interdit

عطر Givenchy L'interdit

L’Interdit عطری بود که در سال ۱۹۵۷ توسط Hubert de Givenchy خلق شد. کلمه Interdit در فرانسوی به معنای «ممنوع» است. عطرساز پشت این عطر خوشبو و رایحه گلی زنانه، فرانسیس فابرون بود. این عطر رایحه ای لطیف، گلی و پودری دارد که شامل نت های رز، یاس، بنفشه و در دل ترکیبی از چوب و علف است. تصورش هم آدمی را مدهوش می کند.

L’Interdit که توسط Hubert de Givenchy در سال ۱۹۵۷ برای ادای احترام به آدری هپبورن ایجاد شد، در سال ۲۰۱۸ دوباره بازسازی شد. این عطر جدید و جسور با ترکیبی اعتیاد آور با درخشندگی رایحه هایی که توسط نت های «سیاه» القا شده است، دعوتی است برای عبور از ممنوعیت ها و در آغوش کشیدنی زیبا. سیمای رونی مارا، بازیگر جذابی که به خاطر نامزدی اش در اسکار شناخته شده است، چهره این عطر قدرتمند و به یاد ماندنی است. همین که این عطر، انتخاب سلبریتی ها بوده است پس می توان به آن اعتماد کرد و در خرید عطر بلک فرایدی آن را امتحان کرد.

درباره عطر Dior jador

درباره عطر Dior jador

وقتی صحبت از نامگذاری یکی از بهترین عطر های گلی-میوه ای به میان می آید، هیچ گاه dior jador فراموش نمی شود. این دسته گل کلاسیک تعادل کاملی را بین حس گل و شور و نشاط ایجاد می کند و در نتیجه رایحه ای فریبنده و بی نهایت زنانه را به وجود می آورد. حتی خود بطری نیز از زنانگی الهام گرفته شده است و شکل حسی ملکه افسانه ای کریستین دیور را به خود گرفته است. گردن شیشه آن با گردنبند معروف ماسایی تزئین شده است که شبیه جواهرات زیبای گردن زنان است.

یلانگ یلانگ و رز دمشقی، نت های غالب گلی و میوه ای عطر را تشکیل می دهند که با شیرینی ملایم عطر گل یاس تکمیل می شود. گرمای مهیج خود را از یاس ساماک هندی و گل سرخ هندی دریافت می کند. در حالی که نت های بی نظیر شکوفه پرتقال عطر را تقویت می کند و در عین حال حس جوانی را به آن می بخشد. برای القای حس زنانگی و لطافتی بی همتا عطرdior jador  را در خرید عطر بلک فرایدی از دست ندهید.

سعی کردیم بهترین و خوش رایحه ترین عطر های فرانسوی را در این مقاله به شما معرفی کنیم و برای تسهیل در تهیه عطر مورد علاقه خود با قیمتی مناسب خرید عطر بلک فرایدی را توصیه نمودیم. با توجه به معروف و محبوب بودن این عطر ها، شما به راحتی می توانید آن ها را بیابید. در خرید عطر بلک فرایدی مزیتی چون تخفیف خوردن عطر ها شما را به سمت خرید می کشاند. بنابراین آشنایی با عطر های معروف، خرید شما را مطمئن تر و راحت تر می کند. همچنین برای تست رایگان عطر در محل مورد نظر شما می توانید به سایت مندلیف مراجعه کنید.

عطر بلک فرایدی

 تخفیفات سایت مندلیف سایت مندلیف برای خرید عطر در روز بلک فرایدی تخفیفات ارزشمندی را در نظر گرفته است بنابراین در این روز فرصت مناسبی برای تهیه عطر های مورد علاقه شما با بهترین قیمت وجود دارد.

تمامی محصولات مندلیف در این روز از ۴۰ درصد تخفیف شگفت انگیز برخوردار هستند. این تخفیف شامل تمام عطر ها و ادکلن های زنانه و مردانه و اسپرت و حتی عطر های کودکان می شود، بنابراین طیف گسترده ای از انتخاب ها را در این بازه خواهید داشت. سرویس پک های مندباکس در این روز همچنان قابل دسترسی است و پک ویژه کاپیتان بلک از تخفیف ۳۰ درصدی در این روز برخوردار است. خوب است با توجه به محبوبیت این برند فرصت خرید آن را در این روز از دست ندهید.

یک انتخاب درست از میان عطر هایی که محبوبیت زیادی دارند و سال ها است افراد خوش سلیقه از آن استفاده می کنند، باعث می شود خاطره ای خوب از خرید عطر بلک فرایدی در ذهن شما ثبت شود. همچنین فروشگاهی که بتوانید به کیفیت محصولات آن اعتماد داشته باشید این خاطره را شیرین تر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *