دسته بندی نشده

آشنایی با انواع عطر دخترانه دانشجویی

عطر دخترانه دانشجویی

هنگامی که صحبت از خریدن عطر می شود، یک اکسسوری گران بها و با رایحه ای خاص، به ذهن افراد می آید اما لازم است بدانید که همه عطر ها گران نیستند و همه افراد یک جامعه می توانند از آن ها استفاده کنند. عطر و ادکلن ها بیش ترین کاربرد را در میان جوانان و نوجوانان دارند. جوانانی که به دانشگاه می روند و بر روی ظاهر و بوی بدنشان حساس هستند، اغلب به دنبال عطری ماندگار و مقرون به صرفه با رایحه خوب می گردند. در ادامه مطلب شما را با چند نمونه عطر دخترانه دانشجویی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید بهترین مورد را برای خود یا دوستانتان انتخاب و تهیه کنید. همچنین می توانید برای خرید عطر به سایت مندلیف مراجعه کنید.

۱) عطر زنانه  Aerin Rose De Grasse

عطر زنانه  Aerin Rose De Grasse

برای معرفی یک عطر دخترانه دانشجویی، لازم است به این عطر اشاره کنیم که با ترکیب رز های مختلف مانند فرانسوی و بلغاری با رایحه دلنشین چوب و مشک به دست می آید و از ماندگاری خوبی برخوردار است. در کل عطر هایی که در ترکیب خود، نوعی گل رز دارند را می توان نمونه های زنانه ای بدانیم که برای دانشجویان نیز بسیار عالی است.

۲) عطر زنانه Donna Karan Be Delicious Eau So Intense

عطر زنانه Donna Karan Be Delicious Eau So Intense

سازنده این عطر خانم دنا کارن، با توجه به نشاط و شلوغی که در  شهر نیویورک رواج داشته است، این مدل را تولید کرد. او معتقد است که دختران جوان باید به دنبال خوش حالی و انرژی کافی باشند. همان طور که در قسمتی از اسم این عطر آمده be delicious به معنای خوشمزه باش، می توان فهمید که نت اصلی این عطر یک خوراکی است. اگر کمی به شیشه آن که درست مانند یک سیب سبز است دقت کنید، به راحتی متوجه خواهید شد که نت اصلی آن از سیب تشکیل شده است. در این عطر اثری از رایحه گل ها نیست و بیش تر از رایحه میوه ها ساخته شده است.

۳) عطر زنانه Lady Million by Paco Rabanne

عطر زنانه Lady Million by Paco Rabanne

این عطر در زمان انتشار خیلی سریع به یکی از نمونه های پر فروش تبدیل شد. در رایحه آن انواع و اقسام میوه های گل دار، مرکبات و چوب ها را پیدا خواهید کرد. به همین دلیل است که به ظرافت در عین پیچیدگی، شهرت دارد. پاکو رابان این عطر را با یک شیشه شبیه الماس و ظاهری تجملاتی درست کرده است.

۴) عطر زنانه Tom Ford Jasmin Rouge

عطر زنانه Tom Ford Jasmin Rouge

این عطر فوق العاده با رایحه ادویه جات و گل یاس، برای خانم ها بسیار مناسب و از ماندگاری بالایی برخوردار است. به همین دلیل آن را یک عطر دخترانه دانشجویی در نظر می گیریم که با رایحه پر شور و شوق خود، موجب پر نشاط شدن دانشجوها خواهد شد.

۵) عطر زنانه   CK One

عطر زنانه   CK One

اگر به دنبال یک عطر دخترانه دانشجویی می گردید، نمونه های سی کی بسیار عالی اند زیرا دارای رایحه بی نظیر مرکباتی مانند پرتقال و لیمو هستند. همچنین نت های میانی و پایانی آن از طبیعت گرفته شده است. اگر به رایحه طبیعت علاقه مند هستید، این نمونه مخصوص شما است. نسبت به ماندگاری و کارآیی که دارد از قیمت نسبتا خوبی برخوردار است و به خانم های جوانی که رایحه و ظاهری مینیمال و ساده را می پسندند توصیه می شود.

۶) عطر زنانه GUCCI Rush

عطر زنانه GUCCI Rush

در هر زمینه ای که بگردید نام گوچی را پیدا خواهید کرد برای خرید یک عطر دخترانه دانشجویی نیاز است به نمونه های گوچی نیز توجه کنید. مدل راش که در سال ۱۹۹۹ به بازار ارائه شده است، به دلیل استفاده از ترکیبات جدید مانند ترکیب ادویه جات و مرکبات، مورد توجه قرار گرفته است. برای دخترانی که رایحه های خنک را برای فصل های گرم سال می پسندند، انتخاب کاملا مناسبی است.

۷) عطر زنانه Salvatore Ferragamo Signorina Misteriosa

عطر زنانه Salvatore Ferragamo Signorina Misteriosa

جهت خرید عطر دخترانه دانشجویی ادامه مطلب را از دست ندهید. عطر های سالواتور برای خانم ها مناسب است زیرا با رایحه توت هندی آغاز می شود و با رایحه نعنای هندی به پایان می رسد. رایحه ای بسیار گرم و شیرین دارد، به همین دلیل است که اغلب آن را برای فصل های سرد سال گزینه مناسبی می دانند. این عطر بسته بندی بسیار شیک و گران بهایی دارد که بر خلاف قیمت مناسبش است.

۸) عطر زنانه لانکوم مدل La Vie Est Belle

عطر زنانه لانکوم مدل La Vie Est Belle

جهت خرید عطر دخترانه دانشجویی به مدل های ادو پرفیوم توجه ویژه ای داشته باشید. فکر نمی کنیم کسی بهتر از فرانسوی ها در ساختن عطر و ادکلن وجود داشته باشد. عطر زنانه لانکوم مدل La Vie Est Belle که حاصل همکاری سه گروه عطر سازی فرانسوی با یکدیگر است، جز نمونه های بی نظیر موجود در بازار محسوب می شود. با رایحه توت سیاه و گلابی شیرین، شیرینی را به زندگی دانشجویی هدیه می دهد. نکته جالب آن لبخندی است که بر روی شیشه عطر وجود دارد، که نشان دهنده زندگی شاد و بدون پیروی از قانون و مقررات است زیرا معتقدند که جوانان باید زندگی پر نشاطی را تجربه کنند و البته آزاد و رها باشند.

امیدواریم با توجه به نمونه های گفته شده در مقاله بهترین عطر دخترانه دانشجویی را برای خود، پیدا کرده باشید و در این راه با مشکلی مواجه نشده باشید همچنین می توانید با مراجعه به سایت مندلیف از خدمات فوق العاده ای مانند تست رایگان عطر در محل مورد نظر شما و باکس های هدیه ویژه مناسبتی بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *